Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Æblet

Abeskønne April- og Mageløse Majbabyer 2016

Recommended Posts

Æblet

det har jeg skam allerede gjort - den ligger på side et :) og ren københavner gruppe er det nu ikke ;)

undskyld det havde jeg overset :kys:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
d.d84

:lun: Årh tillykke @KatKatten og selvfølgelig alle jer andre også.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
sprutte

Åh ne j sprutte. :( Det er bare ikke rart at bløde når man er gravid. Hvis du kan vente helt til fredag, så vil man nok kunne se mere, personligt ville jeg ikke kunne vente, men ringe til lægen i mrogen og se om jeg kunne få flyttet scanningen frem. For at prøve at få en eller anden form for afklaring.

Hepper på din spire bliver hængende :gogo: Mange oplevet at bløde i graviditeten uden at det betyder noget.

Har lige fået svar fra lægen, for den blodprøve jeg fik taget i forbindelse  med  den første scanning fredag d. 14/8. Lægen skriver at jeg er 'meget tidlig gravid'. Det tolker jeg som, at hun mener, at jeg har  kunne  teste positiv (langt) tidligere end man  plejer at kunne gøre. Lidt pudsigt at få svar en søndag.

Nu ved jeg i hvert fald at der har været gevinst, så krydser jeg bare fingre for at det fortsat er således. Tog lige en test mere her til eftermiddag. Stregen er jo tydelig nok, men ikke så tydelig som kontrol-stregen. Undskyld  billedet er på hovedet.

20150823_163905.jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
KatKatten

Lige da mine daglige småblødninger syntes at holde op, gik det den helt anden vej i går. Vi var til barnedåb, da jeg får ondt. Ikke meget ondt, men ligesom når man kan  mærke  at  menstruation  er på vej. Og så startede  blødninger ellers igen. Jeg måtte forlade festen for at  tage ud og finde det nærmeste supermarked, så jeg kunne købe bind. Mine trusseindlæg kunne bestemt ikke klare denne omgang. Undskyld hvis  det er lidt for  mange  informationer :-(

Det ser ud til at  fortsætte i dag, men  ikke så  kraftigt som igår. I følge beregninger skulle  jeg være 5+1 i dag. Har læst mig frem til at  man  godt kan  få menstruation under graviditeten. Men så burde det jo have været i sidste uge. Blodet er rødt og slimet.

Bør jeg ringe til lægen i morgen? Tænker  at  hun ikke  kan  gøre andet end at  sende mig til scanning, men jeg har jo allerede en tid på fredag.

åh sprutte havde helt overset dit indlæg! Krydser alt hvad jeg kan for dig!!! Jeg ville personligt ringe imorgen, ville ha svært ved at vente til fredag.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
godtnavn

Jeg er tilbage fra ferie, desværre et par dage tidligere end planlagt, vi fik et opkald om at kærestens far var død så vi tog det første fly hjemaf, det kom ud af det blå (manden var ganske frisk og ikke vildt gammel) så vi er lidt i chok. Min kæreste er helt nede over at det skete en uge før vi skulle fortælle ham han skulle være bedstefar. Så det hele er lidt noget lort her. 

Vi fortæller jo allerede nærmeste familie om barnet i den kommende weekend, efter scanning fredag, da jeg skal sige det på skolen mandag og familien ikke skal opdage det af bagveje. Men lige nu er det svært at finde glæden over at skulle sige det, og det er hårdt at min kæreste er så ked af det, lige nu hvor vi burde være lykkelige. Altså, forstår ham jo godt, og føler mig lidt som en lort at have det som jeg har det, men nørj hvor ville jeg ønske han var glad. 

Vi laver en fin buket til kisten hvorpå vi sætter scanningsbillede og en lille tekst.

Det lidt mere graviditetsorienterede: Jeg er blevet hårdt ramt af utilpashed, lidt kvalme, lidt træt, lidt død, sådan ikke rigtig skidt men heller ikke godt. Jeg er glad for der er så mange her der har været gravid først og kan fortælle mig det bliver bedre efter første trimester. Derudover drømmer jeg sære drømme om baby stort set hver nat, i nat drømte jeg vi fik trillinger, 2 piger der skreg konstant og som jeg ikke kunne lide, og verdens sødeste dreng. Håber ikke jeg bliver en lige så ringe mor i virkeligheden som i drømmen, lidt ondt at hade babyer fordi de græder :lol:

Det blev lidt et ego indlæg, sorry :blush:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
KatKatten

Jeg er tilbage fra ferie, desværre et par dage tidligere end planlagt, vi fik et opkald om at kærestens far var død så vi tog det første fly hjemaf, det kom ud af det blå (manden var ganske frisk og ikke vildt gammel) så vi er lidt i chok. Min kæreste er helt nede over at det skete en uge før vi skulle fortælle ham han skulle være bedstefar. Så det hele er lidt noget lort her. 

Vi fortæller jo allerede nærmeste familie om barnet i den kommende weekend, efter scanning fredag, da jeg skal sige det på skolen mandag og familien ikke skal opdage det af bagveje. Men lige nu er det svært at finde glæden over at skulle sige det, og det er hårdt at min kæreste er så ked af det, lige nu hvor vi burde være lykkelige. Altså, forstår ham jo godt, og føler mig lidt som en lort at have det som jeg har det, men nørj hvor ville jeg ønske han var glad. 

Vi laver en fin buket til kisten hvorpå vi sætter scanningsbillede og en lille tekst.

Det lidt mere graviditetsorienterede: Jeg er blevet hårdt ramt af utilpashed, lidt kvalme, lidt træt, lidt død, sådan ikke rigtig skidt men heller ikke godt. Jeg er glad for der er så mange her der har været gravid først og kan fortælle mig det bliver bedre efter første trimester. Derudover drømmer jeg sære drømme om baby stort set hver nat, i nat drømte jeg vi fik trillinger, 2 piger der skreg konstant og som jeg ikke kunne lide, og verdens sødeste dreng. Håber ikke jeg bliver en lige så ringe mor i virkeligheden som i drømmen, lidt ondt at hade babyer fordi de græder :lol:

Det blev lidt et ego indlæg, sorry :blush:

øv det er jeg rigtig ked af at høre, det er bare skide hårdt når det rammer så pludseligt! Kondolerer. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Chrispie

.......

Åh nej for Søren da. Øv hvor er det trist :ae: Rigtig god ide med kortet til kisten!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Chrispie

Jeg har været til scanning idag, og den er god nok. Der er nogen derinde :lun: Har set og hørt det fineste hjerteblink. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
godtnavn

Tillykke med hjerteblinket! Hvor langt er du pt? Jeg er virkelig i tvivl om hvad man kan se så tidligt, det er jo meget lille så kan man se andet end et blink? Jeg skal jo scannes fredag så jeg er lidt nysgerrig da jeg ikke aner hvad jeg skal forvente :) 

Og tak for kondolancerne (hedder det det? I ved hvad jeg mener)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Chrispie

Tak :) Jeg er 8+1 cirka idag.. 

Vi kunne se en peanut, som lå og blinkede, og blommesækken. Detaljer er der ikke så meget af endnu.. Vedhæfter billede :wub:

image.jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites