Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

kirstine.12

ændring af brugernavn

Recommended Posts

kirstine.12

Hvordan ændres det? vh

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Heartstrings

Er det stadig muligt at skifte brugernavn? Min side ser ikke sådan ud som billedet og jeg kan ikke klikke mig ind på brugernavn.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Debat Høvding

Hej @kirstine.12 og @icelady,
Jeg har netop tjekket indstillingerne for ændring af brugernavn - og det var sat til 0, hvilket betyder at man ikke kan skifte sit brugernavn. Det har jeg nu ændret således at man kan ændre det 3 gange på 365 dage. Hvad siger I til det?

Er faktisk ikke sikker på om der var begrænsning på tidligere, men tror det umiddelbart ikke...
Hvis I ved det eller har en holdning til det, så send mig gerne jeres input, så indstiller jeg det herefter.

Med venlig hilsen
Debat Høvding

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Kenneth82

Hvorfor ændre brugernavn? Gør det ikke det hele lidt mere besværligt for andre brugere, som ikke aner hvem de lige pludselig snakker med?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Debat Høvding

Hej @Kenneth82,
Jeg er fuldstændig enig med dig. Men det har tidligere været muligt at ændre det, så derfor har vi valgt at køre videre med de samme indstillinger som tidligere... Vi plejer nemlig at få hug, så snart vi ændre noget på Jubii Debatten, selv om vores intentioner nu altid er gode...

Men jeg har en idé....
Jeg opretter en afstemning i dag - og så lader vi jer brugere afgøre det over den næste uges tid.
:)

Med venlig hilsen
Debat Høvding

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
psykonella
On 4/3/2016 at 04:36, Kenneth82 skrev:

Hvorfor ændre brugernavn? Gør det ikke det hele lidt mere besværligt for andre brugere, som ikke aner hvem de lige pludselig snakker med?

Vel ikke mere besværligt end at jeg her og nu ikke aner hvem du er :)
Og du ved så heller ikke hvem jeg er, hverken nu eller hvis jeg skiftede brugernavn.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Moxy-lady
On 03/04/2016 at 04:36, Kenneth82 skrev:

Hvorfor ændre brugernavn? Gør det ikke det hele lidt mere besværligt for andre brugere, som ikke aner hvem de lige pludselig snakker med. Fedt at hive en 2 måneder gammel tråd frem til det her indlæg. Slet ikke tankevækkende, overhovedet. Det er da tydeligvis et emne som en helt ny *hostadminhost* bruger vil hive en gammel tråd frem om.  fantastisk!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Kenneth82

Tyv tror hver mand stjæler :) Jeg er bare en almindelig bruger som alle jer andre.. Ro på.. ro på :)

"frustreret bruger" ? I bet... haha :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Moxy-lady

Tyv tror hver mand stjæler? Tror du ikke at du har fået byttet rundt på dine ordsprog, eller mener du seriøst at jeg er en admin i forklædning? Jeg har været bruger her siden 2007, så de nuværende høvdinger skulle godt nok have været undercover længe før stedet overhovedet blev solgt og fik nye admins. Derudover bliver mine forslag ignoreret på samme vis som de fleste andre brugere. I modsætning til dig, som åbenbart er blevet teacher's pet efter et et cifret antal indlæg.  og det er jo ikke spor underligt, når man tager deres generelle opførsel i betragtning. Men jeg bliver nødt til at spørge: Hvorfor hev du dette indlæg ud fra glemslens tåger? Hvorfor svarede du på dette indlæg mellem de andre, nyere indlæg. Især når du ellers ikke har hevet gamle indlæg frem ellers.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites