Gæst

Vejrstation

Recommended Posts

Gæst

jeg har i dag købt en trådløs vejrstation der kan måle vindhastighed ,vindretning,tempretur,luftfugtighed ,nedbør ,jeg glæder mig til at den kommer med posten

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
jayjay89

Det er da også en god ting at have, altså såfremt ifald man har brug for det , jeg har kun en der kan måle temperatur !;)

Jeg er egentlig mere interesseret i vejrudsigt flere dage frem, så man kan planlægge hvor når man skal op på cyklen

og ned og handle, jeg kan ikke lide at cykle i regnvejr ,,,:rulle:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst

Det bliver min nye hobby min nuværende hobby er min Beocord 5500

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499

temperatur 9,9 c , luftfugtighed 44 % lufttryg 1011 HPa vindhastighed 0,8 m/s vindretning øst regnmåler 0,0 mm fra min amatør vejrstation  22/3- 17 kl 13,45

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499

Jeg glemte min vejrstation er en Ventus W155 , vindmåleren har indbygget temperatur/luftfugtighedsmåler og man kan tilslutte 2 ekstra temperatur/luftfugtighedsmålere , billedet af hovedestationen er taget med mit Canon EOS 80D med standart 18-55 mm objektiv , vindmåleren og det ekstra temperatur/luftfugtighedsmåler  er taget med mit Canon EOS 80D med et Tamron 18-200 mm F/3.5-6.3 Di II VC som er mit nye objektiv 

IMG_1373.JPG

IMG_1371.JPG

IMG_1372.JPG

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499

Jeg glemte sgu da at vise et billede af regnmåleren så her er den billedet er taget med mit Canon EOS 80D med mit Tamron 18-200 mm F/3.5-6.3 Di II VC objektiv 

IMG_1370.JPG

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499

Jeg har købt en ny og bedre  vejrstation , det er også en ventus en ventus w928 også med udendørs vindmåler , 2 stk udendørs temperatur og luftfugtigheds måler en i solen  og en i skyggen , regn måler 

IMG_2346.JPG

IMG_2343.jpg

IMG_2345.jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499

vind måleren er med solceller så den oplader 2 stk AA genopladelige batterier 

IMG_2342.JPG

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind