Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Emixa

Tråden for alle os fantastiske og seje kvinder, som enten er i /på vej i/ på vej ud af behandling eller ønsker at donere æg.

Recommended Posts

JanniK006
For 21 timer siden, Ninasofia skrev:

Århhhh, tusind tak, hvor er du bare sød :kys::kys::kys: Det er virkelig sødt skrevet! Bliver virkelig rørt :lun:

Årh - hvor er du sød. Jeg er bare ærlig. :)

Jeg tror faktisk jeg har en lille krea-ting i gemmerne, med juniors navn på, når han kommer. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ninasofia
For 18 timer siden, JanniK006 skrev:

Årh - hvor er du sød. Jeg er bare ærlig. :)

Jeg tror faktisk jeg har en lille krea-ting i gemmerne, med juniors navn på, når han kommer. :)

Åhhh, hvor er du bare sød :love::love::love: Det er da alt for meget :lun:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst

:lun: så er jeg også et skridt nærmere babydrømmen. Har i dag overstået MD scanningen og alt så godt ud. En fin lille pige moslede rundt og var umulig at scanne, fordi hun både skulle sutte på tæer og fægte rundt med armene.. Åhh så sødt.

Jeg er det lykkeligste menneske i dag, og vi fejrede det med at købe babys første sparkedragt.

Jeg håber, at alle jer andre hurtigst muligt følger trop.. Bliv ved med at tro på, at det lykkes. Hold nu op hvor har jeg været grædefærdig og fuldstændig sikker på, at jeg aldrig ville blive gravid. Nu er jeg langt fra i mål, men jeg er bestemt et stort skridt videre i den rigtige retning.

Held og lykke til jer alle sammen herinde - og titusindvis af tak for alle de gode råd, den store støtte og de varme online skuldre i en rigtig svær tid.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ninasofia

Kolibri: Åhhh, stort tillykke med den vigtige milepæl :kys::kys::kys: Og tillykke med lillepigen :lun:

Jeg har haft det på samme måde: Jeg glemmer aldrig sommeren 2014, hvor jeg havde været igennem 11 negative forsøg - heraf 3 IVF i træk uden ægoplægning. Jeg var simpelthen SÅ langt nede og troede, at det aldrig ville lykkes - i hvert fald ikke med egne æg. At der så lige skulle to MA'er og en GUL oveni hjalp ikke på det, men graviditeterne - trods de var mislykkede - gav mig alligevel et håb! Og jeg tænker tit på Sol, som kæmpede og kæmpede og var igennem sindssygt mange mislykkede IVF-forsøg, og hun fik også sit længere ventede ønskebarn. Så det kan lade sig gøre, men hold da op, hvor skal man igennem meget sorg, græde mange tårer og være i et sort hul længe, inden det lykkes! Det er til gengæld det hele værd :lun:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Minnie83

Hold nu op det er lang tid siden jeg har været her inde.. :o

MEn hvor er det dejlig læsning Kolibri og Nina.. stort tillykke...'

Syntes lige jeg ville komme med en lille update her fra,.. jeg er går nu ind i 33. graviditets uge med vores lille Alma, der faktisk ik er så lille ;) 
Hun er sund og rask, hun ligger dog forkert og ser ikke ud til at kan vende sig, derfor ser alt ud til at blive kejsersnit i oktober.. ja hele den lange rejse og alle de kampe og kan så sige at "næste måned kommer min guldklump". det er så vildt!

Jeg har vedlagt et billede fra 3D fra 30+ og skal faktisk se hende igen i morgen:lun:...

Håber I alle har det godt..

Kærlig hilsen Mette

Alma.JPG

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Pwinsesse

Nina, hvordan går det?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ninasofia

Den 22. november kom vores længe ventede ønskebarn til verden. Oscar hedder han, og han er simpelthen SÅ dejlig :love: Hermed slutter 4 ½ års kamp med 15 forsøg, 2 MA'er og en GUL. Han er virkelig hele den lange kamp værd, og vi er glade for, at vi ikke gav op, selvom det så sort ud i perioder.

Det er dejligt endelig at kunne kalde sig for mor, og jeg kniber mig stadig i armen over, at han er MIN søn! Det er så stort! Om vi får flere børn, må tiden vise. Vi orker ikke den lange kamp igen, men nu er vi jo også klogere på, hvad der virker for os.

Jeg vil derfor takke af herfra. Jeg er meget overvældet over al den støtte, jeg har fået i dette forum. Det er hamrende ærgerligt, at tråden nu er død, for den har virkelig været guld værd for mig! Jeg har lært de sødeste og sejeste piger at kende i denne tråd, og nogle er blevet til tætte veninder, jeg ses med privat og skriver med på daglig basis :lun:

Heldigvis er det lykkes for de fleste at blive forældre, men der er stadig nogen af jer, der kæmper! Og jeg er virkelig ked af, at det ikke er lykkedes for jer endnu. I er nogle stykker, som har kæmpet alt for længe uden held endnu, men bliv ved med at kæmpe - jeg tror på jer! Det SKAL lykkes for jer. Basta! Og husk, at I er de sejeste piger i verden :kys:

Og tak til alle lurerne - jeres søde beskeder i tråden og privatbeskeder! Det betyder mere, end I aner :kys: Det er fantastisk med al den opbakning.

Jeg vil selv lure med herinde i håbet om, at tråden bliver genoplivet for dem, der har brug for støtte. Jeg vil i hvert fald tænke tilbage på mange både triste og gode stunder herinde. Vi har haft gode grin og rablerier, men vi har også været der for hinanden og sendt trøstekrammere til dem, der havde brug for det. Det er altså stort, at man kan det med andre på nettet!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
xxx---xxx

Tillykke med jeres søn Nina! 

Jeg faldt over et emne et andet sted på nettet og kom sådan til at tænke på dig. Jeg har ikke været på debatten i en evighed, men hvor er det en dejlig opdatering at læse. 

Jeg ønsker jer alt det bedste fremover og endnu engang et kæmpe stort tillykke :kys: 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ninasofia
On 30/12/2016 at 11:24, xxx---xxx skrev:

Tillykke med jeres søn Nina! 

Jeg faldt over et emne et andet sted på nettet og kom sådan til at tænke på dig. Jeg har ikke været på debatten i en evighed, men hvor er det en dejlig opdatering at læse. 

Jeg ønsker jer alt det bedste fremover og endnu engang et kæmpe stort tillykke :kys: 

Tusind tak :kys:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites