Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Debat Høvding

Nyt indhold - Hjælp mig!

Recommended Posts

Æblet

Men hvis du fjerner fluebenene i boksene "følg automatisk nyt indhold jeg skriver i" og "følg automatisk nyt indhold jeg svarer på", så får du vel ingen notifikationer?

Nej, men det er jo lidt bagvendt.

Det kan jo være fint nok at "følge" en tråd, så man kan gå ind via en af de to oversigter (hvis ellers de kommer til at virke). Men derfor er måske ikke interesseret i at få en masse emails.

nemlig. Jeg vil gerne følge indlæg, jeg vil bare ikke notificeres om når der skrives i tråde jeg følger.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Rapfisk

Jeg har siden i går ikke kunnet bruge stjerne-knappen. På iPad timer forbindelsen ud, mens jeg på mobil (Android) efter et minuts tid får meddelelsen "serveren sender ingen information tilbage".

edit: Nu kom siden selvfølgelig - men den er læææænge om at loade.

Edit 2: Ooooooog så er den nede igen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Depended

Jeg har siden i går ikke kunnet bruge stjerne-knappen. På iPad timer forbindelsen ud, mens jeg på mobil (Android) efter et minuts tid får meddelelsen "serveren sender ingen information tilbage".

edit: Nu kom siden selvfølgelig - men den er læææænge om at loade.

Edit 2: Ooooooog så er den nede igen.

Som du forhåbentlig kan se på debat høvding's indlæg, er der problemet med det lige pt. pga opdatering :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Depended

Mine probleler kommer her:

1: da jeg citerede inlæg skrev den en anden ugedag end oppe for oven

2: kan ikke kopiere eller markere noget i min svartekst. F.eks hvis jeg vil ændre noget, eller kun vil citere dele af et indlæg. Istedet skal jeg slette bogstaver ad gangen, istedet for at markere 10 linjer og slette dem på en gang eller kopiere dem. 

3: vil gerne høre om sladrefuntionen er væk? Er lige nu logget ind anonymy, og den er derfor ikke på min side pt. Og kan jo ikke se om andre er logget ind anonymt eller ej. Bruger safari på iphone og ipad (lige nu på ipad)

Edit:

tilføjelse:

4: den laver stadig dobbelt linje afstand, ved et stryk på enter/retur 

5: i nyt indhold er rækkefølgen efter oprettelse nogle gangr og efter svar nogle gange. Begge stikt modsat af, hvad jeg gerne vil have. Den viser efter oprettelse i dem jeg har deltaget i. Er træls at kigge x antal sider igennem, for at finde ud af hvilke der er nye svar i. Det tager ALT for lang tid. Ved bare nyt indhold generelt, vises det efter nye svar. Kunne godt tænke mig, at man kan vælge mellem nye oprettede og nye svar. Vil nemlig gerne se de nyoprettede, men så skal jeg tjekke dato for oprettelse på alle på fucking 19 sider. Hvilket også tager ALT for lang tid. Håber det bliver rettet i forbindelse med den nye  opdatering der kommer. 

6: mine smileys fungerer ikke. Kan hver t :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Depended

Fuck hvor træls. Nu kan jeg ikke redigere i det mere, fordi jeg ikke kan skubbe ned af, og der hvor jeg skriver er blevet rykket så langt op, at jeg hverken kan se eller komme ned til bunden af indlægget.

Rettelse: 

6. Mine smiley GENVEJE fungerer ikke. Kan vælge dem i bjælken, men når jeg eksempelvis skriver : ) uden mellemrum dukker det ikke op, hverken i min svarboks eller efter jeg har oprettet svaret. 

Kører stadig i safari på ipad

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Depended

Og hvor kan man overhovedet finde ud af hvilke tegn, der passer til de forskellige smileyer? (genveje)

fuck alting fucker op lige nu. Den vil nogle gange ikke skrive to indlæg i samme tråd efter hinanden. Den skriver "saving..." istedet for "opret svar", og står sådan i meget lang tid. Har været et problem for mig i lang tid, men har tidligere kopieret min tekst og derefter opdateret siden helt og sat min tekst ind igen. Så har jeg nemlig godt trykke opret svar igen. Problemet nu er jo bare (som tidligere nævnt) at jeg ikke kan kopiere noget i min svarboks, og har derfor skulle skrive ting igen helt fra bunden. Træls hvis man/jeg har skrevet et langt indlæg.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Rapfisk

Som du forhåbentlig kan se på debat høvding's indlæg, er der problemet med det lige pt. pga opdatering :)

jeg syntes bare, Høvdingen skulle vide, at det ikke kun er et spørgsmål om, at den er langsom, men at den i de fleste tilfælde slet ikke loader - i hvert fald på mobile platforme. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
KaldmigIbber

Problemet er endnu ikke løst for mit vedkommende. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Depended

Tingene fungerer stadig ikke hos mig. Kan ikke markere eller kopiere noget. For ikke rigtig noget ud af debatten pt, fordi jeg kun tjekker de tråde jeg allerede har deltaget i, og tråde omkring fejl. Det er ret træls, men vil ikke starte med at deltage i nye tråde, før mine funktioner fungerer igen. Alle 5-6 punkter er stadig galt hos mig :sur:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Depended

Har fundet ud af at sladrefunktionen stadig ikke er væk. Hvornår kommer den det? :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites