Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Debat Høvding

Status - Opdatering af Jubii Debat

Recommended Posts

katskat1987

Jeg prøver igen, for jeg kan ikke komme til at skrive mit indlæg uden for det citat, jeg vil besvare af Hemlig. Funktionen med nye indlæg, virker stadig ikke for mig, selvom jeg trykker på stjernen. Den bliver bare ved med at stå og loade i uendelige tider, og går jeg igennem hurtigmenu, kan den ikke finde siden.

Derudover synes jeg, det er pisse irriterende, at når man vil besvare et tidligere indlæg med et citat, så kommer der så lidt plads op, man kan skrive den nye tekst i, at det bare fucker helt op. Kan der blive gjort noget ved det?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Juki

@Debat Høvding:
Jeg spørger lige dumt, måske, men når Jubii -muligvis- ejer alt der er skrevet osv., gælder det så også ens private billeder? :genert:

Og i så fald hvordan vil I så skelne mellem brugernes egne, private billeder og billeder andetsteds fra? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Debat Høvding

Hej igen på debatten,

Den server opdatering der synkroniserer billeder fra gamle tråde kører stadig i baggrunden og er på ca. 90%.
Samme synkronisering sørger for, at alle jeres indlæg ligger på samme server. 

Til dem af jer der har skrevet PB, at I gerne vil have slettet jeres profil, der skulle I gerne have fået et svar nu, hvis I har skrevet efter opdateringen, og før kl. 14.00 idag. Undskyld de til tider "lidt" lange svartider. :rødme:

Farver og kontraster i forhold til tekst/bagrund bliver lige nu testet på forskellige platforme, og når vi er tilfredse i test versionen, ruller vi ændringerne ud her på sitet. 

Jeg har ikke haft tid til at kigge på anmeldelser endnu, men det håber jeg på, at der bliver luft til senere i dag. :)

Rebuilding.jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Pisces72

Er træls når jeg trykker på stjernen og kommer ind på siden, så viser den bunden af indlægget og ikke starten, kan det ikke laves?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
dgd2007

Og i øvrigt, klokken oppe i hjørnet:
Før i tiden, når der var notifikationer - som at folk likede eller citerede mine indlæg - kom der en lille brik med et tal i. Det var så KUN til mine egne indlæg.

Nu får jeg ofte en brik med 5+ notifikationer, så er det A, B, C osv der har skrevet i en tråd, som jeg også har deltaget i - men ikke vedr. nogle af mine indlæg. Kunne det ikke ændres?

[...]

Det tror jeg faktisk selv, man kan styre, for jeg får kun "likes" og "xxx har citeret" og "xxx har nævnt dig". Og det er endda lidt smartere end før, fordi den har samlet i én notifikation, at "x, y og z har liket et indlæg, du skrev" - frem for at det tidligere var tre separate notifikationer. Så små fremskridt er der da også :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Mila_H

melisa: 

Tak skal du have. 

Jeg prøvede at svare med citat, men måtte give op efter fem minutter. Det er umuligt på mobiltelefon, hvilket er det eneste, jeg normalt bruger. Jeg kommer til at skrive inde i feltet med citatet. Vil kigge nærmere på den anden debat :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
wizzze

Er der nogen af billedtrådene der er blevet opdateret?

Dem jeg har besøgt, kan jeg stadig ikke se billeder i ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
artem666

Hvad er medlemmets omdømme?

Er det et tal ud fra hvor mange likes man har fået for indlæg gennem årene?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
advocatus-diaboli

Det er lige det - det lyder nemlig som om, at de gerne vil eje det hele. Og det bryder jeg mig ikke spor om, så jeg beder også om at få slettet min profil og alle indlæg.

Tak for denne gang :)

Jeg tror at Jubii har nogle LSD-baserede drømme om hvordan ophavsret og ejendomsret fungerer. For de nuværende regler kommer ikke til at holde i retten.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar.