Læs vores privatlivspolitikPrivatlivspolitik Administrér samtykke
Jump to content
Velkommen til Jubii Debat

Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Æblet

Abeskønne April- og Mageløse Majbabyer 2016

Recommended Posts

Chrispie

Nå, jeg vil prøve at bidrage til at vi kan få lidt gang i tråden igen :D Læser lidt med engang imellem men er ikke så god til at få kommenteret... 

Godt at høre at så mange er kommet godt igennem NF, selvom der var et par forskrækkelser imellem. Kram til jer, og godt at det gik godt :kys: 

Jeg har været til jordemoder idag. Spild af tid.... Sidst var jeg i Kendt Jordemoder ordning, og jeg har fået to af de samme JM, som jeg gik hos sidst. Den ene fødte jeg med sidste gang, og hun var bare super. Den anden svinger jeg til gengæld overhovedet ikke med, overhovedet. Det var hende jeg var hos idag. Dagens guldkorn fra hende: "Nå i spiser ikke fisk flere gange om ugen, nej så lærer du jo heller ikke dit barn at spise fisk!" Slap af moster, hvor mange kan med god samvittighed sige, at de spiser fisk mere end en gang om ugen i gennemsnit? Øv en træls følelse jeg har i maven nu. Jeg overvejer, om vi skulle undersøge muligheden for at føde i Storkereden i stedet (privat fødeklinik), men jeg ved ikke helt... 

På positiv siden så har vi bestilt kønsscanning til i morgen :D Det glæder jeg mig godt nok til! 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
KatKatten

@Chrispie øv en træls oplevelse! Og ja, de ee sku nogle gange lidt tamme de jm besøg 

og spændende med kønsscanning :banan: glæder mig til at høre resultatet! 

Jeg overvejer det også - men må vist hellere spare lidt efter denne ferie

skal man egentlig selv bestille tid til misdannelsesscanning?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
KatKatten

Ups! Sig lige den går til begge køn, ikke? 

image.jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Chrispie

@KatKatten, sikke et fint sæt! Og jo da, det kan sagtens gå til begge køn. ;) 

Hvad overvejer du? Kønsscanning? Det kan jeg godt forstå. Nu hvor jeg har bestilt tid, kan jeg næsten ikke vente. Fjollet egentlig, og vi kunne jo sagtens vente til MD men nysgerrigheden vandt altså :D

Vi har fået en indkaldelse til misdannelsesscanning i eboks ligesom til nakkefoldsscanningen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Alvi

Nu har jeg luret med på sidelinjen fra starten af, så vil høre om der er plads til en lille april baby mere? :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Chrispie

Nu har jeg luret med på sidelinjen fra starten af, så vil høre om der er plads til en lille april baby mere? :)

Der er altid plads til flere! :D 

Velkommen til.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Alvi

Der er altid plads til flere! :D 

Velkommen til.

Tak :D:banan:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Alvi
Navn: Alvi
Alder: 28 (lidt endnu) 
Mands alder: 35
Bor: Jylland 
Fødested: Kolding 
Testet positiv: 5. juli
Prøvet siden: Det skete i første cyklus 
Termin: 10. april 2016 (tror dog selv mere på den d. 15 april)
Andre børn: 2 drenge 
Vide kønnet?: Ja!
NF-scanning: 2/10 - risisko på 1/14.000
MD-scanning: 12/11
Andre scanninger: Fik en tidlig scanning i uge 7 og har været til kønsscanning d. 10/10
1. lægebesøg: Er overstået 
Andet:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Alvi

Ups! Sig lige den går til begge køn, ikke? 

image.jpg

Hvor er det fint! 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
KatKatten

@Alvi velkommen til :banan: vildt med md allerede midt november. Så burde jeg få en tid halvanden uge efter ca. Shit det kommer tæt på lige pludselig! 

@Chrispie jep, overvejer kønsscanning - men ferien har ikke ligefrem været billig, så burde spare den scanning. Og har jo allerede set derind tre gange. Håber jeg kan holde ventetiden ud til md

her har jeg lige puttet datteren efter 7 timer i Legoland Florida - hold op en fed dag! Hun prøvede så mange ting og grinede simpelthen så meget! Så fedt! Gid ferie kunne vare altid!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

• Opret ny...