Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Debat Høvding

Opdatering & fejl - 25. August

Recommended Posts

Faceless

Giv os nu for en i H****** fuld edit tilbage! Kæft det er belastende med den her lorte mini boks som man skal placere MEGET præcis på sin skærm for at kunne se det hele. Og så giv os fortryd knappen tilbage, så det er til at rette op på en besked, når når man kommer til at slette det forkerte tekst ved et uheld, eller den tekst man sætter ind, fucker med hele indlægget.

KOM NU I GANG MAN!!!! :evil:

Det er temmelig meget hele kerne ved en debat, at skrive indlæg, og I har forpestet det med denne opdatering. Det burder være på toppen af jeres to-do-liste efterhånden!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Juki

Hvad er hemmeligheden bag at få søgefunktionen til at virke? 

For det første kan jeg kun få tråde frem, der er oprettede/opdaterede før opdateringen.
For det andet så gør det ingen forskel om man søger i "emner", "indlæg" eller begge dele, det hele kommer i et stort sammensurium. 

:mellow:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
2SHY

Søgefunktionen har jeg også opgivet al håb om at få til at fungere. Selv hvis jeg skriver en helt konkret titel på en tråd jeg ved eksisterer så får jeg ingen resultater frem

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Kasper

Det ser ud til, at hvis man både logger på anonymt og vælger at lade den huske log-in, så udløber det anonyme log-in efter nogle dage, selvom der stadig bliver logget automatisk på debatten. Det er lidt uheldigt. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
JediMindTrick

Giv os nu for en i H****** fuld edit tilbage! Kæft det er belastende med den her lorte mini boks som man skal placere MEGET præcis på sin skærm for at kunne se det hele. Og så giv os fortryd knappen tilbage, så det er til at rette op på en besked, når når man kommer til at slette det forkerte tekst ved et uheld, eller den tekst man sætter ind, fucker med hele indlægget.

KOM NU I GANG MAN!!!! :evil:

Det er temmelig meget hele kerne ved en debat, at skrive indlæg, og I har forpestet det med denne opdatering. Det burder være på toppen af jeres to-do-liste efterhånden!

Jeg bruger "rediger", når jeg har fucket noget op. Og så kommer indlægget frem på siden som "et helt indlæg", hvis det giver mening? altså som en del af tråden i normal størrelse osv. Dog med den besynderlige feature at  hvis jeg har postet et billede i en anden tråd som sidste indlæg, så lægges det automatisk ind. Således endte Snoop Dog med fletninger i en tråd om kristendom i folkeskolen :-D Jesus of Nottingham!

Farten siden er dog helt vanvittig. Hvad sker der? Man bliver jo gammel af det her.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Depended

Nu kommer der et lille surt opstød fra mig af. Men hvorfor fanden får vi ikke en opdatering? :angry: har som skrevet tidligere skrevet masser af punkter, første gang skrevet for over en uge siden og nævnt mange gange efterhånden. Der er mindst 10 punkter og har ikke fået respons på et eneste. Ved godt der ikke gives individuel respons men så kan man i det mindste sige at det og det bliver lavet osv.... Det gør mig sur. Er virkelig godt træt af de problemer der som sagt 1000 gange før STADIG ikke fungerer. Undskylder for mit sure opstød er bare træt af der intet bliver lavet og vi intet respons får :/

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Depended

Teksten er helt normal og letlæselig for mig, når jeg er på fra iPhone og iPad. Slet ikke småt.

Ved ikke om det er tydeligt udfra mit screenshot af dit indlæg 

image.jpg

Problemet er på iPad. Kan se at @Lemonella har samme problem.

Nu virker quote funktionen heller ikke. Det var så punkt/problem nr. 11.. :mellow:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guldpilen

Problemet er på iPad. Kan se at @Lemonella har samme problem.

Nu virker quote funktionen heller ikke. Det var så punkt/problem nr. 11.. :mellow:

Hmm... Jeg er dagligt på fra iPad og her er der ingen problemer. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
2SHY

Jeg kan overhovedet ikke få lov til at logge på via iPad :( 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
dgd2007

Nu kommer der et lille surt opstød fra mig af. Men hvorfor fanden får vi ikke en opdatering? :angry: har som skrevet tidligere skrevet masser af punkter, første gang skrevet for over en uge siden og nævnt mange gange efterhånden. Der er mindst 10 punkter og har ikke fået respons på et eneste. Ved godt der ikke gives individuel respons men så kan man i det mindste sige at det og det bliver lavet osv.... Det gør mig sur. Er virkelig godt træt af de problemer der som sagt 1000 gange før STADIG ikke fungerer. Undskylder for mit sure opstød er bare træt af der intet bliver lavet og vi intet respons får :/

Ingen tvivl om, at der er sket en hel del katastrofer i forb.m. omlægningen: de meget længere svartider, bortfald nøglefuktioner som "nyt indhold" osv.

Men jeg begriber heller ikke kommunikationsstrategien. De fleste kunne nok godt leve med kaos - eller holde pause - i nogle uger, hvis admin fx havde ført en liste med indberettede fejl systematisk og punkt for punkt havde opdateret, om de arbejdede på sagen, om de havde sendt spørgsmålet videre til USA, eller den nye software bare var sådan, så man måtte leve med det, eller de ikke havde klarhed over punktet endnu, fordi det kun var enkelte brugere, der havde fejlen.

Det lyder måske meget besværligt og tidskrævende - men i virkeligheden havde det nok kunnet gøres på 5-10 minutter om dagen, og jeg tror, tiden ville være blevet rigeligt sparet i den anden ende i form af langt færre PB'er og sletning af brugere, der var blevet frustrerede.

Alfa og omega på et forum er jo den gode stemning, og er der noget, der gør folk desperate, er det at stille spørgsmål og indberette fejl ... og så sidde med fornemmelsen af, at de ansvarlige er ligeglade. Det er de sikkert ikke, men det ved man jo ikke, når der kun bliver orienteret en gang imellem og kun om nogle af problemerne.

Jeg ville sige, det faktisk er normen for folk, der kommer med nye versioner af software, at man har en "known bugs"-liste, så man kan se, hvor der er problemer, om problemet allerede er indberettet, og om det er noget, der arbejdes på.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar.