Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Karolines-mor

Termin Juni/Juli 2016

Recommended Posts

Pjusketøsen

Kan man få plukveer så tidligt? Jeg var nervøs inden scanningen i dag, fordi jeg har haft nogle sammentrækninger i livmoderen, som jeg ikke har mærket før. Heldigvis så det jo fint ud, men jeg har spekuleret over hvad det skyldtes. Måske arbejder den bare pga. vokseværk?

ud fra hvad jeg har læst, så ja. Især hvis man er flergangsgravid. Nogle kan mærke deres plukkeveer og andre kan jeg ikke. Første gang lagde jeg ikke mærke til dem, men det gjorde jeg anden gang  

Ellers går det stille og roligt. I 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
KisserTheNerd

Jeg var ved lægen i går, og hun konstaterede at min livmor var vokset fint. Jeg var lidt nervøs for, om alting ville være fint, så jeg havde min mand  med inde til undersøgelsen, og det var virkelig rart. 

Jeg er også begyndt at have kvalme og så kan jeg seriøst sove HELE tiden! Jeg havde et godt sovehjerte før, men nu er jeg nærmest narkoleptisk ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Pjusketøsen

Jeg var ved lægen i går, og hun konstaterede at min livmor var vokset fint. Jeg var lidt nervøs for, om alting ville være fint, så jeg havde min mand  med inde til undersøgelsen, og det var virkelig rart. 

Jeg er også begyndt at have kvalme og så kan jeg seriøst sove HELE tiden! Jeg havde et godt sovehjerte før, men nu er jeg nærmest narkoleptisk ;-)

jeg er også konstant træt, men det bliver bedre. Det er ligesom at det også er helt normalt at man skal tisse konstant, har øget udflåd og en masse andet  ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
KisserTheNerd

Haha ja, hvad SKER der lige for udflåd? (Og forstoppelse og prutter :mellow:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Pjusketøsen

Haha ja, hvad SKER der lige for udflåd? (Og forstoppelse og prutter :mellow:)

hehe ja. Magnesia er din ven :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
spookzy

Lister lige så stille herind og siger hej og spø'r om jeg må være med her? :)

Det er i dag 2 uger siden at jeg testede bragende positiv og en uge siden jeg var til læge første gang. Det er min første graviditet og jeg har ikke nået at få min første menstruation efter p-pille stop, så min termin er lidt usikker (og det var også bare derfor jeg var en smut forbi lægen). Efter lægens beregninger og mit bedste gæt, har jeg termin d. 30/6, men på en eller anden måde har jeg på fornemmelsen, at jeg er lidt længere henne (mit hCG niveau er meget højt og jeg fik symptomer for nogle uger siden, ca. en uge inden jeg testede positivt).

Synes det hele er ret skræmmende og enormt uvirkeligt. Vi har ikke fortalt det til nogen udover en enkelt veninde, så har ikke rigtigt haft nogle at dele det hele med - og jeg tror helt ærligt at min kæreste er ved at være træt af at høre om min kvalme og hvad jeg ellers har haft af symptomer :D

Glæder mig i hvert fald til at have nogen andre at dele det med og det er også derfor jeg rigtigt gerne vil være med herinde, selvom det er skræmmende bare at sige højt ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Pjusketøsen

Velkommen til :D Her er der plads til alle og vi lytter gerne til alle din symptomer :D 

selvom dette er min tredje gang, så er min mand også "tvangsindlagt" til af høre om diverse symptomer og hvordan jeg har det ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
mittemis

Er denne tråd også til brug for dem med termin i Juli? Eller skal der oprettes en separat tråd til juli? 

Jeg har taget en positiv test for 2 dage siden, og ved egne beregninger får jeg termin til 23. juli. Selvfølgelig er det tidligt at melde sig ind i en terminsgruppe, men jeg er bare typen der har brug for at snakke om det. Og det har kæresten og jeg jo aftalt at vi ikke må (med andre forstås).

Men herinde hvor det er anonymt, er det jo lidt mere legitimt at sige det højt... 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Pjusketøsen

Er denne tråd også til brug for dem med termin i Juli? Eller skal der oprettes en separat tråd til juli? 

Jeg har taget en positiv test for 2 dage siden, og ved egne beregninger får jeg termin til 23. juli. Selvfølgelig er det tidligt at melde sig ind i en terminsgruppe, men jeg er bare typen der har brug for at snakke om det. Og det har kæresten og jeg jo aftalt at vi ikke må (med andre forstås).

Men herinde hvor det er anonymt, er det jo lidt mere legitimt at sige det højt... 

Denne er både for juni/juli :) og forresten tillykke og velkommen til :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
spookzy

Tak for velkomst :)

Hvad gør I andre for at stoppe kvalmen? Jeg synes det mest effektive er at få noget at spise, men det er jo ikke særligt sundt at spise en gang i timen ;) Appelsiner er et hit! Til gengæld har jeg godt nok svært ved at få drukket nok vand... Normalt drikker jeg rigtigt meget vand, men det er bare som om kvalmen bliver værre af det :(

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites