Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Debat Høvding

Opdatering & fejl - 25. August

Recommended Posts

mgy

Indsættelse af billeder vha. referencer til andre sites fungerer. I hvert fald hver anden gang.

Serveren ruller om på ryggen som en kælen kat, når man svarer på en tråd. 

Editoren virker ganske ofte slet ikke. F.eks. er det ikke hver gang, at man kan skrive i den. 

Jeg savner en "Indsæt uformateret". Man kan åbenbart gøre det fra browseren, men førhen havde vi en "ren tekst"-funktion. 

Man skal passe på, når man indsætter noget som citat. Det er meget sjældent, at man kan tilføje noget efter citatet, med mindre man da skriver en filler først. 

Der var en ting til, men jeg har lige svedt den ud. Den må så være en af de mindre plager. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
mgy

Nå ja, sommetider er editoren forudfyldt med dette og hint. Det kan være en quote, jeg ikke erindrer at have valgt, eller noget tekst, jeg skrev i går. Tilsyneladende er der en cookie shuffle function et sted. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
dgd2007

Jeg kan simpelthen ikke forstå, hvad det er, der tager så lang tid i forb.m. at loade siderne.
Det er da helt unormalt in this day and age :gruble:

Lige nu (hvor der sikkert endda højst er tre brugere), var jeg lige ved at lukke vinduet, fordi jeg troede, den var gået helt ned, inden den så i sidste øjeblik kom.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
advocatus-diaboli

Der er åbenbart tvivl om min arbejdsgang, så meget kort, så kan jeg være online både i frontend, altså herinde, og i vores backend system. Herinde har jeg primært været med forskellige nyoprettede profiler. 

Hvad så med at få en talsperson til at formidle viden, når du nu åbenbart ikke selv kan eller vil gøre det?

Og lige præcis den del tror jeg Høvdingen negligerer. Jeg tror ærligt talt Høvdingen og hvem der ellers står bag siden nu, regner os for at være nogle forvænnede brokrøve der bare sidder og bitcher, men aldrig rigtig gør alvor af vores trusler om at skride.

Men hvis man ser på Debattens udvikling de seneste måneder, så taler den vel sit tydelige sprog - folk er på vej væk, og dem der kommer til, har en anden agenda end den gennerelle Jubii debattør tidligere har haft, og dermed tiltrækker det flere tosser. Når det går op for reklamefolkene, gider de sgu da ikke reklamere herinde længere.

Så står Høvdingen men en inaktiv debat uden nogen indtægt.

Det kunne jo være at man skulle begynde at videresende den tunge mængde klager om administrationen og softwaren til hhv. Jubiis ledelse OG de virksomheder som vælger at reklamere på siden. Når firmaerne begynder at revurdere om det er det rigtige sted at reklamere eller det rigtige sted at blive associeret med, SÅ kan det jo være at Jubii begynder at tage det seriøst.

Af en eller anden grund tror jeg at de har større respekt for reelt mistede reklameindtægter, end de har for brok fra de mennesker, som gør det muligt for dem at have reklameindtægter.

Her er mailadressen til Jubiis CEO Martin Schradieck: ms@jubiimediagroup.dk

Her er mailadresserne til Nordjyske Mediers daglige ledelse: http://nordjyskemedier.dk/om-nordjyske/organisation/medieledelsen.aspx

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
dgd2007

Jeg kan simpelthen ikke forstå, hvad det er, der tager så lang tid i forb.m. at loade siderne.
Det er da helt unormalt in this day and age :gruble:

Lige nu (hvor der sikkert endda højst er tre brugere), var jeg lige ved at lukke vinduet, fordi jeg troede, den var gået helt ned, inden den så i sidste øjeblik kom.

Jeg tog lige tid på loadningen af en side (nyt indhold) her midt om natten med næsten ingen brugere: 34 sekunder!
Det er jo helt crazy :mellow:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
mgy

English spoken, sommetimes. 

Af en eller anden grund er nogle af notifikationerne på engelsk.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
icelady

@Debat Høvding  Har der ingen moderatorer på i weekenden, eller er der kun DH som kan fjerne indlæg/profiler?

Ovenstående indlæg er smidt i en helvedes stak tråde; bla en omhandlende brystkræft og en omhandlende tab af hund. Det har fået lov at stå siden lørdag. 

Får I ikke anmeldelser på det, eller tjekker debatten igennem selv? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
icelady
1 time siden, mulledit skrev:

Jeg har både sendt anmeldelser og og PB... Men der er vist frit slag..

DH har været aktiv for en time siden...og alligevel sker der intet.

De burde da ikke sidde div anmeldelser overhørig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
icelady
For 5 minutter siden, mulledit skrev:

Min PB er endnu ulæst

Og DH har ellers været aktiv for 29 min siden. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
icelady
For 9 minutter siden, mulledit skrev:

Min PB har nu stået ulæst i 24 timer og alle de upassende indlæg er her stadig.....

Og @Debat Høvding har været aktiv for cirka 3 timer siden.

Dét synes jeg faktisk er det værste; at DH har været aktiv flere gange og må have fået notifikationer på anmeldelser & PB, men alligevel sker der intet. 

*mimre*  Det var ikke sket i kellers dage *mimre*

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar.