Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Debat Høvding

Status - Opdatering af Jubii Debat

Recommended Posts

advocatus-diaboli

Hvad er medlemmets omdømme?

Er det et tal ud fra hvor mange likes man har fået for indlæg gennem årene?

Det er bare antallet af likes, dine indlæg har fået. Ikke gennem hele din tid, for likes blev først indført sidste eller forrige år.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
selektiv

Det er bare antallet af likes, dine indlæg har fået. Ikke gennem hele din tid, for likes blev først indført sidste eller forrige år.

Indtil for 3 mdr. siden har jeg stort set ikke været på debatten i nogle år (på nær ganske få indlæg).

Alligevel har jeg en del points i forhold til antal indlæg, og disse stammer helt sikkert fra for laaaang tid siden. Så en eller anden sammenhæng til tidligere pointsystemer, må der være :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
dgd2007

Indtil for 3 mdr. siden har jeg stort set ikke været på debatten i nogle år (på nær ganske få indlæg).

Alligevel har jeg en del points i forhold til antal indlæg, og disse stammer helt sikkert fra for laaaang tid siden. Så en eller anden sammenhæng til tidligere pointsystemer, må der være :-)

Jeg tror, der var noget med, at de gamle grønne kort blev koverteret til likes, dengang de blev afskaffet ... :gruble:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
advocatus-diaboli

Folk kan jo godt like dine indlæg, selvom du ikke er tilstede.

Jeg har lige prøvet at like Artems indlæg, og da jeg så genindlæste siden, var hans omdømme steget med 1.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
KaldmigIbber

Jeg ved ikke om I oplever det, men jeg får hele tiden fejlmeldning når jeg søger på "nyt indhold" fra mobilen af. Virkelig irriterende..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
-mholle-

Jeg ved ikke om I oplever det, men jeg får hele tiden fejlmeldning når jeg søger på "nyt indhold" fra mobilen af. Virkelig irriterende..

Jeg har samme problem både på computer og mobil, virkelig irriterende når det er den måde man er vant til at læse på debatten :(

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Juki

Jeg får ikke en fejlmelding, men til gengæld kan jeg oftest kun se én side med nye indlæg. Og det er ikke kun fra tråde jeg selv har deltaget i, derfor undrer det mig at jeg(man?) ikke kan gå længere tilbage. 

Hvis jeg retter indstillingerne for hvad jeg vil se bliver der vist endnu færre tråde.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Juki

Har du ændret på indstillingen ned hvornår du vil se indlæg Fra? Jeg havde nemlig også kun en enkelt side, men så opdagede jeg at mine indstillinger stod på "nye indlæg siden sidste besøg" og ikke bare "nye indlæg" 

Tak! :glad: 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
decibell222

'New content' virker stadig ikke her. Jeg har også forsøgt med mobil og tablet - uden held - og jeg er ellers på fra stationær pc med 3 forskellige browsere forsøgt (FF, IE og Chrome). Den "cykler" bare rundt med meddelelsen 'Connecting', for til sidst at få en fejlside *Problem loading page' og følgende tekst (kan heller ikke indsætte screendump, så I må nøjes med dette):

The connection was reset

The connection to the server was reset while the page was loading.

•  The site could be temporarily unavailable or too busy. Try again in a few moments.
  •     If you are unable to load any pages, check your computer's network connection.
  •     If your computer or network is protected by a firewall or proxy, make sure that Firefox is permitted to access the Web.

Er det på den prioriterede fejlliste? Det er ret længe, at det ikke har virket efterhånden, og jeg er tydeligvis ikke den eneste med problemet.

Jeg har efterhånden opgivet at læse med på debatten, for jeg kan ikke følge med i mine tråde på nogen nem måde (det med sorteringen af 'followed content' efter trådens oprettelse og ikke efter nyt indhold), og når det det andet heller ikke virker, er alternativet at gå alle fora igennem for at finde nye indlæg, hvilket jeg ikke orker eller har tid til. Så jeg er lige inde og tjekke, om det virker, og så smutter jeg som regel igen kort efter - fordi det ikke gør. Og på et eller andet tidspunkt ender jeg med at holde mig helt væk. Det er ikke en trussel, men bare fakta. Ingen gider at blive ved med noget, der ikke fungerer.

Jeg er kun én ud af mange, så jeg ved godt, at min mening - og tilstedeværelse - næppe tæller meget i det store billede, men hvis jeg har det sådan, er der nok også flere. Og formålet med siden er vel at tiltrække brugere - ikke at skræmme dem væk? Så måske burde det komme på prioriteringslisten, hvis det ikke allerede er? Just saying (nu vi er så glade for at blande dansk og engelsk :danse:).

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
dgd2007

Jeg kom ind på den en af de første dage, men efter det får jeg enten time-out eller ind imellem går den til forsiden af debatten.

Det er ekstra skammeligt, fordi den som jeg normalt har brugt - Indhold jeg følger - ikke længere viser tråde med de nyeste indlæg først. Den har ellers været min indgangsside i flere år. Men når den ikke sorterer efter nye indlæg, har den jo mistet sin praktiske værdi.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar.