Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Emixa

Tråden for alle os fantastiske og seje kvinder, som enten er i /på vej i/ på vej ud af behandling eller ønsker at donere æg.

Recommended Posts

Emixa

Nej det virkede desværre ikke ved os. Vi har været i behandling 2 år og som Maesling skriver er det ret drænede at vi startede så  "blødt"  ud når nu vi ikke har haft held efter 3 iui, 2 friske ivf og et fryse forsøg, men det var jo ikke til at vide dengang vi gik i gang. 

Jeg var kun 26 da vi startede op i behandling, det var også en af grundene til at vi startede så blødt ud, da jeg jo var ung og ikke umiddelbart fejlede noget. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Monroe

Emixa - Åh det ramte mig godt nok det, du skrev der. Jeg er selv fyldt 26, og skal forhåbentlig have første insemination en af de nærmeste dage. Håber ikke, det bliver et lige så hårdt forløb!

Krydser fingre for, at det lykkes jer denne gang. Hvornår har du testdag?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Emixa

Monroe - jeg krydser fingre for at det lykkedes hurtigt for jer. Ventetiden er bare træls. 

Testdag er på mandag, så der er en hel uge igen :tie:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Monroe

Tak Emixa :kys:

Ventetiden er det jeg ser mindst frem til. Ventetid på konsultation og scanning, ventetid på ægløsning, ventetid på testdag og ventetid på menstruation :blink:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Emixa

Monroe - hvordan gik der tilbyder skanningen? 

Ninasofia - hvordan går det hos dig? Hvordan har du det? 

Brownie - hvordan går det hos dig? 

Jenny - hvornår var det du havde testdag? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jenny

Officiel testdag er på søndag. Jeg har virkelg virkelig meget murren, så er spændt på om ikke den ækle dame viser sig indenda.. 

Ellers er jeg træt og lidt hormonel. Men ingen deciderede symptomer som ikke ligeså vel kan betyde menstruation.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Emixa

Jenny - jeg krydser fingre for dig. Skal du have taget blodprøve, eller teste selv?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ninasofia

Emixa: Tak fordi du spørger :kys: Det går fremad. I dag var jeg hos min søde fertilitetsjordemoder. Hun skrev i går og spurgte, hvordan jeg havde det, og hvis jeg havde brug for at snakke, så kunne jeg komme hen til hende her til formiddag. Så det var jeg. Jeg tog lidt kaffe med fra den lokale kaffebar. Meget hyggeligt. Vi har efterhånden fået et meget nært forhold, og hun betyder rigtig meget for mig. Det var dejligt at snakke med hende. Vi aftalte, at jeg får målt hcg på fredag og kommer til scanning på mandag. For Hillerød Hospital havde ikke nogen planer for opfølgning, hvilket jeg synes, er lidt mærkeligt. Så er det godt, at min fertilitetsjordemoder tager hånd om mig.

Operationssårene heler fint. Jeg har gået en dejlig tur i det skønne vejr i dag. Jeg går godt nok ikke så hurtigt, men lægerne siger, at det er vigtigt, at jeg bevæger mig lidt uden at overanstrenge mig.

Har du nogen symptomer? Det bliver virkelig spændende på mandag. Har du planer om at smugteste? Åhhhh, hvor jeg håber for dig, at den er der :kys:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Monroe

Emixa - tak fordi du spørger ^_^ jeg havde et æg på hver side der målte 19 mm. Lidt underligt eftersom jeg på den ene side kun havde ét lille ved sidste scanning. Er der nogen der ved, om et æg kan "gemme" sig bag et andet?

Skal tage ovitrelle i aften og insemination torsdag - uhh jeg er nervøs.

Jenny - håber på, at høre gode nyheder fra dig i weekenden :D

Nina - Sikke et fantastisk bekendtskab du har gjort dig der. Dejligt at kun kan være med til at gøre det til en lidt "bedre" oplevelse. Dejligt at høre, at du er på benene igen og bliver holdt øje med :kys:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jenny

Tak for krydser :kys: 

Men den ækle dame har vist sit ansigt så småt. Er på dag 28 i cyklus, og 3+5 ud fra inseminationen så tænker den er god nok.. Tog en test som også, som forventet, var negativ. 

Pis og lort, pardon! Havde virkelig brug for lidt positivt, vi mistede vores højt elskede kat i weekenden. Vi havde sådan håbet på at universet ville vise os lidt nåde! Men nej...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites