Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Debat Høvding

Status - Opdatering af Jubii Debat

Recommended Posts

NotCrazyJustLimitedEdition

Det er der flere der skriver.

Jeg ved ikke hvad I mener? Jeg læser på livet løs uden problemer?

Det er så hvidt i hvidt. Har skruet ned for lyset på både telefon og computer men har hamrende hovedpine efter 10 min. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
selektiv

jeg tror, det er manglen på kontraster? På en eller anden måde virker bogstaverne små. Jeg er nødt til at zoome op debatten for at læse, da bogstaverne ellers flyder sammen. 

Jeg har en bygningsfejl, hvilket kan være årsagen til, øjetber lidt mere krævende barberede dog foran en skærm hele dagen og har ikke haft problemer herinde før. Men problemerne minder om, når det er tid til at få skiftet skærmbrille. 

Så hvis bare teksten bliver lavet helt sort, vil det være nok til at løse problemet.

Så bliver kontrasten større, og bogstaverne mere tydelige?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
JoyNips

(...)netop den misforståelse har haft væsentlig betydning for de, der har overvejet at skide(...)

:lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
-mholle-

Dejligt med opdatering.

Hvordan går det med Nyt indhold-knappen? Den savner jeg virkelig meget (er kun på fra mobil og iPad).

Den savner jeg virkelig også, har meget svært ved at bruge debatten uden den funktion :genert:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
dgd2007

Test:

Postet Youtube-video: https://www.youtube.com/watch?v=CK-Po-IGY8k

Uploadet billede "tilføjet til" indlægget: 35-face-with-no-good.thumb.png.d6e32d127

Disse to ting virker ikke. Er det ikke meningen, man stadig skal kunne det?

Tilmeld tråd: apropos mail-spam. Hvis man tilmelder sig at følge en tråd, er standardindstillingen, at man skal have mail hver gang, der er nye indlæg. Man kan godt slå det fra - men det risikerer man jo at overse/glemme, så ville det ikke være bedre at standardindstilling var ikke at få mail, og så kunne man slå det til, hvis gerne ville?

// Ovenstående konstateret på Win8/FF39

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
dgd2007

Nå ja, så en meget lille ting, der ikke generer nogen alvorligt ... men bare ser lidt sjusket ud:

Debattens grund-URL "dindebat.dk" står umotiveret med små bogstaver på tilsyneladende tilfældige steder rundt omkring på siderne :)

EDIT: og meget meget mystisk ... Nu kom det billede, jeg havde forsøgt at tilføje til indlægget ovenfor, pludselig med som vedhæftning i dette indlæg, selv om det overhovedet ikke er meningen, og jeg ikke har gjort noget for det:

35-face-with-no-good.png

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
katskat1987

Den er på mobilen - det er den store stjerne i den orange menu.

Den funktion virker ikke ved mig :( Den gjorde det virkelig så meget lettere at være på debatten.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Chakiya

For mig er der det med linjeskift at det er halvandet eller hvor meget det er de har sat det til.

Det er voldsomt irreterende.

Derudover Jubii/søge "bjælken" der flyder for meget.

Ellers oplever jeg at jeg pludselig bliver kastet rundt på siden når jeg skriver, og at debatten nogen gange bliver "cuttet" i siden når man er på fra mobil - hvilket resultere i at halvdelen af skærmen mangler, og man ikke kan se knappen 'Opret svar' - hvilket er særligt irreterende når man lige har skrevet et langt indlæg som man så ikke kan poste.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Kasper

Hej på debatten …

En opdatering herfra, som er tiltrængt. Som sagt har vi arbejdet mest i backend systemet, for at løse nogle af problematikkerne. Vi har læst med i tråden, som  nogle af jer allerede har luret med den nye ”sladre-funktion” ;)
Den funktion arbejdes der i øjeblikket på at få ændret, da mange af jeres indlæg omhandler netop denne problematik. Funktionen om at kunne se hvem der er online på debatten lige nu, er fjernet.

Kan I ikke slå "anonymt login"-funktionen til igen, så vi selv kan få kontrol over, om vi vil fremgå på diverse sladrelister (onlinelisten, profilbesøg-listen, etc)?

Funktionen var aktiv lige efter skiftet, så det burde være en ret lavthængende frugt?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
2SHY

Jeg ville blive RIGTIG glad for nogle andre farver og at man selv kan indstille antal indlæg pr side. Jeg synes jeg mister overblikket når der er 25 indlæg pr side

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar.