Læs vores privatlivspolitikPrivatlivspolitik Administrér samtykke
Jump to content
Velkommen til Jubii Debat

Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Karolines-mor

Termin Juni/Juli 2016

Recommended Posts

crazy-yarn

Tak:)

@Karolines-mor  ih det blir spændende ...hvad siger din fornemmelse ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
crazy-yarn

Træthed siger i....ej men ddt er helt galt med trætheden her.....det er kommet her de to sidste uger , synes jeg ka sove konstant .....og så har jeg eftermiddags og aften kvalme....hvad sker der lige for det? 

For at komme ind på forside  ska man bare udfylde den her i tråden el sende den i en pb? 

@Pjusketøs dejlig med veloverstået  nf scan. Her måjeg lige ventetil januar 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Karolines-mor

@crazy-yarn fornemmelsen siger en dreng, men tør næsten ikke tro på det ...har to piger i forvejen så en dreng ville være drømmen :D selvom en pige bestemt også er velkommen <3

men det ved jeg om en 4 timers tid :D

Du kan bare udfylde den i tråden så smider jeg dig på forsiden ..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
knirkemis

Vi skal til kønsscanning i morgen, og jeg er meget utålmodig! Jeg er også spændt på om fornemmelsen holder. Vi har begge en fornemmelse af at det er en pige, mens alle omkring os tror det er en dreng.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
spookzy

@crazy-yarn Velkommen til og tillykke :)

Hvor er det dejligt at høre om alle jeres scanninger!!

Vi var også til NF i dag. Alt så godt ud og det var en lille livlig spire der er derinde :love: Min termin blev også rykket frem, så jeg i dag er 13+1 og har termin d. 22 juni - det er bare store fødselsdagsmåned i min familie og nu kan vi tilføje endnu en :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
sprutte

Sikke mange NF scanninger i denne uge. Tillykke til jer alle med de gode scanninger.

Der nævnes kønsscanning. Er det en selvbetalt scanning? Min læge nævnte blot at der var NF-scanningen og misdannelsesscanning i uge 20. I er da ikke allerede i uge 20, vel?

@Karolines-mor Du kan opdatere forsiden med disse informationer for mit vedkommende:

Navn  sprutte
Alder 29 
Mands alder 32
Fødested Roskilde 
Testet positiv 16/11-15
Termin 27. juli 2016
Andre børn Nej
Vide kønnet Ja
Nf dato 15.01.2016
Md dato 
Første lægebesøg 17.12.2015
Første jm-konsultation

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Pjusketøsen
For 25 minutter siden, sprutte skrev:

Sikke mange NF scanninger i denne uge. Tillykke til jer alle med de gode scanninger.

Der nævnes kønsscanning. Er det en selvbetalt scanning? Min læge nævnte blot at der var NF-scanningen og misdannelsesscanning i uge 20. I er da ikke allerede i uge 20, vel?

@Karolines-mor Du kan opdatere forsiden med disse informationer for mit vedkommende:

Navn  sprutte
Alder 29 
Mands alder 32
Fødested Roskilde 
Testet positiv 16/11-15
Termin 27. juli 2016
Andre børn Nej
Vide kønnet Ja
Nf dato 15.01.2016
Md dato 
Første lægebesøg 17.12.2015
Første jm-konsultation

NF scanningen ligger gerne i uge 11/12 stykker. 

Jeg er i dag 13+3 og det viste sig at jeg var 13+1 til scanningen. Det var helt ok.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
knirkemis

Kønsscanning betaler man selv for, og kan anvendes fra 14 fulde uger. 

Vores fornemmelse holdt stik. Vi venter en lille pige, som er enormt livlige :) Hun sparker og hopper og vender sig. Hende der scannede sagde, at det var tegn på at hun er sund og har det godt. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
sprutte
For 34 minutter siden, knirkemis skrev:

Kønsscanning betaler man selv for, og kan anvendes fra 14 fulde uger. 

Vores fornemmelse holdt stik. Vi venter en lille pige, som er enormt livlige :) Hun sparker og hopper og vender sig. Hende der scannede sagde, at det var tegn på at hun er sund og har det godt. 

Tak for svar. Troede først man kunne give et bud på kønnet omkring uge 20 i forbindelse med MD-scanningen. Men godt at blive informeret herinde :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
sprutte

Jeg skal i næste uge til at begynde at tage jern. Hvilket produkt bruger I? Er der nogen af jer, som har kendskab til jern-tyggetabletter? Jeg har aldrig været god til at synke store piller og går derfor helst efter nogen som kan tygges.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

• Opret ny...