Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Debat Høvding

Nyt indhold - Hjælp mig!

Recommended Posts

Debat Høvding

Så er jeg her igen :)

Som I nok har set, så finder I nyt indhold ved hjælp at stjernen i toppen af bjælken. 

Jeg kan se på jeres beskeder, at denne stadig ikke fungerer helt optimalt for alle. 

Ideén med denne tråd er, at I kan hjælpe hinanden lidt på vej, da nogle af jer allerede har gode råd og fif til, hvordan I selv har rettet indstillinger. Jeg har brug for at samle de problemer der opstår ét sted, for bedre at kunne løse problemet.

Alle er velkomne til at byde ind. Måske har du allerede selv ændret på dine indstillinger, og har gode fif til, hvordan visningen bliver personificeret. 
Der hvor I oplever problemer, har vi brug for mere information. Så når I byder ind, vil jeg meget gerne have en kort beskrivelse af styresystem, browser etc.

OBS: Vi oplever i øjeblikket lange loadtider ved indlæsning af ”nyt indhold”, men det skyldes de nuværende synkroniseringer som kører i baggrunden. Problemet skulle gerne løse sig selv snarest, når synkroniseringerne er færdige. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Æblet

Hvor kan man slå fra at man får en notifikation om at nogen har skrevet i en tråd man følger? Jeg har prøvet notifikationsindstillinger, men de fleste muligheder er "grå" dvs jeg kan ikke ændre indstillingerne.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Flora D

Tryk på dit profilnavn, så kommer der en boks op. Halvejs nede er der en knap der hedder "account settings". Tryk på den. I højre side kan man trykke på en knap der hedder "notification settings". Tryk på den og du kommer ind hvor du kan slå flueben til eller fra til det du vil have (eller ikke have) notifikationer om.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
KaldmigIbber

Da jeg fortsat ikke kan uploade billeder, kan jeg ikke vise problemet. 

Jeg kan godt få "nyt indhold" til at virke på min Mac, men ikke på min iPhone - og kan ej heller fejlmelde det.

Der står: 

Beklager, der er opstået en fejl. That page does not exist. 
Fejlkode: 2S100/1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Æblet

Tryk på dit profilnavn, så kommer der en boks op. Halvejs nede er der en knap der hedder "account settings". Tryk på den. I højre side kan man trykke på en knap der hedder "notification settings". Tryk på den og du kommer ind hvor du kan slå flueben til eller fra til det du vil have (eller ikke have) notifikationer om.

image.jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Æblet

Hos mig er der ikke mulighed for at vælge "ingen notifikationer" :gruble:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
dgd2007

Nyt indhold har jeg ikke kunnet komme ind på siden en af de første dage. Dengang virkede det med at indstille de ting, der liver sagt. Men siden han har den enten timet ud, eller gået til forsiden efter lang ventetid. (Wn8/FF40)

Indhold jeg følger: Jeg ved ikke, om det er det samme, som @Delfin efterlyser, men kunne man stille query-parametrene om, således at den viser tråde med nye indlæg først? Det er sådan jeg at komme ind på debatten - men efter opdateringen er den sorteret efter, hvornår man er begyndt at følge tråden (tror jeg nok). På den måde kan der jo være nyt indhold i de fulgte tråde, men først på side 3 eller 7. Og på den side kan man ikke indstille noget.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
didas

Nyt indhold har jeg ikke kunnet komme ind på siden en af de første dage. Dengang virkede det med at indstille de ting, der liver sagt. Men siden han har den enten timet ud, eller gået til forsiden efter lang ventetid. (Wn8/FF40)

Indhold jeg følger: Jeg ved ikke, om det er det samme, som @Delfin efterlyser, men kunne man stille query-parametrene om, således at den viser tråde med nye indlæg først? Det er sådan jeg at komme ind på debatten - men efter opdateringen er den sorteret efter, hvornår man er begyndt at følge tråden (tror jeg nok). På den måde kan der jo være nyt indhold i de fulgte tråde, men først på side 3 eller 7. Og på den side kan man ikke indstille noget.

Enig i den her. Det kunne være rigtig rart, hvis der blev sorteret efter nyeste indlæg i stedet for, hvornår tråden er oprettet. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Flora D

Hos mig er der ikke mulighed for at vælge "ingen notifikationer" :gruble:

Men hvis du fjerner fluebenene i boksene "følg automatisk nyt indhold jeg skriver i" og "følg automatisk nyt indhold jeg svarer på", så får du vel ingen notifikationer?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
dgd2007

Men hvis du fjerner fluebenene i boksene "følg automatisk nyt indhold jeg skriver i" og "følg automatisk nyt indhold jeg svarer på", så får du vel ingen notifikationer?

Nej, men det er jo lidt bagvendt.

Det kan jo være fint nok at "følge" en tråd, så man kan gå ind via en af de to oversigter (hvis ellers de kommer til at virke). Men derfor er måske ikke interesseret i at få en masse emails.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites