Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Debat Høvding

Opdatering & fejl - 25. August

Recommended Posts

Depended

Jeg ved godt det ikke hjælper dig, men det må være temmelig svært at fikse når det er så individuelt hvad der virker. Jeg er på fra iPad og det virker fint - jeg har kun problemer på pc.

det var det med skriftstørrelse jeg mente. Det havde du hvert fald skrevet ikke duede på iPad :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Depended

Ingen tvivl om, at der er sket en hel del katastrofer i forb.m. omlægningen: de meget længere svartider, bortfald nøglefuktioner som "nyt indhold" osv.

Men jeg begriber heller ikke kommunikationsstrategien. De fleste kunne nok godt leve med kaos - eller holde pause - i nogle uger, hvis admin fx havde ført en liste med indberettede fejl systematisk og punkt for punkt havde opdateret, om de arbejdede på sagen, om de havde sendt spørgsmålet videre til USA, eller den nye software bare var sådan, så man måtte leve med det, eller de ikke havde klarhed over punktet endnu, fordi det kun var enkelte brugere, der havde fejlen.

Det lyder måske meget besværligt og tidskrævende - men i virkeligheden havde det nok kunnet gøres på 5-10 minutter om dagen, og jeg tror, tiden ville være blevet rigeligt sparet i den anden ende i form af langt færre PB'er og sletning af brugere, der var blevet frustrerede.

Alfa og omega på et forum er jo den gode stemning, og er der noget, der gør folk desperate, er det at stille spørgsmål og indberette fejl ... og så sidde med fornemmelsen af, at de ansvarlige er ligeglade. Det er de sikkert ikke, men det ved man jo ikke, når der kun bliver orienteret en gang imellem og kun om nogle af problemerne.

Jeg ville sige, det faktisk er normen for folk, der kommer med nye versioner af software, at man har en "known bugs"-liste, så man kan se, hvor der er problemer, om problemet allerede er indberettet, og om det er noget, der arbejdes på.

helt enig :) men vi har jo netop ikke fået nogen liste

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Mila_H

Altså jeg er altid på via min iphone eller iPad, og det fungerer bare ikke tilfredsstillende. 

Jeg er blevet meget mindre skriv, og da jeg ikke kan sove, ville jeg give det en ny chance. 

Denne gang popper en eller anden latterlig reklamefilm hele tiden op og går i hang.. Uanset hvilken tråd, jeg er i. 

Hvor er det dog irriterende konstant at skulle standse og lukke den. 

Derudover er jeg enig i alle jer andres betragtninger. 

Endnu nu en gang smutter jeg lidt væk, for det her er altså til at få lange patter af. Det er er spørgsmål om tid, hvor mange chancer jeg gider give denne side efterhånden. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
2SHY

Er der blevet ændret på farver eller et eller andet? Jeg er begyndt at få vildt ondt i øjnene igen når jeg er på :( Er på via iPhone

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
2SHY

@Debat Høvding

Great... Jeg blev logget af mobilen, da jeg gik på via min bærbar. Da jeg så logger på mobilen igen, kan jeg ikke skrive indlæg eller pb'er :rulle: Til gengæld er jeg positivt overrasket over at jeg endelig kan få lov til at logge på via min iPad langt om længe. Men hold nu kæft hvor er jeg træt af det her makværk af en opdatering og ting der virker/ikke virker temmelig tilfældigt fra øjeblik til øjeblik og fra bruger til bruger. No wonder der er blevet så stille herinde :( 

Edit: Forsøger mig lige med at tagge @Debat Høvding i håb om at vi kan få lokket ham ind i tråden

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
2SHY

Og nu kan jeg så endelig skrive indlæg via mobilen igen :klap: Tak for det :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Sophaya

Nu bliver det altså mærkeligt. Det er i dag 2 uger siden, denne tråd blev oprettet. Der blev stillet spørgsmål - blandt andet mit - få minutter efter oprettelsen. Vi har ikke hørt et ord siden. Det hele sejler stadig, på trods af at det er næsten en måned siden opdateringen. Indtrykket vi debattører får er, at der ikke bliver arbejdet på noget. Folk er flygtet herfra og aktiviteten er virkelig gået ned ad bakke rigtig hurtigt. 

Hvor er du, @Debat Høvding? Hvad sker der? Får vi snart svar på noget som helst? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
2SHY

Tilsyneladende har @Debat Høvding ikke været på siden i torsdags hvis man ser på hans profil. Jamen fedt... Hvad kan vi bruge ham til når han forsvinder i flere dage? Ikke underligt at der ikke sker en skid herinde 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Debat Høvding

Der er åbenbart tvivl om min arbejdsgang, så meget kort, så kan jeg være online både i frontend, altså herinde, og i vores backend system. Herinde har jeg primært været med forskellige nyoprettede profiler. Da visse problemer opstår hos nogle, og ikke andre, har det været nødvendigt at lave test profiler, for at prøve at kunne genskabe nogle af disse problemer. 

Der arbejdes stadig på at få det til at køre helt optimalt igen, og rigtig mange af problemerne er løst. Det største er endnu ikke løst, som er "nyt indhold". Jeg vil ønske (og håber) at det sker SNART. Har lært af mine fejl, og sætter ikke en dato på :) , dog ser det lovende ud for næste uge.

Jeg vil ligesom alle I andre gerne have problemerne løst, og drømmer om snart at kunne lave en tråd med gode råd, fif og nye funktioner. 
- Den tråd ville jeg gerne have lavet for flere uger siden!!! Glæder mig over at I har kunnet hjælpe hinanden lidt på vej.

Rigtig god weekend til jer allesammen. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
dirtydancing

Der er åbenbart tvivl om min arbejdsgang, så meget kort, så kan jeg være online både i frontend, altså herinde, og i vores backend system. Herinde har jeg primært været med forskellige nyoprettede profiler. Da visse problemer opstår hos nogle, og ikke andre, har det været nødvendigt at lave test profiler, for at prøve at kunne genskabe nogle af disse problemer. 

Der arbejdes stadig på at få det til at køre helt optimalt igen, og rigtig mange af problemerne er løst. Det største er endnu ikke løst, som er "nyt indhold". Jeg vil ønske (og håber) at det sker SNART. Har lært af mine fejl, og sætter ikke en dato på :) , dog ser det lovende ud for næste uge.

Jeg vil ligesom alle I andre gerne have problemerne løst, og drømmer om snart at kunne lave en tråd med gode råd, fif og nye funktioner. 
- Den tråd ville jeg gerne have lavet for flere uger siden!!! Glæder mig over at I har kunnet hjælpe hinanden lidt på vej.

Rigtig god weekend til jer allesammen. 

Nu vover jeg pelsen... 
Mine IT kompetancer har jeg giftet mig til, og jeg ved da godt at det her "Bare" er et debatforum, og ikke noget livsnødvendigt der bare SKAL fungere. 
Men jeg står virkeligt undrende overfor at man som populært debatforum, men en stor og bred brugerflade, vil acceptere den mængder af fejl og misfunktioner, og så lav brugervenlighed. 

Jeg ved godt at ting ikke altid spiller som det burde, jeg ved godt at det kan være pisse svært at finde fejlkilderne - derfor undrer jeg mig også over at I på jubii tilsyneladende på ingen måde arbejder ud fra hvad der ellers synes at være en gylden regel inden for IT, at rulle tilbage til tidligere version.
I havde skånet jer selv og brugerne for mange frustrationer hvis i havde valgt at rulle tilbage, til noget der fungerede glimrende og upåklageligt, og havde haft tid til i ro og mag at kunne rette div. fejl i systemet bag. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar.