vanilla-ice

Youtube - Hvad lytter du til lige nu? Vol. 1.1

Recommended Posts

Så la' da vær'

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
vanilla-ice

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nielsen

Den gamle tråd er tilsyneladende forsvundet, så tråden må trænge til en opgradering til version 1.1. :D 

Det er sgu lidt træls, at den er slettet, men jeg tror det skyldes at Postkortsamler har bedt om at få slettet sin profil inkl. indhold. Så vidt jeg husker var det ham der startede forrige tråd.

Nå, men så må man jo sige pænt farvel til Postkortsamleren :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Tudsegoej

Det er sgu lidt træls, at den er slettet, men jeg tror det skyldes at Postkortsamler har bedt om at få slettet sin profil inkl. indhold. Så vidt jeg husker var det ham der startede forrige tråd.

Nå, men så må man jo sige pænt farvel til Postkortsamleren :)

Ja, det var en sjov tråd. Jeg forstår ikke, at der ikke var flere, der deltog i den, når man tænker på, hvor meget musik betyder for mange mennesker. Man kunne jo virkelig følge op- og nedture, humørsvingninger, drillerier, få et indblik i andre folks musiksmag og blive inspireret.

Jeg synes nu, du skulle da ha' fundet en Elvis-sang til at sige farvel til Postkortsamler med. Selv om han nok vender tilbage, når han begynder at kede sig :D (Er han her ikke allerede med den der Clara-Maria profil? :gruble:).

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Clara-Maria

Ja, det var en sjov tråd. Jeg forstår ikke, at der ikke var flere, der deltog i den, når man tænker på, hvor meget musik betyder for mange mennesker. Man kunne jo virkelig følge op- og nedture, humørsvingninger, drillerier, få et indblik i andre folks musiksmag og blive inspireret.

Jeg synes nu, du skulle da ha' fundet en Elvis-sang til at sige farvel til Postkortsamler med. Selv om han nok vender tilbage, når han begynder at kede sig :D (Er han her ikke allerede med den der Clara-Maria profil? :gruble:).

Jeg har nu aldrig skrevet, jeg ville forlade debatten. Profilen Postkortsamler blev inaktiv ca. en måned før den kaotiske opdatering af debatten, fordi jeg fik travlt med et par nye projekter og samtidig havde lovet noget andet færdig slut august/primo september.

Havde jeg ikke opdaget ændringen i Jubiis betingelser for brug af debatten, ville Postkortsamler være smuttet ubemærket ud af bagdøren og profil og indlæg stadig være her.

Jeg læser stadig lidt med, men der er ikke rigtig nogle tråde, jeg gider deltage i. Denne profil blev oprettet i forbindelse med historien om den kræftsyge Clara-Maria på Ålborg Sygehus, fordi jeg ville lave lidt gang i debatten. Den nåede dengang ikke at blive aktiv, så jeg har brugt den enkelte gange efter opdateringen.

Jeg beklager, sletning af profil har været til gene for andre. Alternativet selv at lede efter indlæg, jeg ønskede slettet, ville tage lang tid, samtidig kunne jeg ikke få adgang til egne gamle indlæg, så reelt havde jeg ikke andre muligheder,

Men Elvis kan jeg altid lytte til. 24 timer i døgnet, når jeg sover eller er vågen, og flere dage i træk uden at savne andet musik.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Så la' da vær'

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Så la' da vær'

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind