Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Æblet

Abeskønne April- og Mageløse Majbabyer 2016

Recommended Posts

KatKatten

Jeg fik fat på lægen i dag, som mente at jeg skulle få rykket min tid ved scanningsklinkken frem til snarest muligt. Så kryds gerne fingre for mig i morgen kl. 13.20 :) 

jeg skal krydse fingre :kys: bløder du meget? Hvis jeg må spørge 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
sprutte

jeg skal krydse fingre :kys: bløder du meget? Hvis jeg må spørge 

Tak :) Ja, jeg har blødt ret meget både lørdag, søndag og mandag. Men ikke så meget i dag, i forhold til de andre dage. 
Jeg har stadig ingen symptoner, udover at jeg føler mig noget oppustet :(

Ps: hvordan laver I de smileys som bevæger sig? Bl.a. den som vinker og den som kysser? De er ikke at finde i min oversigt over mulige smileys. Skal man installere et program eller lign?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
KatKatten

Tak :) Ja, jeg har blødt ret meget både lørdag, søndag og mandag. Men ikke så meget i dag, i forhold til de andre dage. 
Jeg har stadig ingen symptoner, udover at jeg føler mig noget oppustet :(

Ps: hvordan laver I de smileys som bevæger sig? Bl.a. den som vinker og den som kysser? De er ikke at finde i min oversigt over mulige smileys. Skal man installere et program eller lign?

dejligt det er stilnet af - krydser for dig imorgen! 

Du skal skrive : kys : dog uden mellemrummene fx

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
twixdk79

Krydser rigtig meget fingrer for dig @?sprutte :gogo:

Jeg er SÅ træt og med trætheden kommer en kortere lunte/mindre tålmodighed. Det gør mig lidt ked af det. Går jo ikke og drømmer om at snerre af nogen eller være utålmodig med børnene. Skal virkelig prioritere ret skrapt i hvad jeg siger ja til, for kan tydeligvis ikke magte alt det jeg plejer i øjeblikket. Glæder mig til 1. trimester er slut.

Samtidig så bliver jeg køresyg hver dag - når jeg selv kører bilen. Det er ulideligt, fordi jeg er afhængig af bilen som transportmidde l:rulle:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Æblet

Håber det gik godt idag sprutte :gogo:

twix, har det på samme måde. Er helt vildt sart.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
sprutte

Jeg fik desværre - men nok som forventet - den triste nyhed om, at der ikke findes en lille spire længere. Der var ikke noget at se på scanningsbillederne, bortset fra den samme cyste som sidst.

Fik taget blodprøve og skal have taget en mere på fredag for at sikre at hCG-niveauet er faldende, og derved udelukke en graviditet udenfor livmoderen. Endvidere skal jeg til kontrolscanning om 4 uger for at undersøge om cysten er forsvundet - ellers kan det blive et medicinsk/kirgurisk indgreb.

Når det nu skulle gå sådan her, så er jeg i det mindste glad for, at det skete så tidligt og ikke på et senere tidspunkt længere henne i graviditeten.

Men det betyder jo så, at jeg ikke har mere at gøre i denne tråd. Jeg ønsker jer alle alt det bedst. Måske jeg kigger forbi tråden på et senere tidspunkt, for at læse om hvordan det går for jer. Og så håber jeg at jeg kan melde mig ind i en anden graviditetstråd indenfor ikke alt for lang tid.

:wave:   

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
KatKatten

Øv sprutte, det er jeg rigtig ked af at høre :ae:  :kys: 

håber du snart får gevinst med en skøn lille spire :lun:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Æblet

Jeg fik desværre - men nok som forventet - den triste nyhed om, at der ikke findes en lille spire længere. Der var ikke noget at se på scanningsbillederne, bortset fra den samme cyste som sidst.

Fik taget blodprøve og skal have taget en mere på fredag for at sikre at hCG-niveauet er faldende, og derved udelukke en graviditet udenfor livmoderen. Endvidere skal jeg til kontrolscanning om 4 uger for at undersøge om cysten er forsvundet - ellers kan det blive et medicinsk/kirgurisk indgreb.

Når det nu skulle gå sådan her, så er jeg i det mindste glad for, at det skete så tidligt og ikke på et senere tidspunkt længere henne i graviditeten.

Men det betyder jo så, at jeg ikke har mere at gøre i denne tråd. Jeg ønsker jer alle alt det bedst. Måske jeg kigger forbi tråden på et senere tidspunkt, for at læse om hvordan det går for jer. Og så håber jeg at jeg kan melde mig ind i en anden graviditetstråd indenfor ikke alt for lang tid.

:wave:   

æv sprutte :ae: rigtig meget held og lykke :kys:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
godtnavn

Det er jeg ked af at læse Sprutte :( 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
KatKatten

Jeg kan ikke huske det, men er der nogen Af jer der sådan rigtig er ramt af graviditets symptomer? 

Jeg har for første gang idag oplevet trætheden, er du gal mand! Jeg kunne seriøst stå op og sove da jeg gyngede vores datter :lol: 

min hud er også fucket op igen, men det gjorde den også første gang. Og så har jeg noget almen utilpashed fordelt over dagen.

hvad tager i andre af vitaminer og lign?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites