vanilla-ice

Youtube - Hvad lytter du til lige nu? Vol. 1.1

Recommended Posts

Så la' da vær'

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Så la' da vær'

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Så la' da vær'

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Tudsegoej

Jeg har nu aldrig skrevet, jeg ville forlade debatten. Profilen Postkortsamler blev inaktiv ca. en måned før den kaotiske opdatering af debatten, fordi jeg fik travlt med et par nye projekter og samtidig havde lovet noget andet færdig slut august/primo september.

Havde jeg ikke opdaget ændringen i Jubiis betingelser for brug af debatten, ville Postkortsamler være smuttet ubemærket ud af bagdøren og profil og indlæg stadig være her.

Jeg læser stadig lidt med, men der er ikke rigtig nogle tråde, jeg gider deltage i. Denne profil blev oprettet i forbindelse med historien om den kræftsyge Clara-Maria på Ålborg Sygehus, fordi jeg ville lave lidt gang i debatten. Den nåede dengang ikke at blive aktiv, så jeg har brugt den enkelte gange efter opdateringen.

Jeg beklager, sletning af profil har været til gene for andre. Alternativet selv at lede efter indlæg, jeg ønskede slettet, ville tage lang tid, samtidig kunne jeg ikke få adgang til egne gamle indlæg, så reelt havde jeg ikke andre muligheder,

Men Elvis kan jeg altid lytte til. 24 timer i døgnet, når jeg sover eller er vågen, og flere dage i træk uden at savne andet musik.

Der var du jo :D

Ja, det er lidt underligt med de ændrede regler. Og hvis du har skrevet meget personlige ting, kan jeg da godt forstå, at du gerne ville have dine gamle indlæg slettet. ( Kan vi stadig nå at tjene penge på at sælge dine notater om John Mogensen? :-P ).

Nå, men godt at høre, at du ikke forsvinder helt. Så må du kigge forbi en gang i mellem og spille lidt musik for os :)

God arbejdslyst - håber det er et spændende projekt, du har gang i.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Så la' da vær'

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind