Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Karolines-mor

Termin Juni/Juli 2016

Recommended Posts

knirkemis
For 31 minutter siden, Karolines-mor skrev:

Ej hvor sjovt :D
jeg har også termin d. 15/6 og testede positivt d. 7/10 :banan:

Ja, jeg bemærkede godt at vi følges ad :) Så må vi se om det stadig stemmer, når du bliver scannet. Jeg er insemineret, så jeg ved helt præcist hvor langt jeg er, selvom den lille blev målt til at være 2 dage længere fremme i tirsdags. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
spookzy

Så har jeg endelig fået tid til nakkefoldsscanningen :) Skal af sted d. 17 december - og der er jo bare længe til!! Men glæder mig helt vildt...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
KisserTheNerd

Jeg er i sådan lidt bob-bob humør for tiden. Jeg har ikke længere de vilde symptomer og jeg har lidt svært ved rigtig at forstå, at der er nogen derinde.. 

Samtidig bliver jeg også lidt bekymret: kan vi nu klare det? Vil jeg stadig være mig? Får jeg plads nok til mig selv og kan jeg give mini en god og lykkelig opvækst?

Det bliver ikke bedre af, at jeg har et lidt kompliceret forhold til mine egne forældre - og især min mor. Heldigvis er min mand god til at lytte, men jeg hælder godt nok meget vand ud af ørerne lige for tiden... 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
sprutte
On 12/5/2015, 12:36:05, spookzy skrev:

Så har jeg endelig fået tid til nakkefoldsscanningen :) Skal af sted d. 17 december - og der er jo bare længe til!! Men glæder mig helt vildt...

Årh.. lad da vær ;). Vi er nogen som kun er i uge 7 og skal vente til midten af januar på nakkefoldscanning. D. 17. december er jo lige om hjørnet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
sprutte
On 12/5/2015, 1:08:33, KisserTheNerd skrev:

Jeg er i sådan lidt bob-bob humør for tiden. Jeg har ikke længere de vilde symptomer og jeg har lidt svært ved rigtig at forstå, at der er nogen derinde.. 

Samtidig bliver jeg også lidt bekymret: kan vi nu klare det? Vil jeg stadig være mig? Får jeg plads nok til mig selv og kan jeg give mini en god og lykkelig opvækst?

Det bliver ikke bedre af, at jeg har et lidt kompliceret forhold til mine egne forældre - og især min mor. Heldigvis er min mand god til at lytte, men jeg hælder godt nok meget vand ud af ørerne lige for tiden... 

Mon ikke det er naturligt at tankerne løber lidt løbsk og man sætter lidt spørgsmåltegn ved det hele? Det skal nok gå.

Jeg er godt nok blevet ramt af træthed nu. Jeg har de seneste 2 nætter sovet 9-10 timer, men ikke nok med det, så sov jeg en eftermiddagslur på 45min i går og 1,5 time i dag.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
KisserTheNerd

@sprutte sådan havde jeg det også i starten! Hvis jeg havde haft sociale aftaler i weekenden var det bestemt ikke utænkeligt, at de blev fulgt op af en morfar på et par timer eller tre :genert:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
mittemis

Puha. Jeg er ramt af omgangs syge. Har kastet op 7 gange det sidste døgn. Og har nærmest kun sovet ind imellem. Er total flad her til morgen. Men jeg har heller ikke spist noget som helst side lørdag aften. Jeg bliver hjemme fra job idag, selvom jeg egentlig tror at opkastningen er overstået. 

Ih jeg er jaloux på jer som skal til NF lige om lidt. Jeg har ikke engang været ved læge og få lavet vandrejournal endnu. 

@KisserTheNerd jeg tror det er naturligt at en graviditet sætter gang i tanker omkring ens forhold til egne forældre. Under min første graviditet fyldte de tanker også meget. Men da jeg endelig fødte, så blev jeg bare enormt afklaret lige pludselig. Tror det har meget at gøre med at ens fokus flytter sig. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
spookzy
For 15 timer siden, sprutte skrev:

Årh.. lad da vær ;). Vi er nogen som kun er i uge 7 og skal vente til midten af januar på nakkefoldscanning. D. 17. december er jo lige om hjørnet.

Haha, jeg er bare så utålmodig og vil virkelig gerne snart se hjerteblink :love:

Sover for øvrigt også gerne 9-10 timer plus en middagslur - men har fundet ud af, at jeg tit får det dårligere efter min lur, så nu vil jeg lige prøve et par dage at lade være, for det er bare træls med kvalmen, ellers!

@KisserTheNerd Kan godt forstå at du har svært ved at forholde dig til det hele - sådan har jeg det også! Men du havde været til tryghedsscanning og set hjerteblink, ikke? I så fald tror jeg bare, at du skal glæde dig over at symptomerne begynder at blive færre. Tænker det også har noget at gøre med at kroppen er ved at vænne sig til sin nye tilstand (totalt momor-teori godt nok). Tror også det er meget normalt at bekymre sig, men alene det, at du gør dig de der tanker siger jo en masse om, at du kun vil det bedste for dit barn og det er jo - om noget - et godt udgangspunkt :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Karolines-mor

Jeg har lige været til NF i dag .. :banan: Hold op en aktiv lille gumle der ligger i min livmoder.. saltomotaler og englehop blev der lavet i stor stil :D
Alle målingerne så fine ud, men min egen læge havde kludret i det så blodprøverne var blevet taget for tidligt .. så det skal tages nye blodprøver i morgen tidlig og så får jeg endeligt svar torsdag eller fredag i denne uge :D  Fik rykket min termin til d. 17/6 :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
MorTil2010

Så kan jeg også melde mig ind :)

Jeg har været til scanning idag, og burde være 12+0 med termin d 20/6.

Men jeg blev sørme rykket frem til 13+1 med termin d 12/6 <3

En livlig lille spire, som ser sund og rask ud <3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites