Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Æblet

Abeskønne April- og Mageløse Majbabyer 2016

Recommended Posts

toplusto

@Æblet: Hvordan går det hos dig, hvornår forventer du svar? 

--

Ja, beklager alle indlæggene.. Men debatten er da helt fra den lige nu.. Ikke nok med der er en ugle og en måne i hjørnet hvor der plejer at være notifikationer og beskeder - der er også alverdens underlige ting når man forsøger skrive et indlæg! 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Æblet

Mit barn er desværre syg med kromosomfejl. Skal have abort i denne uge. Holder mig nok væk fra debatten et stykke tid.

Rigtig meget held og lykke til jer alle, håber i alle får jeres små april babyer i armene til foråret.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
godtnavn

Mit barn er desværre syg med kromosomfejl. Skal have abort i denne uge. Holder mig nok væk fra debatten et stykke tid.

Rigtig meget held og lykke til jer alle, håber i alle får jeres små april babyer i armene til foråret.

Åh nej Æblet! Jeg har læst lidt med i tråden siden jeg forlod den, og tænkt at jeg havde trukket nitten for jer andre så I alle ville få fine babyer. Jeg er så ked af det på dine vegne, har virkelig krydset fingre for dig og tænkt på dig. Kan ikke sige noget der hjælper, men håber du kommer igennem det, og at du og din mand kan være der for hinanden. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
KatKatten

det gør mig meget ondt at høre. Ønsker dig og dine nærmeste det bedste i denne svære tid. Tanker til dig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Chrispie

Rigtig mange tanker til jer! 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Chrispie

Puh jeg synes der er rigtig meget øv og uheld herinde i øjeblikket :( 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
KatKatten

Puh jeg synes der er rigtig meget øv og uheld herinde i øjeblikket :( 

meget. Og kkke megen aktivitet, forståeligt nok. 

Mon vi skal rykke i en anden termins gruppe? Jeg savner ihvertfald lidt mere aktivitet. 

Og hvordan gik scanningen?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Chrispie

Det har jeg også tænkt på... Måske en ny tråd kunne bringe lidt mere held.

Og tak fordi i spørger. Jeg kunne ikke helt få mig selv til at lave en juble-opslag efter sådan en omgang. Det er en lillebror! Og han ligger heldigvis perfekt på kurven og så rigtigt fin ud. Udstyret drillede, så vi har fået en ny tid om 2 uger uden beregning, hvor vi får taget lidt billeder i 3D. 

Og så har vi aftalt at vi samtidig får en rundvisning og en introduktion til føde klinikken, for at se om det måske er noget for os (mig ;) )

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites