Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Karolines-mor

Termin Juni/Juli 2016

Recommended Posts

Karolines-mor

Hvor mange har fortalt det til jeres forældre? Vores nærmeste familie ved, men jeg venter lige med at fortælle det til min onkel og til min tante :D

Vores forældre ved det ... og vores to børn :D Svigermor postede det så på facebook kort tid efter hun havde fået det at vide, så mandens side af familien ved det også .. plus nogle fra min .. men det tager vi ikke så tungt :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
knirkemis

Hvor mange har fortalt det til jeres forældre? Vores nærmeste familie ved, men jeg venter lige med at fortælle det til min onkel og til min tante :D

Min mor var den først som fik det at vide. Og det var ca. 10 minutter efter jeg havde en positiv test. Hun har glædet sig så meget, at jeg var nødt til at sige det til hende med det samme.

Min far er desværre hjerneskadet efter en række hjerneblødninger, men han har heldigvis forstået, at jeg er gravid, og har sagt at han glæder sig.

Min svigerfar fik det også at vide ret hurtigt, for han glæder sig også rigtig meget. Det samme med min bror. Men ellers har vi holdt det til de nærmeste venner og arbejdsplads (jeg er deltidssygemeldt pga. rigtig meget kvalme, så jeg har ikke kunne holde det skjult).

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
KisserTheNerd

Vi fortalte det til vores forældre i denne weekend - det var egentlig en del tidligere end planlagt, men det var MEGA svært at holde mund. De blev alle sammen SÅ glade! Mine svigerforældre fik det at vide i går, og min svigermor var tæt på at græde. Mine forældre fik det at vide i morges, og min mor skrev for et par timer siden, at de går og snakker en masse om det, og at hun slet ikke kan koncentrere sig om noget :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Pjusketøsen

Så er der blevet lavet vandrejournal og om en time skal jeg scannes...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Monroe

Jeg har fået to scanninger som heldigvis begge har vist fint hjerteblink, i 7. og 8. uge.

Jeg har lidt "kontakter" på sygehuset da jeg selv er sygeplejerske, og vil derfor prøve at se, om jeg kan få en scanning mere i næste uge, bare for at berolige mig.

I dag er jeg 7+6, og har lige været ved lægen og fået at vide, at jeg nok har hormonel bækkenløsning.... Ikke specielt nemt at kombinere med et sygeplejerske-job...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Monroe

Pjusketøsen - Hvordan gik scanningen?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Pjusketøsen

Pjusketøsen - Hvordan gik scanningen?

Der var hjerteblink :lun: Et fint lille hjerte der blinkede :lun:

Forklaringen på blødningen var at jeg har en blodansamling i livmoderen som har blødt og nok også vil bløde igen. Nu ved jeg hvorfor jeg blødte og at jeg nok vil gøre det igen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
knirkemis

Jeg er blevet scannet i dag, og der var hjertelyd og en lille bitte arm som bevægede sig. Jeg er 9+2, så nu begynder det at ligne et barn. Jeg tudede lidt, da man kunne se den bevæge sig :blush:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Pjusketøsen

Hvor skønt :love:

Her er jeg i dag 8+0 og sidder med varmepude pga de første plukveer :rulle:  Det er da tidligt, men skulle være ufarligt. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
knirkemis

Hvor skønt :love:

Her er jeg i dag 8+0 og sidder med varmepude pga de første plukveer :rulle:  Det er da tidligt, men skulle være ufarligt. 

Kan man få plukveer så tidligt? Jeg var nervøs inden scanningen i dag, fordi jeg har haft nogle sammentrækninger i livmoderen, som jeg ikke har mærket før. Heldigvis så det jo fint ud, men jeg har spekuleret over hvad det skyldtes. Måske arbejder den bare pga. vokseværk?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites