Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

jayjay89

NFL sæson 2015 - 16

Recommended Posts

jayjay89

:banan:SÅ SÅ SÅ.... starter sæsonen igen fredag aften/ nat går det løs igen, og i vor jeg glæder mig ....:D

Bortset fra lige en ting, selvfølgelig skal man til at betale ekstra fordi nu skal de til at sende på 3 +2sport !!!!:angry:

Men man må jo bare bide i det sure æble og sige at enten vil man se det eller  :rulle:

Hvem bliver mestre i denne sæson ? og er det Manning´s sidste sæson og holder hans krop til hele sæsonen ? :huh:

Men vi starter da med en af de gode New England vs Pittsburg, forhåbentlig bliver det en seværdig kamp ^_^

God fornøjelse og sæson til alle jer andre der elsker NFL fodbold....:P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
skvat_man76

Håber da Manning holder sæsonen ud (og det siger jeg som Pats fan), fordi jeg har ham på mit fantasy hold ;)

Jeg får desværre ikke set hele kampen i nat, da jeg har et tidligt møde i morgen, der ikke kan udsættes :(

Men hvem der vinder SB, så er den dælme svær! Seahawks kanske - eller også Pats igen :) (outsider GBP)... Det er mine favoritter som vinder af SB. Lad os se i februar.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
humsebjørnen

Tråden burde nok ligge i "anden sport." Anyway, Bills ser gode ud indtil videre. Aner ikke hvem Tyrod Taylor er, men han har saftsuseme fyret et par kanoner af.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites