Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Debat Høvding

Opdatering & fejl - 25. August

Recommended Posts

Debat Høvding

Hej Alle,
Det er korrekt at DH  (jeg) var online i går, men desværre var min Admin blevet lavet om til en alm. brugerkonto, så jeg havde ikke mulighed for at logge på som Admin og foretage moderation. 

Udbyderen af Debatten forklarede det i dag med, at flere af deres sites havde være under angreb, og derfor havde de været nød til at foretage nogle blokeringer, som uheldigvis også fratog Admin moderationsværtøjerne.

Så beklager mange gange...
Havde ikke mulighed for at melde noget ud....
Ser på jeres henvendelser og anmeldelser med det samme.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Stars

Hej Alle,
Det er korrekt at DH  (jeg) var online i går, men desværre var min Admin blevet lavet om til en alm. brugerkonto, så jeg havde ikke mulighed for at logge på som Admin og foretage moderation. 

Udbyderen af Debatten forklarede det i dag med, at flere af deres sites havde være under angreb, og derfor havde de været nød til at foretage nogle blokeringer, som uheldigvis også fratog Admin moderationsværtøjerne.

Så beklager mange gange...
Havde ikke mulighed for at melde noget ud....
Ser på jeres henvendelser og anmeldelser med det samme.

@Debat Høvding efterlyste i en anden (nu lukket) tråd eksempler, hvor gæster ikke er anonyme.

Jeg faldt over to forskellige, 1 i går og 1 i dag:

Edit: den første er åbenbart ikke den type fejl, men bare en alm bruger, hvis profilnavn er gaest.

2: Profil hedder Guest "brugernavn"

gæstenavn.jpg

I denne tråd (side 8):

Og nu vi er ved mærkelige ting:

Hvorfor står nogle indlæg som skjult, når man godt kan læse dem :forvirret

skjult8.jpg

Også i denne tråd ... 10-12 indlæg i alt

http://www.dindebat.dk/topic/457861-skæbnen/?page=1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Debat Høvding

Hej Stars,
For at svare omvendt, så står indlægget som skjult, da det er blevet skjult af administrator, men brugeren som har skrevet indlægget kan stadig selv se indlægget, men det kan andre brugere ikke. Det er derfor markeret med rødt.

Jeg vil ikke udelukke at der kan være tale om en fejl i tilfældet med brugeren "Guest Bowman76", her burde naturligvis kun stå "Guest".

Er det din profil, så må du meget gerne sende mig den mail der er knyttet til profilen, så skal jeg nok se på det. 
Jeg lukker tråden her, da den ikke er aktuel længere, så skriv mig en PB, hvis jeg skal foretage mig yderligere.
:)

Med venlig hilsen
Debat Høvding

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Debat Høvding

Hej @Stars,
Jeg kan godt se hvad du mener nu. De skjulte indlæg står fremme - jeg opretter en sag på det, så vi kan få det fikset - tak for dit input - og rigtig god weekend.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Debat Høvding

Hej @Stars,
De skjulte indlæg, som burde have været skjult er nu skjult. Der er tale om indlæg af ældre dato, som administrator i sin tid har valgt at skjule. 

Fejlen er nu rettet...
- mange tak for at du gjorde os opmærksom på problemet!!

Rigtig god dag!!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar.