Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Debat Høvding

Status - Opdatering af Jubii Debat

Recommended Posts

TurtleSpeed

"Nyt indhold" virker stadig ikke hos mig. Ej heller notifikationer.

Det gaelder sig i/paa:

windows 7 - chrome og firefox

samsung - opera mini og chrome

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Depended

Er glad for at der er flere ting der er kommet op og køre igen. Oplever dog stadig et par problemer: 

- jeg ville ønske jeg ikke blev nød til at scrolle 2-3 gange på mobilen for at komme til første sætning, og scrolle rigtig mange gange for at læse tingene på siden, bla fordi jubii banneret er så stort at jeg kun kan se halvdelen af debatten på skærmen, hvor den anden halvdel er dækket af ligegyldige ting.

- jeg ville også ønske som de andre siger med teksten og kontrasterne. Er svært at læse ordenligt, og tekststørrelsen er meget lille 

- ordenreglementet som jo også er blevet nævnt, og forhåbentlig bliver lavet. De ting som @Clara-Maria har markeret med rød, stod ikke engang i da jeg tilmeldte mig 18 juli, i år. Så de er blevet ændret inde for den seneste måned.

- sidste ting er omkring notifikationer. Ville ønske man kunne vælge alle notifikationer fra og til, som man nu ønsker, både på mail og i meddeler (ding-dong klokken) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Depended

Får notifikationer og tråde i "mit indhold" om tråde jeg aldrig har deltaget i, læst eller har noget med at gøre. Og eftersom jeg har slået alle jeg tidligere følgede fra, pga at jeg ikke kan vælge de notifikationer fra, har det heller ikke noget at gøre med nogen jeg har følget. Undrer mig virkelig over at få tråde der, jeg Inter har med at gøre. Vil bare gerne se de tråde jeg har svaret på, men dem kan jeg heller ikke finde. Ved ikke om det bare er nyt indhold der er der. Vil gerne frem til mit indhold og ikke generelt nyt indhold. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Depended

Snage funktionen, er desuden ikke væk endnu. Hvert fald ikke fra min mobil (iPhone). Kan se hvad jeg selv kigger på og hvad andre kigger på, hvilket stadig ikke er behageligt. Har vitterligt ikke lyst til at læse og svare på særlig mange tråde, før den funktion er væk :) 

siger dog tak til debat høvding for allerede at have rettet op på nogle ting. Nu har jeg skrevet de problemer jeg stadig oplever, så er der hvert fald blevet gjort opmærksom på det :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
CoastalLiving

Okay, det begynder at ligne noget nu. Men det var sgu en hård fødsel. 

Som IT mand forstår jeg frustrationen, det virkede på testsystemet, men faldt helt til jorden på produktionssystemet. Jeg har i et stykke tid arbejdet med software, der kan teste og dokumentere forskelle på systemer, det kunne måske hjælpe i fremtiden. Software har det med at opføre sig forskelligt, afhængigt af versioner af operativsystem, webserver, database, osv, osv. Ingen reklame her, men måske værd at overveje.

Jeg vil også nævne hele kommunikationsformen fra vores Debat Høvding. Jeg tror at kæden hopper lidt af for mange fordi det virker så ekstremt autoritativt. Keller kunne sandelig også slå ned, men han var også jovial og menneskelig. Det tror jeg faktisk mange savner. Vær en del af debatten, skriv indlæg, start tråde, det ville gøre den afstand,  som jeg tror alle føler, langt mindre.

Vi er her jo for et fællesskab, så hvorfor ikke være en del af det? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
CoastalLiving

Jeg er altså glad for den mere aktive stil fra @Debat Høvding, tak for det!

-det var bare det. Jeg lader andre om detaljerne, det har I mega godt styr på og jeg være villig til, at acceptere en del, hvis bare vi kan få folk til, at blive :blush:

Jeg er altså glad for den mere aktive stil fra @Debat Høvding, tak for det!

-det var bare det. Jeg lader andre om detaljerne, det har I mega godt styr på og jeg være villig til, at acceptere en del, hvis bare vi kan få folk til, at blive :blush:

Det er lidt sjovt, at det tidligere indlæg jeg skrev i denne tråd blev citeret. Nå, jeg kan jo bare slette :) 

Folk skal nok blive. Jeg tror mange tog en pause (inklusiv mig selv)  for at lade det hele falde på plads. Der er jo så meget historie her for mange debattører, og det flytter jo ikke med over i et nyt forum. 

Jo, der er irriterende ting stadigvæk, men min ikke det bliver rettet? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Rapfisk

Dejligt med opdatering.

Hvordan går det med Nyt indhold-knappen? Den savner jeg virkelig meget (er kun på fra mobil og iPad).

I Android-versionen gemmer den sig bag en stjerne lige under det orange banner. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
dgd2007

I Android-versionen gemmer den sig bag en stjerne lige under det orange banner. 

På pc/win8/FF39 virkede "Nyt indhold" et par gange i weekenden - derefter gik den over til at time ud.

Her til morgen går den efter lang betænkningstid til debatforsiden.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
katskat1987

Funktionen "Nye indlæg" virker nu ved mig i mobilversionen, når jeg trykker på stjernen i den orange bjælke.

Hop til øverst på siden virker på computer ved, jeg trykker home - og på mobil ved, jeg trykker øverst på skærmen.

Det kan jeg godt lære at leve med. Det kan jeg ret beset også med, det er svært at læse indlæggene - for så bruger jeg ikke så meget tid herinde :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
katskat1987

Funktionen "Nye indlæg" virker nu ved mig i mobilversionen, når jeg trykker på stjernen i den orange bjælke.

Hop til øverst på siden virker på computer ved, jeg trykker home - og på mobil ved, jeg trykker øverst på skærmen.

Det kan jeg godt lære at leve med. Det kan jeg ret beset også med, det er svært at læse indlæggene - for så bruger jeg ikke så meget tid herinde :D

okay jeg aner ikke, hvad debatten laver, men jeg ville egentlig bare skrive, at den funktion med nyt indhold stadig ikke virker for mig, selvom jeg gør ovenstående. Hverken på mobilen eller ipad'en.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar.