Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Debat Høvding

Opdatering & fejl - 25. August

Recommended Posts

Gæst

Det er præcis, hvad der er ved at ske og sker. Jeg tror at jubii (eller Nordjyske medier) undervurderer utilfredsheden på stedet, og måske først, for alvor, opdager det, når det er for sent.

Jeg kunne forestille mig, at de er alt for fokuserede på de reklameindtægter, som siden giver, og overser hvad der genererer trafikken herinde.

Jeg tror også at de driver det som et socialt netværk, og ikke som et forum.

På sociale netværk viser sig admin sig aldrig, og moderation er stort set ikke eksisterende.

Så de tænker nok at det er fint nok at køre forum på samme måde.

Kanske de ledende er vokset op med sociale-netværk internetkulturen og derfor bare tror at forums fungerer på samme måde.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
mgy

En masse af de små ikoner er røget. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Dap

Vi manglede jo lissom nogle udfordringer herinde - det var blevet alt for let at færdes på jubii-debatten....... :rulle:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Juki

Samme her. Troede ellers kun det var mig der havde det problem. 

Det er ret irriterende. Især at man ikke kan se hvilke tråde man har skrevet i, om der er opdateringer osv. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guldpilen

Alt fungerer stadig her. Men jeg synes immervæk, at det er træls at folk stadig oplever så mange problemer. Debatten er ændret! Her er blevet mere dødt! Og mange har forladt stedet! Det ER sgu synd synes jeg! 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
atacama

Jeg kan pt. ikke logge på på min stationære pc (er på fra Ipad) og ikke skrive indlæg fra min mobil. I praksis betyder det, at jeg stort set ikke bruger debatten mere. 

Men måske er det meget godt efter 12 års tro tjeneste... Jeg antager bare ikke, at det var formålet med "opgraderingen"... 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Blah Blah

Der er firkanter over det hele, og quotefunktionen fungerer fortsat ikke. 

Jeg må indrømme, at min tålmodighed, trods 10 års tro tjeneste, er lidt slidt efterhånden.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Kunneikkeslette

Er det meningen, det skal blive ved med at se sådan her ud? Altså med alle firkanterne? :genert:

Jeg troede bestemt, det var en fejl, men jeg kan efterhånden ikke helt afkode, om det er planen. Det har alligevel stået på et par uger nu. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
atacama

Er det meningen, det skal blive ved med at se sådan her ud? Altså med alle firkanterne? :genert:

Jeg troede bestemt, det var en fejl, men jeg kan efterhånden ikke helt afkode, om det er planen. Det har alligevel stået på et par uger nu. 

Jeg kan ikke se nogen firkanter. Og lige i dag kunne jeg logge ind. Hurra. Til gengæld springer den nogle af bogstaverne over, når jeg skrivr. :stoned:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
dgd2007

Jeg kan pt. ikke logge på på min stationære pc (er på fra Ipad) og ikke skrive indlæg fra min mobil. I praksis betyder det, at jeg stort set ikke bruger debatten mere. 

Men måske er det meget godt efter 12 års tro tjeneste... Jeg antager bare ikke, at det var formålet med "opgraderingen"... 

Der er firkanter over det hele, og quotefunktionen fungerer fortsat ikke. 

Jeg må indrømme, at min tålmodighed, trods 10 års tro tjeneste, er lidt slidt efterhånden.

Hmm ... ja, jer to tro tjenere ville jeg da savne :(

Men I har ret, det virker, som om alt mere eller mindre er ophørt nu. Jeg går mest ind på "den nye" nutildaws ... selvom den er lidt rigeligt "kvindeagtig" :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar.