Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Debat Høvding

Opdatering & fejl - 25. August

Recommended Posts

Debat Høvding

Seneste herfra...

De problemer der var i går i forhold til, at tallet ved notifikationer ikke lyste op ved ikonerne i topbjælken, både ved 'klokken' og 'beskeder' er løst. Det har dog samtidig skabt selvsamme problem fra sidste uge, hvor menuen ikke er click-bar. Det er ved at blive løst!

Samme nødløsning som sidste uge, er at der kan klikkes på ikonet med højre museknap, og vælg "åben i ny fane". Er du på fra mobile enheder gøres dette ved at holde fingeren nede på ikonet, en anelse længere end ellers.

Der spørges til, om der ikke skal rulles tilbage til den gamle software. Det skal der ikke, men de problemer der er her nu skal selvfølgelig løses.

Jeg afventer status både på "nyt indhold" og hastigheden, og I er de første der får en opdatering.

Der er spurgt ind til hvorfor man ikke længere kan komme direkte til det indlæg man har fået et 'like' for. Når listen vises inde under jeres profil, så vær obs på at det er muligt at klikke på "et indlæg" - som tager jer direkte ind til det i har fået et like for. 
Klikker i på titlen til tråden, så kommer i til emnet, hvori tråden befinder sig.

Husk stadig, at holde den gode tone i de andre tråde. :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Sophaya

Nu kan det godt være, jeg bare er gået glip af det fordi jeg startede herinde i maj/juni og derfor ikke har læst alle de tidlige udmeldinger om dette - men hvad er begrundelsen for "opgraderingen"? Hvad er udbyttet ved at implementere den nye version? For umiddelbart byder den jo på mindre aktivitet og en masse irritation. 

Edit: jeg prøver lige med et tag. @Debat Høvding?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
dgd2007

Der er spurgt ind til hvorfor man ikke længere kan komme direkte til det indlæg man har fået et 'like' for. Når listen vises inde under jeres profil, så vær obs på at det er muligt at klikke på "et indlæg" - som tager jer direkte ind til det i har fået et like for. 
Klikker i på titlen til tråden, så kommer i til emnet, hvori tråden befinder sig.

Dette drejede sig ikke notifikationslisten, men derimod omdømme-listen:
dindebat.dk/profile/<<bruger-id>>/reputation/?type=forums_topic_post

Den var vi jo nødt til at bruge, mens nye likes slet ikke blev tilføjet til notifications (og selvfølgelig senere, hvis man vil se dem, man selv har "givet"). Derfra har man efter min bedste overbevisning ikke nogen links til indlægget, det drejer sig om, men kun til første indlæg i tråden og til sin egen og den anden involveredes profil.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Depended
1. kan (stadig) ikke kopiere eller markere noget i min svartekst. F.eks hvis jeg vil ændre noget, eller kun vil citere dele af et indlæg. Istedet skal jeg slette bogstaver ad gangen, istedet for at markere 10 linjer og slette dem på en gang eller kopiere dem. Har ved dette indlæg skrevet det hele i et program på min computer for ellers kan jeg ikke få det til at fungere. Det var endda et mirakel at jeg kunne få lov til at trykke "sæt ind" efter mindst 20 gange hvor den går væk igen. Det gør ingen forskel hvis jeg trykker længere tid. 

2. den laver (stadig) dobbelt linje afstand, ved et stryk på enter/retur 

3. i nyt indhold er rækkefølgen efter oprettelse nogle gange og efter svar nogle gange. Begge stik modsat af, hvad jeg gerne vil have. Den viser efter oprettelse i dem jeg har deltaget i. Er træls at kigge x antal sider igennem, for at finde ud af hvilke der er nye svar i. Det tager ALT for lang tid. Ved bare nyt indhold generelt, vises det efter nye svar. Kunne godt tænke mig, at man kan vælge mellem nye oprettede og nye svar. Vil nemlig gerne se de nyoprettede, men så skal jeg tjekke dato for oprettelse på alle på fucking 19 sider. (Her tales om dem jeg ikke har deltaget i endnu) Hvilket også tager ALT for lang tid. 

4. Hele siden tager alt for lang tid hvilket gør at jeg skal vente i ALT for lang tid ved visning af siderne og endnu længere tid ved at skrive indlæg. Talte at det tog minimum 20 sekunder at indlæse en enkelt side. 

5. Ved tryk "åbn i ny fane" indlæser den slet ikke siden

6. Den skriver (stadig) "saving" i flere minutter, hvor jeg ikke kan trykke opret svar. Også selvom jeg intet laver på siden. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Depended

Nu kommer svaret der burde stå før alt det jeg lige har skrevet (som også er et problem)

hvorfor er det at vi ikke får respons i de lidt ældre tråde, men at når der i en ny tråd kommer mange problemer at der så bliver oprettet endnu en tråd?

min liste skulle så komme her, men er så kommet for oven i stedet. 

Tilføjelse:

7. Kan ikke scrolle mit indlæg for at skrive noget for oven.

8. Den ændrede skrifttype i punkt 1 uden jeg havde bedt om det 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Depended

Er på ipad lige nu og problemerne forekommer her og på iphone

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Depended

9. skriftstørrelsen er meget lille til at læse. Ved godt jeg selv kan ændre på det, me nytter intet når jeg har svært ved at læse alle andres indlæg. (Og har helt normal syn) 

10. Kunne være rart med tydeligere afmarkeringer mellem indlæg. Man kan ikke se hvornår et indlæg slutter og et andet starter. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Depended

Mærkeligt... :blink: Er normal ikke på computer, men er jeg lige nu og her er skriftstørrelsen helt normal. Men på ipad og iphone skal jeg zoome ind ret meget for at kunne læse teksten. Bruger windows 7 og chrome på computer og safari på ipad og iphone.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guldpilen

Teksten er helt normal og letlæselig for mig, når jeg er på fra iPhone og iPad. Slet ikke småt.

Ved ikke om det er tydeligt udfra mit screenshot af dit indlæg 

image.jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
JediMindTrick

@debathøvding hvornår bliver bjælken i toppen fjernet? Langsomste side i galaksen for øvrigt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar.