Jump to content
Velkommen til Jubii Debat

Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Karolines-mor

Termin Juni/Juli 2016

Recommended Posts

spookzy

@Karolines-mor krydser fingre for at akupunkturen kan hjælpe dig på mandag, det er godt nok ikke sjovt at have det så skidt!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
crazy-yarn
Lige nu, spookzy skrev:

@crazy-yarn puha, med blødning - kan godt forstå, det er rigtigt skræmmende!! Håber baby har det godt og at blødningen kom fra noget andet :ae:

altså, vi bliver ikke vildt mange, men det er planlagt som en god fest med band osv. om aftenen - så det bliver en lidt anden oplevelse for mig, når nu jeg slet ikke kommer til at drikke :glad:til gengæld kan jeg jo så køre hjem, som min kommende husbond så pænt mindede mig om ;) jeg har fået kjolen hjem og kan heldigvis stadig være i den, men hun måtte lægge den ud (igen) henover brysterne :slem:

mht vitaminer, så synes jeg ikke, at du skal stoppe - der er jo også nogle andre vitaminer og mineraler, som du og baby har rigtigt godt af at få i store nok doser (jern, D-vitamin, calcium). Jeg hat stillet mine frem på køkkenbordet, for ellers glemmer jeg også at tage dem :blush:

Ih håber i får en skøn dag . 

Jeg har heller ikke tænkt  mig at stoppe med vitaminerne.....det var mere at så behøver jeg ikke ha så dårlig samvittighed når jeg glemmer demengang imellem. :blush:

Ka slet ikke undvære mine vitaminer helt....tager ret høje doser da jeg har været helt i bund på mange områder.  

Mine står også på køkkenbordet....el ja lige over emhætten for ungerne ik skal tage dem ...... Men ja er vist bare lidt en skovl til at huske dem.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
crazy-yarn

Jer med større børn har i egentlig fortalt dem de skal ha en søster / bror ?

Hvad siger de til det? Vi fortalte det tilvores inden vi fortalte familien det.....de synes det var fedt. Især ha  på 5 går en del op i det. Ha ha har bare lidt præstationsangst over de mest ønsker sig en bror .

Den kinesiske kalender siger en pige .... ogden har holdt stik  de 3 andre gange .....så nu må vi se. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
crazy-yarn

@sprutte ih det er bare med at nyde man har det godt. ...ffor som du siger...man ved aldrig om det vender. Hvordan er det gået med at komme på job igen? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
knirkemis
For 18 timer siden, crazy-yarn skrev:

Puh....det har været lidt nogle øv dage de sidste her.

Tirsdag formiddag begynder jeg at bløde og får rigtig ondt i mit underliv sådna ve agtige smerter.

Blødningen stoppede efter et par timer men smerterne forsatte on and off ...om aftenen bløder je lidt igen og har sindssyg ondt.

Manden beordrede mig til at ringe til VL....sså kom ind og blev tjekket , scannet osv.

De ku ikke se hvor jeg havde blødt fra men baby var heldigvis i live men dd ku jo ik love ddt ik var en begyndende abort.

De v ar lidt bekymrede over mine ve agtige smerter.  Jeg har ik blødt siden men har stadig en del smerter on and off i mit underliv . Så prøver at passe lidt på mig selv de her dage.

Men Puh vænne mig aldrig til blod når man r gravid 

Puha, det lyder ikke rart. Hvordan går det nu?

Jeg blødte også, da jeg var i 8.uge. Lægevagten ville ikke tage mig ind til scanning, fordi jeg ikke havde smerter, så jeg tog til en privat scanningsklinik dagen efter, og den lille havde det heldigvis godt, og blødningen stoppede af sig selv. Jeg pletblødte også ganske lidt for et par dage siden, men tror det skyldtes sex dagen før. Men man bliver bare så bekymret.

Jeg har bestilt tid til en tryghedsscanning på mandag, for jeg synes der går så lang tid mellem de scanninger man får tilbudt i det offentlige. Selvom maven vokser og jeg nu er i 18. uge, synes jeg at der er rart nok lige at se til hende en gang imellem.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Pjusketøsen
On 7. januar 2016 at 15:51, crazy-yarn skrev:

@Pjusketøsen hvor er ddt hyggeligt du er begyndt at mærke baby...hvor langt er du henne nu? 

@Karolines mor ....Puh ik rart når kvalmen er så invaliderende.  Har tidligere haft go erfaring med akupunktur. ..håber det kan hjælpe dig.

@Spookzy uh spændende med bryllup  ....håber da du ka Være i kjolen . Er det med stor fest el hvordan sla i holde det?

Jeg er 16+3 i dag, så det tidligt, men også normalt når man er flergangsgravid. Det er dog endnu ikke hver dag at jeg mærker bettefisen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
crazy-yarn

@knirkemis øvdu oogså døjer med blødning. Det gør sådan nogle dumme forskrækkelser. Det var fordøjet havde de ve artige smerter vl gerne ville se mig fordi hun faktisk tænkte abort og når jeg så er så langt henne så ka det jo godt blive lidt voldsomt,  med blødning. Men har heldigvis ikke set mere blod siden da. 

Jeg har det heldigvis ok igen. I min 2. Graviditet havde jeg også flere blødninger. Der var moderkagen helt itu da jeg fødte så det kom sikkert derfra.  Men de kunne ikke se det mest jeg var gravid.

Jeg skal tinf nf på mandag. Så håber alt stadig er ok derinde.  Glæder mig til man kan begynde at mærke baby rigtig....det gør altså lidt mere ro synes jeg. 

@Pjusketøsen ja det er bonussen ved at være flergangs gravid at man opdager de små bevægelser tidligere. Sidst mærkede jeg det allerede omkring uge 14 .....sså håber jeg snart begynder at kunne mærke noget.  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
knirkemis

Jeg mærkede lidt spark derinde igen igår :wub: Det er kun anden gang jeg mærker hende, og det er så rart. Jeg tror det var fordi jeg lå på maven, at jeg lige pludselig kunne mærke lidt mere.

Igår var jeg på barselsbesøg hos en veninde. Hun har fået den fineste lille søn, og nu glæder jeg mig endnu mere, efter at have siddet med sådan en lille, perfekt baby. Og så fik jeg en stor pose med babytøj (hun har primært købt i neutrale farver, så det kan sagtens bruges til en pige også), og en stor pose med ventetøj. Så nu er jeg faktisk ved at have så meget babytøj, at vi er klar til den første tid :) Og eftersom maven vokser hurtigt i disse dage, er det rart at have fået noget ventetøj, jeg snart kan hoppe i.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
crazy-yarn

Årh hvor hyggeligt @knirkemis  og lækkert med nyt tøj. 

Vi har nærmest intet baby tøj mere trods 3 børn..... har  æret så smart at sælge det og gi det til flygtninge. Så er vist nødt til at shoppe senere hen. 

Skal til nf i morgen......er faktisk lidt nervøs efter blødningen i sidste uge .. .. selvom vi så liv så har jeg lidt den der "hvad nu hvis" tanke 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
knirkemis
For 7 timer siden, crazy-yarn skrev:

Årh hvor hyggeligt @knirkemis  og lækkert med nyt tøj. 

Vi har nærmest intet baby tøj mere trods 3 børn..... har  æret så smart at sælge det og gi det til flygtninge. Så er vist nødt til at shoppe senere hen. 

Skal til nf i morgen......er faktisk lidt nervøs efter blødningen i sidste uge .. .. selvom vi så liv så har jeg lidt den der "hvad nu hvis" tanke 

Held og lykke med NF. Håber alt er fint :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

• Opret ny...