Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Æblet

Abeskønne April- og Mageløse Majbabyer 2016

Recommended Posts

twixdk79

Jeg er simpelthen også bare SÅ træt.
Kvalme døjer jeg lidt med om eftermiddagen, men ikke noget slemt endnu. Har haft kvalme i begge mine foregående graviditeter fra uge 6-7 stykker og så frem til 12-13 stykker (mener jeg).
Jeg har bestilt en tidlig scanning om en uge fordi jeg er en pylrehøne :blush: Vil simpelthen også bare gerne se et hjerteblink, så det kan blive lidt mere virkeligt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Chrispie

Jeg melder mig på træt og kvalmeramt holdet.. Puh! Jeg synes godt nok, at det er hårdt at gå på arbejde i øjeblikket. Og så er det pænt svært at skjule, når man sidder og hænger hele dagen.

Her er jeg "velsignet" med døgnkvalme, som bliver rigtig slem, hvis jeg ikke får sovet, er stresset eller det mindste sulten. Så jeg glæder mig også til 2. trimester! Jeg kan bestemt ikke huske at det var sådan her sidst, men kæresten mener at det var det jo nok. Forskellen er bare at jeg sidst kunne smide mig på sofaen og sove, når jeg kom hjem fra job... Den går ikke helt med en krudtugle på 1 1/2. :D 

Sikke tidligt i bestiller scanninger ;) Jeg satser på mandag eller tirsdag i næste uge. Der er jeg 8+1 (eller +2), hvis beregningerne passer. Jeg er lidt spændt på om jeg bliver rykket til NF, for jeg kan slet ikke få det til at passe med de beskedne gange vi har haft sex :huh:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
sprutte

Jeg er ikke rigtigt ramt af hverken  kvalme eller træthed (ikke mere end jeg plejer at være :D). Trist at I allerede må bøvles med symptomerne. Håber det foretager sig hurtigt.

Mine manglende graviditetssymptomer giver mig yderligere tvivl, om jeg overhovedet er gravid. Har virkelig ingen symptomer, udover at jeg synes mine bryster kløer, men det er vidst ikke et graviditetssymptom. Dog har jeg fortsat små blødninger stort set dagligt :(

Jeg tog en ny test i morges. Stadig positiv. Fælles for alle mine tests er, udover at de alle er positive, at test-stregen ikke er lige så tydelig som kontrol-stregen. Der er ingen tvivl om at der er en streg, men den har ikke på noget tidspunkt været lige så tydelig som kontrol-stregen. Jeg må holde ud i 8 dage endnu, synes stadig der er lang tid til scanningen d. 28/8.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
twixdk79

Kan godt forstå det er svært at vente @sprutte

Selvom jeg har rigeligt symptomer synes jeg det er svært at tro på før jeg har set den. Instinktivt VED jeg at den er god nok. Og har også en underlig fornemmelse af at det er en dreng. Oddsene for det er jo bare lidt ringe da vi jo har to piger i forvejen. Mærkeligt som ens hjerne kværner rundt!! 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Æblet

Sprutte, kan godt forstå du er ved at gå ud af dit gode skind. Hvis det kan trøste lidt så har jeg aldrig lavet en g test hvor stregen var lige så kraftig som test stregen. Og jeg har to børn og en i maven (regner jeg da med :) )

chrispie, skriver du ikke et indlæg til forsiden? :)

Twix, her kører hjernen også på højtryk :lol: vi tror begge det bliver en pige. Jeg har også som dig en god fornemmelse. Men altså med min datter var jeg virkelig nervøs hele tiden og hun blev jo god nok, så ved ikke om mine fornemmelser helt holder stik :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Chrispie

chrispie, skriver du ikke et indlæg til forsiden? :)

Jo da :D

Navn: Chrispie
Alder: 29
Mands alder: 32
Bor: Vestsjælland
Fødested: Næstved
Testet positiv: 25. Juli 
Prøvet siden: Upser. Det dersens sex kan man åbenbart blive gravid af.. Who knew ;) 
Termin: 3. april 2016
Andre børn: Frederik fra marts 2014
Vide kønnet?: Ja!
NF-scanning:
MD-scanning: 
Andre scanninger: Tidlig scanning 24. August 
1. lægebesøg: 31. August
Andet:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
KatKatten
Hej i tråden 

jeg vil også gerne melde mig på banen :blush: 
vi har forsigtigt prøvet siden januar i år og nu lykkedes det endeligt, det er min anden graviditet 

Jeg mærker ikke voldsomt til graviditeten endnu, døjer dog med lidt utilpashed og så undtes jeg over noget ømhed i den ene lyske, ved ikke om det allerede kan være ligamentsmerter? 

Glæder mig til at følges med jer! 

Vh katkatten 5*1 idag 

Ps sku der sidde nogen derude der læser med, fx fra tidligere terminsgrupper, så er det stadig ikke officielt officielt endnu. Så skriv venligst intet nogen steder.

Navn: katkatten
Alder: 30 år
Beskæftigelse: Ledig
Mands beskæftigelse: Projektleder
Mands alder: 31 år
Bor: Amager 
Fødested: Hvidovre
Testet positiv: 15.08.15
Termin: 22.04.16 (efter egne beregninger)
Andre børn: datter fra nov13
Vide kønnet?: ja
NF-scanning:
MD-scanning: 
Andre scanninger: 
1. lægebesøg: engang i næste uge 

0

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Æblet

Velkommen til, kat :) sætter dit indlæg på forsiden når jeg er ved en pc. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Tsambika3

Håber du har en rigtig dejlig ferie godtnavn :)

jeg synes godt nok der er fart på maven. Ved godt at det går hurtigere med graviditet nr.2, men hold nu op jeg kan næsten ikke følge med, vi overvejer af samme årsag snart at offentliggøre det. Allerhelst ville vi gerne runde NF scanningen først, men det bliver ikke fysisk muligt at skjule så længe.

hvordan har i andre det med gener? Jeg synes godt nok jeg er træt sidst på dagen, men derudover har jeg det helt fint.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Tsambika3

Nå ja og velkommen til de nye i tråden :) æblet vil du ikke sætte mig på forsiden også?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites