Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Æblet

Abeskønne April- og Mageløse Majbabyer 2016

Recommended Posts

KatKatten

Chrispie Åhh :lun: jeg glæder mig til det er os!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
sprutte

Tak :) Jeg er 8+1 cirka idag.. 

Vi kunne se en peanut, som lå og blinkede, og blommesækken. Detaljer er der ikke så meget af endnu.. Vedhæfter billede :wub:

image.jpg

Tillykke :-) eller  hvad man  nu siger. Det må være en dejlig oplevelse.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Æblet

Årh godtnavn hvor er det synd for din kæreste :( rigtig dårlig timing os når i burde gå og være lykkelige. Sød ide med kort og scanningsbillede. 

Tillykke chrispie med hjerteblink. Glæder mig så meget til det er mig. Er ret meget i tvivl om hvornår jeg skal gøre det, for kan næsten ikke vente men vil heller ikke risikere ar det er for tidligt. 

Sprutte hvordan går det? Fik du snakket med lægen? Er blødningen stoppet?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
godtnavn

Årh godtnavn hvor er det synd for din kæreste :( rigtig dårlig timing os når i burde gå og være lykkelige. Sød ide med kort og scanningsbillede. 

Tillykke chrispie med hjerteblink. Glæder mig så meget til det er mig. Er ret meget i tvivl om hvornår jeg skal gøre det, for kan næsten ikke vente men vil heller ikke risikere ar det er for tidligt. 

Det er så synd at min kæreste ikke en gang nåede at fortælle ham det, og at han aldrig skal se vores barn :( Det skete helt uventet (han blev skudt under et røveri) havde han nu været meget syg havde vi nok sagt det til ham tidligere da vi ville kende risikoen for at han døde. Synes det er så synd for kæresten at han aldrig får fortalt sin far det. 

Til det med hvor tidligt man skal scannes, der hvor jeg skal scannes siger de at de oftest kan se hjertet allerede fra 5+5 og giver gratis ny scanning hvis det er for tidligt og hjertet endnu ikke kan ses :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Æblet

Det er så synd at min kæreste ikke en gang nåede at fortælle ham det, og at han aldrig skal se vores barn :( Det skete helt uventet (han blev skudt under et røveri) havde han nu været meget syg havde vi nok sagt det til ham tidligere da vi ville kende risikoen for at han døde. Synes det er så synd for kæresten at han aldrig får fortalt sin far det. 

Til det med hvor tidligt man skal scannes, der hvor jeg skal scannes siger de at de oftest kan se hjertet allerede fra 5+5 og giver gratis ny scanning hvis det er for tidligt og hjertet endnu ikke kan ses :) 

han blev skudt?! Det lyder helt vildt voldsomt og tragisk :o:(

ved godt man får en ny scanning men ved bare jeg kommer til at håndtere ventetiden til den nye scanning rigtig dårligt. Med min datter blev jeg scannet 7+3 og blev sat tilbage til 7+1. Med min søn blev jeg sat 5 dage tilbage v nf. Så vil gerne være sikker. I næste weekend er jeg 6+4 men tænker det måske er lidt for tidligt hvis nu jeg bliver sat tilbage igen. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
sprutte

Sprutte hvordan går det? Fik du snakket med lægen? Er blødningen stoppet?

Blødningen er desværre ikke stoppet og har stået på i 3 dage nu.

Jeg ringede til lægen og fik fat på sekretæren. Hun vidste ikke om lægen kunne hjælpe før, jeg har været til scanning, men fik en tid onsdag eftermiddag hos lægen. Skal dog ringe til lægen i morgen (i lægens telefontid) og drøfte nærmere, bl.a. om jeg skal komme derop onsdag eftermiddag.

Er efterhånden nået dertil, hvor jeg ikke selv tror på den længere :-( men har alligevel et spinkelt håb. Bl.a. nævnte gynækologen til scanningen fredag d. 14/8, at jeg har havde nogle tykke livmoderslimhinder samt en cyste, som forventeligt vil gå væk af sig selv. Måske det er min krop som skiller sig af med dette?

Jeg tog en ny test i morges. Selv synes jeg at den er mindre tydelig end de foregående :-( Jeg har på intet tidspunkt haft en test-streg, som var lige så tydelig som kontrol-stregen.

20150823_163905.jpg

20150824_064834.jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
godtnavn

Ja det er mega voldsomt, tror stadig ikke det helt er gået op for nogen af os hvad der er sket, det er så uvirkeligt. 

Med scanningen skal du jo sættes en hel uge tilbage hvis det skal være for tidligt, så tænker det næppe sker? Eller havde du meget uregelmæssige cyklusser før? Jeg var så heldig konsekvent at have 26 dages cyklus med ægløsning jeg tydeligt kunne mærke på dag 12, så jeg regner ikke med at blive flyttet højst en dag eller to. 

Jer der har børn i forvejen, hvad sker der til første lægesamtale? Jeg har den jo allerede på torsdag men aner egentlig ikke hvad vi skal. Nogen der kan opklarer det?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Chrispie

Jer der har børn i forvejen, hvad sker der til første lægesamtale? Jeg har den jo allerede på torsdag men aner egentlig ikke hvad vi skal. Nogen der kan opklarer det?

Så vidt jeg husker, sker der ikke noget særligt. Der oprettes vandrejournal og så snakker man om vitaminer og den slags. Ret uinteressant ;) Nogle læger vil gerne tjekke en indvendigt, men det er vist mest dem der er af "den gamle skole". 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Chrispie

Og tak for tillykker :D 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
KatKatten

ikke det vilde - min læge laver ikke gu, så det er blot oprettelse af vandrejournal, blodprøve tjek og generel snak om vægt og lign 

jeg skal på torsdag, hvor jeg er 5+6 

vi venter også med scanning en uge eller to endnu, blot for at være helt sikre på st kunne se hjerteblink. Tvivler på jeg sættes voldsomt frem eller tilbage, har rimelig styr på hvornår ægløsning var og sidste mens. 

Sprutte krydser fingre for dig!!!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites