Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Emixa

Tråden for alle os fantastiske og seje kvinder, som enten er i /på vej i/ på vej ud af behandling eller ønsker at donere æg.

Recommended Posts

Emixa

Ninasofia - hvordan gik det med skanningen i dag? Sender mange tanker. :kys:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ninasofia

Jeg er nu indlagt og venter på at få akut fjernet den ene æggeleder og dermed også min GUL. Øv. Det har godt nok været en lidt anden dag, end hvad vi havde forventet. De mener, de kan se graviditeten i højre æggeleder. Jeg skal snart opereres.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lulu

Øv Nina. Det er jeg ked af at læse.

Jeg håber der ikke er for lang ventetid på operation, og at du hurtigt få restitueret og kan lægge dette forløb bag dig. :kys::ae:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jenny

No no noooo... Søde Nina, hvor er jeg trist på Jeres vegne! Håber det går glat og at du hurtigt kommer ovenpå fysisk såvel som psykisk. :kys::ae:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
bette

Åh Nina.. Det er jeg godt nok ked af at læse :(

Håber det kommer til at gå gnidningsfrit. 

Kram! 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
flambert

Nina jeg er meget ked af at læse at det har udviklet sig sådan her! Øv også! Jeg håber det trods alt går som det skal og at du kommer ok ud på den anden side! Kram og tanker til dig!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
flambert

update fra mig: efter grundig overvejelse har jeg aflyst operationen, da jeg virkelig ikke har lyst til at gennemføre den. og det har jeg det faktisk rigtigt godt med! Da beslutningen først var truffet, var det som om en kæmpe sten faldt fra mit hjerte og det har lettet humøret en del, så jeg har tydeligvis været skrækslagen bare ved tanken. Og selv om det skulle betyde at vi så ikke får flere børn, så må det være sådan. Har dog slet ikke opgivet endnu, jeg er fortrøstningsfuld ved at der snart kommer nogle nye øjne på.

Jeg håber I alle får en god weekend og held og lykke til os alle i den nye tråd!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ge_Lica

Åh Gud, Nina :( jeg er bare så så så ked af det på jeres vegne. Hold nu op hvor er det uretfærdigt med hele det her forløb :( jeg tænker på dig og sender dig mange kram :ae:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Monroe

Emixa: Hvor er det dog fantastisk, at den lille blastocyst overlevede optøningen, og at oplægningen gik godt!

Ninasofia: Øv hvor er det altså bare uretfærdigt. Håber, at alt går/gik godt ved operationen! :ae:

Flambert: Uanset hvad, er det vigtigste at du  har det godt med beslutningen. Så derfor er jeg glad for at høre, at du er glad og lettet efter du har taget beslutningen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Monroe

Jeg har i dag været til min første scanning på cyklusdag 12, efter 5 dage på 50 mg. pergotime.

Jeg har været så nervøs, og har nærmest ikke kunne sove i nat. Er dog meget lettet efter scanningen, som blev lavet af en flink læge.

Jeg havde 3 follikler på højre side på 13, 11 og 9 mm samt 1 follikel på 9 mm på venstre side.

Nu har jeg ikke selv særlig stor viden omkring dette, da jeg er helt "grøn" i det, men eftersom jeg er blevet oplyst om, at jeg er startet på laveste dosis pergotime uden andet supplement, er jeg ret glad for resultatet!

Nu venter jeg bare på, at skulle til scanning igen d. 29/9, hvor der forhåbentlig ligger et par æg, der er klar til insemination! ^_^

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites