Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Debat Høvding

Status - Opdatering af Jubii Debat

Recommended Posts

Debat Høvding

Hej på debatten …

En opdatering herfra, som er tiltrængt. Som sagt har vi arbejdet mest i backend systemet, for at løse nogle af problematikkerne. Vi har læst med i tråden, som  nogle af jer allerede har luret med den nye ”sladre-funktion” ;)
Den funktion arbejdes der i øjeblikket på at få ændret, da mange af jeres indlæg omhandler netop denne problematik. Funktionen om at kunne se hvem der er online på debatten lige nu, er fjernet.

En af de største systemfejl ved opdateringen har været mails & notifikationer. Vi har spammet jer! – Det undskylder vi MEGET. Lige nu er mail funktionen slået fra. Nogle af jer har rettigheder til selv at vælge til/fra, andre har en gradueret knap, som ikke er funktionel. Det arbejder vi på at få rettet.

Citationer i de gamle tråde skulle også gerne være på plads, så det ikke er en stor blandet tekst, der hverken er til at finde hoved eller hale i. I løbet af natten er billede problemet delvist løst. I de gamle tråde er der nu en blanding af links til billeder, eller selve billedet. Der arbejdes fortsat på dette lige nu, samtidig med at det stadig ikke er alle, der kan uploade billeder. Opdatering herpå følger snarest, da vi er opmærksomme på, at det ødelægger de mange billedetråde herinde. 

I løbet af dagen i dag har vi fremtryllet alle emoji ikoner & smilieys. Så til alle jer der efterlyste afromanden, så er han tilbage, hvor han skal være :afro: Samtidig er signaturerne kommet tilbage på jeres profiler. Der er smuttet nogle oversættelser i farten, som også er blevet ændret i dag.

ORDENSREGLERNE:
Ordensreglerne er copy/paste fra den gamle debat, hvor der kun er rettet lidt i formuleringen og ikke selve reglerne. Ved gennemlæsning igen, er der nogle formuleringer der er en anelse uheldige. Den er nu til revision, og bliver rettet til hurtigst muligt. Den bliver gennemlæst at vores advokat, og når formuleringen stemmer overens med loven, retter vi på sitet. 
Blot til orientering, så er det som det altid har været. Hvis man ønsker sine indlæg og profil slettet, så kan det naturligvis lade sig gøre, ved at tage kontakt til administrator.

HUSK, at I stadig er mere end velkommen til at skrive feedback i tråden, så vi kan få de sidste fejl lokaliseret og rettet. Men husk, at vi ikke nødvendigvis svarer direkte på jeres indlæg. 

Tak for hjælpen :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Sophaya

Dejligt med en update. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Sophaya

Bliver der ændret på farverne/kontrasten? Det skærer i øjnene at læse indlæg.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Aima

Skidefint, og tillykke med ansættelsen af jeres nye kommunikationsrådgiver eller hvem end det er, I har fået kørt i stilling. Det var klogt :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Aima

Jeg så godt nok i går, at det der med at få slettet profil og indlæg stadig er en mulighed,  men i formiddag bemærkede jeg i en tråd i Jubii-gruppen på FB, at det åbenbart ikke var alle der fik opsnappet det. Mit indtryk er, at netop den misforståelse har haft væsentlig betydning for de, der har overvejet at skide, så jeg tillader mig altså lige at bøje den del i neon.

Blot til orientering, så er det som det altid har været. Hvis man ønsker sine indlæg og profil slettet, så kan det naturligvis lade sig gøre, ved at tage kontakt til administrator.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
zembra1986

Bliver der ændret på farverne/kontrasten? Det skærer i øjnene at læse indlæg.

JA, TAK!

Det her layout er jo ikke til at holde ud at se på i længere tid af gangen:(

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
NotCrazyJustLimitedEdition

Please please please ændr på farverne. Vi er nogen der ikke vil bruge lige så lang tid herinde længere pga  farverne gør ondt i øjnene! 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
selektiv

Min tillid til Jubiis administration af debatten har været faldende over et stykke tid, så det er ikke nok for mig, at det står i en tråd, som med tiden forsvinder ud i glemselen. Jeg vil se det sort på hvidt i ordensreglerne.

Nu står der sådan set også i TS indlæg, at disse vil blive rettet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Aima

Lige netop det punkt er meget afgørende for min fremtid her. Hvornår det er skrevet ind i ordensreglerne ved jeg ikke, men det stod der ikke, da jeg meldte mig ind, og det har været almindelig praksis under keller, at man kunne få sin profil og indlæg slettet.

Min tillid til Jubiis administration af debatten har været faldende over et stykke tid, så det er ikke nok for mig, at det står i en tråd, som med tiden forsvinder ud i glemselen. Jeg vil se det sort på hvidt i ordensreglerne.

Altså for mit vedkommende er det fint, at afsnittet med at man ikke kan få slettet sine sager bliver fjernet fra de nye ordensregler, for hvis det er ude af trit med loven ikke at ville imødekomme det ønske, er det vel sådan lidt implicit medmindre andet er direkte anført, tænker jeg. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
selektiv

JA, TAK!

Det her layout er jo ikke til at holde ud at se på i længere tid af gangen:(

Det er der flere der skriver.

Jeg ved ikke hvad I mener? Jeg læser på livet løs uden problemer?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar.