Læs vores privatlivspolitikPrivatlivspolitik Administrér samtykke
Jump to content
Velkommen til Jubii Debat

Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Debat Høvding

Opdatering & fejl - 25. August

Recommended Posts

Blah Blah

BREAKING NEWS: Firkanterne er væk :banan:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
mgy

Det må være en fejl. 

Men de er også væk her. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
dgd2007

Hæ, ja - ikke fordi jeg har noget principielt imod firkanter. Men det er afgjort nemmere at se, hvad man klikker på, når alle knapperne ikke ser ens ud :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Pisces72

Så har jeg igen igen været nød til at logge ud og ind for at se om jeg kan blive anonym igen herinde!

Og undre mig over jeg gider at skrive der herinde, men er nok naiv og tror at der bare er en der læser og prøver at læse problemerne inden jubii er helt død, lige pt er den halvdød!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Aquila

Er det bare mig, eller er siden utrolig langsom til at oploade, og man skal ofte genindlæse et par gange før den gider? Og det har ikke noget med min netværksforbindelse at gøre, for alle andre sider jeg har ikke problemer med.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
dgd2007

Er det bare mig, eller er siden utrolig langsom til at oploade, og man skal ofte genindlæse et par gange før den gider? Og det har ikke noget med min netværksforbindelse at gøre, for alle andre sider jeg har ikke problemer med.

Nej, det er helt utroligt, hvad det er, der tager så lang tid.
Man skal jo 20 år tilbage til det tidlige internet og telefon-modem for at finde sådan nogle svartider. :gruble:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
anilara

Udover siden er langsom, så fra mobil skal hele Retningslinjer-indlægget fra Høvdingen lige foldes ud og lukkes sammen igen inden siden er færdigloadet - og det er hver eneste gang jeg skifter side! Det er SÅ belastende. 

Derudover hopper siden også stadig grundet reklamer de første 4 sekunder jeg går ind på en side. Det resulterer i at jeg trykker på et link, som ikke var hensigten, fordi siden lige når at hoppe 4 gange fra jeg ser linket til jeg trykker - og derved rammer et forkert. Argh! 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst

Jeg kan ofte ikke skrive, når jeg citerer. Må klikke frem og tilbage mange gange, før det lykkes. 

Og så har jeg altid den der menubjælke midt i de indlæg, som jeg er ved at skrive. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nyeng

Jeg er begyndt at døje med at skrivefeltet er gråt og man kan ikke skrive i det.

Og ja, Debatten er stadig vildt langsom.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
VildMagi

Jeg er begyndt at døje med at skrivefeltet er gråt og man kan ikke skrive i det.

Og ja, Debatten er stadig vildt langsom.

Det problem har jeg også og har haft fra day 1. Men kun i IE, ikke hvis jeg bruger Firefox.

Men hvorfor skriver vi overhovedet i denne tråd, der er jo ikke nogen, der giver en fuck alligevel :rulle:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar.

• Opret ny...