Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Debat Høvding

Opdatering & fejl - 25. August

Recommended Posts

Gæst

Der er åbenbart tvivl om min arbejdsgang, så meget kort, så kan jeg være online både i frontend, altså herinde, og i vores backend system. Herinde har jeg primært været med forskellige nyoprettede profiler. Da visse problemer opstår hos nogle, og ikke andre, har det været nødvendigt at lave test profiler, for at prøve at kunne genskabe nogle af disse problemer. 

Der arbejdes stadig på at få det til at køre helt optimalt igen, og rigtig mange af problemerne er løst. Det største er endnu ikke løst, som er "nyt indhold". Jeg vil ønske (og håber) at det sker SNART. Har lært af mine fejl, og sætter ikke en dato på :) , dog ser det lovende ud for næste uge.

Jeg vil ligesom alle I andre gerne have problemerne løst, og drømmer om snart at kunne lave en tråd med gode råd, fif og nye funktioner. 
- Den tråd ville jeg gerne have lavet for flere uger siden!!! Glæder mig over at I har kunnet hjælpe hinanden lidt på vej.

Rigtig god weekend til jer allesammen. 

Men det virker på en eller anden måde værre at du faktisk har været online, men bare ladet være med at svare på alle disse spørgsmål folk har. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
2SHY

Men det virker på en eller anden måde værre at du faktisk har været online, men bare ladet være med at svare på alle disse spørgsmål folk har. 

Og at når der endelig er svar, så er det noget man ikke kan bruge til noget som helst :boo: 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Galathea

Har jeres IT-kyndig mænd så ikke også fortalt noget om IT-sikkerhed?
Vi ved ikke, hvorfor man har valgt denne opgradering, men sikkerhedshuller er årsag til umådeligt mange opdateringer, og de kan være en årsag til, at man ikke bare ruller tilbage til en tidligere tilstand. Og selvfølgelig offentliggør man ikke sine sikkerhedsproblemer og -løsninger.

Jeg skriver ikke dette for at starte rygter om angreb på et offentligt forum med et kæmpe antal brugere, det har jeg slet ikke belæg for. Men det kunne da tænkes, at ikke alting fungerede så upåklageligt i den tidligere version, som den menige bruger opfattede det.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
2SHY

Ja der kommer jo nok ikke noget ud af at nævne det, men der er en masse tråde jeg har fulgt som bare ikke er i min oversigt over tråde jeg følger. Når jeg så finder frem til dem (ikke via søgemaskinen for den kan man ikke bruge til en skid), så kan jeg se at jeg står til ikke at følge dem på trods af at jeg gjorde det inden opdateringen

Men sådan som det har foregået siden opdateringen, så forventer jeg ikke der bliver gjort noget ved det :rulle: Jeg er bare glad for at have den anden debat at gå til nu hvor denne er ved at dø en stille død

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Pisces72

Jeg synes stadig det er irriterende, med den hvide baggrund, og det er svært at se hvornår et indlæg slutter og et andet begynder.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
lulu-p

Jeg kan slet ikke få citatfunktionen til at fungere når jeg er på fra ipad. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Depended

Det er da muligt det så lovende ud for næste uge, som jo er nu. Eller rettere, ugen er slut snart og en ny uge er på vej.

Kunne du som den ansvarlige for Jubii-debatten ikke vise dit ansigt en anelse oftere og smide en opdatering på, hvad der sker, eller ikke sker?

Det ville klæde dig rigtig meget, at vise lidt respekt for de mennesker som bruger debatten!

kunne ikke være mere enig. Gider slet ikke denne debat her mere, og bruger min tid på den nye side istedet. Denne her side er blevet alt for useriøs fra admin's side.Nyt indhold har nu ikke virket hele ugen overhovedet, reklamerne kan ikke lukkes, samt alle de andre fejl. Synes dog det værste er stilheden og at der ikke bliver taget hensyn til debattørene... :angry::angry:  

:blink:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Depended

og med reklamerne, mener jeg ikke bannerne, men dem der popper op midt i skrivefelt og indlæg.... 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nyeng

Jeg tror ikke der er tvivl om din arbejdsgang, for de fleste har efterhånden den opfattelse, at du slet ikke arbejder på det. 

Du har feks ikke lavet et eneste indlæg i 11 dage. Men du var aktiv herinde for 20 timer siden. Det skurrer gevaldigt, at du på trods af fleres opfordringer til at komme med tilbagemeldinger fortsat bare er tavs.

Brug 3 minutter på at skrive "Jeg har skrevet jeres problemer bag øret, men eftersom vi ikke selv sidder direkte med skidtet, kan jeg kun beklage at denne opdatering og dens fejl er så lang tid om at blive rettet." 

Det kræver faktisk ikke så meget at få forståelse for jeres opdaterings-problemer. Men når man ignorerer brugerne, ja så skyder man altså sig selv gevaldigt i foden

Jeg tror ikke debatten dør. Men som det er nu, har den direkte kurs mod at være Nationen version 2

Og lige præcis den del tror jeg Høvdingen negligerer. Jeg tror ærligt talt Høvdingen og hvem der ellers står bag siden nu, regner os for at være nogle forvænnede brokrøve der bare sidder og bitcher, men aldrig rigtig gør alvor af vores trusler om at skride.

Men hvis man ser på Debattens udvikling de seneste måneder, så taler den vel sit tydelige sprog - folk er på vej væk, og dem der kommer til, har en anden agenda end den gennerelle Jubii debattør tidligere har haft, og dermed tiltrækker det flere tosser. Når det går op for reklamefolkene, gider de sgu da ikke reklamere herinde længere.

Så står Høvdingen men en inaktiv debat uden nogen indtægt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
paint

Og lige præcis den del tror jeg Høvdingen negligerer. Jeg tror ærligt talt Høvdingen og hvem der ellers står bag siden nu, regner os for at være nogle forvænnede brokrøve der bare sidder og bitcher, men aldrig rigtig gør alvor af vores trusler om at skride.

Men hvis man ser på Debattens udvikling de seneste måneder, så taler den vel sit tydelige sprog - folk er på vej væk, og dem der kommer til, har en anden agenda end den gennerelle Jubii debattør tidligere har haft, og dermed tiltrækker det flere tosser. Når det går op for reklamefolkene, gider de sgu da ikke reklamere herinde længere.

Så står Høvdingen men en inaktiv debat uden nogen indtægt.

Det er præcis, hvad der er ved at ske og sker. Jeg tror at jubii (eller Nordjyske medier) undervurderer utilfredsheden på stedet, og måske først, for alvor, opdager det, når det er for sent.

Jeg kunne forestille mig, at de er alt for fokuserede på de reklameindtægter, som siden giver, og overser hvad der genererer trafikken herinde.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar.