Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Emixa

Tråden for alle os fantastiske og seje kvinder, som enten er i /på vej i/ på vej ud af behandling eller ønsker at donere æg.

Recommended Posts

Solvej

Nina: Det gør mig ondt at det er endt sådan. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Emixa

Ninasofia - det gør noget virkelig ondt at høre at det endte sådan. Hvor må det være hårdt. Sender en hel masse tanker. :ae::kys:

Flambert - så dejligt at du har fået aflyst operationen. Godt at høre at du er i meget bedre humør det er altså bare heller ikke sjovt med sådan en operation igen :kys:

Monroe - hvor er det godt at høre at du reagerer godt på hormonerne og har nogle fine æg. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
tabula

Nina :trist:

Hvor er er det synd det trækker sådan i langdrag, håber det går nemmere herfra

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
sorenspige

Nina, jeg ved slet ikke, hvad jeg skal sige. Hvor er det grumt og dumt og uretfærdigt, at I skal alt det igennem.

Jeg forstår det ganske enkelt ikke :(.

Rigtig mange tanker her fra :ae:.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
NulleVB

Åhh Nina, jeg har sådan luret i det skjulte, og håbede inderligt, at det ville gå anderledes. Håber du er vel over operationen. :kys:

-----

her er vi på dobbeltdate weekend i Kbh :) vi travede byen tynd igår, i dag skal vi bla på den blå planet :)

tanker og knus til jer alle :kys:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ninasofia

Tak for jeres tanker og beskeder :kys:

Jeg blev i går opereret for graviditet udenfor livmoderen. Graviditeten sad i højre æggeleder og var 1,5 cm. De fjernede æggelederen, og indgrebet gik godt. Jeg blev på hospitalet natten over og blev udskrevet kl. 12 i dag. Jeg var rimelig hurtigt på benene igen. Under opvågningen gik min alarm hele tiden, fordi jeg havde lav puls. Min hvilepuls er generelt ret lav, men den var flere gange under 40, og så gik alarmen. Lidt irriterende, når man bare vil sove rusen ud. 

Jeg får panodiler som smertedækning, men jeg har ikke så ondt, som man kunne forvente. De gik ind via navlen og to snit i siderne, så jeg er selfølgelig øm, men det værste er nu al den luft, jeg har i maven, da de puster luft ind under operationen. Så min mave er helt udspilet. 

Jeg er super træt og skal være sygemeldt fra arbejdet i 1-2 uger. Nu har vi en masse ventetid i vente, da vi først skal til 1. samtale på HAB den 10. december. I mellemtiden vil vi bede om second opinions på CFC, Trianglen og IVF Syd, og så vil jeg bede min læge om en henvisning til en psykolog, da vi efterhånden har så mange negtive oplevelser i bagagen, at jeg tror, at et forløb hos en psykolog vil godt. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Bipper

Tak for jeres tanker og beskeder :kys:

Jeg blev i går opereret for graviditet udenfor livmoderen. Graviditeten sad i højre æggeleder og var 1,5 cm. De fjernede æggelederen, og indgrebet gik godt. Jeg blev på hospitalet natten over og blev udskrevet kl. 12 i dag. Jeg var rimelig hurtigt på benene igen. Under opvågningen gik min alarm hele tiden, fordi jeg havde lav puls. Min hvilepuls er generelt ret lav, men den var flere gange under 40, og så gik alarmen. Lidt irriterende, når man bare vil sove rusen ud. 

Jeg får panodiler som smertedækning, men jeg har ikke så ondt, som man kunne forvente. De gik ind via navlen og to snit i siderne, så jeg er selfølgelig øm, men det værste er nu al den luft, jeg har i maven, da de puster luft ind under operationen. Så min mave er helt udspilet. 

Jeg er super træt og skal være sygemeldt fra arbejdet i 1-2 uger. Nu har vi en masse ventetid i vente, da vi først skal til 1. samtale på HAB den 10. december. I mellemtiden vil vi bede om second opinions på CFC, Trianglen og IVF Syd, og så vil jeg bede min læge om en henvisning til en psykolog, da vi efterhånden har så mange negtive oplevelser i bagagen, at jeg tror, at et forløb hos en psykolog vil godt. 

kære søde Nina!

Hvor er jeg ked af at høre at du havde en GUL! Det er bare barskt. :ae: Men godt at det blev opdaget i tide, så du ikke også mistede en masse blod og at operationen var under ordnede sikre forhold! Og ja det gør virkelig ondt med al den luft de puster ind  i maven, men det går hurtigt over og hullerne i maven bliver også bare til små fine ar med tiden. Jeg selv har 4 huller i alt, men det var så også fordi det var så akut og der stod en masse blod i bughulen, og det var lige før de var nødt til at lave et helt langt snit i bikinilinien.

Mit råd til dig vil være at blive hjemme i de næste 2 uger og ikke kun fx 1 uge, da krop og psyke har brug for de 2 ugers sygemelding. Og ja selvom I nu skal vente længe førend I kan gå igang igen, så er det nødvendigt efter denne omgang og du vil være glad for det i det lange løb. Og jeg synes det lyder som en rigtig god ide med noget hjælp fra en psykolog. Det fik jeg og selv på et tidspunkt i vores forløb og det hjalp med at få placeret en masse tanker, bekymringer og uro.

Hvis du har brug for at snakke om det hele lægger jeg gerne ører til! 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Pink_Panther

Nina, du har min dybeste medfølelse. Det er et frygteligt forløb I har været igennem, og jeg sender dig SÅ mange varme tanker:ae: Jeg tror på, at der venter jer en dejlig baby ude i fremtiden, men jeres vej dertil er godt nok hård. Jeg håber, at et psykologforløb kan gøre processen lettere for jer!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jenny

Emixa, jeg har lige opdateret vores oplysninger til forsiden :kys:

Navn: Jenny

Alder: 30

Mand: Mand

Mands alder: 31

Børn: Ingen.

Forsøgt siden: Uden prævention siden januar'12. Aktiv forsøgt fra april'13.

Årsag: Uforklarligt barnløse, men jeg har dog let endometriose. Langvarigt udredningsforløb, begyndende i Skejby, senere på Horsens. Har været igennem en culdoskopi som viste let endometriose og let hjerteformet livmoder. Mandens sædkvalitet er svingende, men normal.

Behandlingssted: Horsens

Behandlingsstart: Februar 15.

Forløb: 1 IUI: Biokemisk graviditet, 2 IUI: biokemisk graviditet. 3. IUI: negativ

Aktuelt: I gang med 4. IUI

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jenny

Kære Nina.

Det er så ondt alt det I skal igennem på denne måde. Jeg synes det lyder som en rigtig god ide med en psykolog, håber virkelig det kan hjælpe jer :kys: 

Mange mange tanker og kram til Jer!!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites