Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Yaka

10 uger

Recommended Posts

MyGirl

Det er nu sjovt som man den ene dag kan kigge ned af sig selv og føle sig tyk og stor men dagen efter føle sig stærk, i god form og knapt så tyk og stor.

Sådan har de sidste par dage været. Jeg har lavet de samme ting haft det samme tøj på, spist næsten det samme mad osv. Alligevel er det anderledes idag.

Det er en fantastisk følelse, de dage, den er der! :banan:

Håber, det er super motiverende.

Læser interesseret med, og det er sgu godt gået helt generelt!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Yaka

Det er en fantastisk følelse, de dage, den er der! :banan:

Håber, det er super motiverende.

Læser interesseret med, og det er sgu godt gået helt generelt!

Takker

Der ER nemlig fantastisk når den gode følelse er der!

Det er bare irriterende at selvbevidsthed kan fylde så meget når man ikke føler sig fantastisk.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
MyGirl

Takker

Der ER nemlig fantastisk når den gode følelse er der!

Det er bare irriterende at selvbevidsthed kan fylde så meget når man ikke føler sig fantastisk.

Ja det er lidt utroligt faktisk! Også bare, at det kan svinge så meget og så hurtigt.

men håber stadig, du rider på den gode følelse ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Yaka

Uge 6

Jeg har haft en rigtig god uge hvor jeg har fulgt min plan næsten 100%

Weekenden var både nem og svær. Jeg var på teambuilding med mit arbejde og lavede en masse aktivt og blev ikke fristet af familien til at spise en masse slik og kage.

Omvendt så var der fest lørdag aften med en hel del alkohol som jo også er kcal. Søndagen var jeg flad og blev fristet mere end normalt.

Men det er okay vægten idag var stadig gået ned og jeg har nu tabt 5,5 kg (i fredags til min snyde-vejning var jeg helt oppe på at have tabt 6 kg :banan: )

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Yaka

Så væltede det hele lige for mig. Mandag i sidste uge startede med at jeg var syg. Det er hvad det er, men derefter druknede jeg nærmest i familie-krise, med møder på kommunen, uro i familien, sorg, stress og psykisk overload.

Så alt er faktisk gået i stå. Jeg får ikke trænet, da jeg hellere vil være hjemme og sammen med familien. Jeg får ikke planlagt grønt til måltiderne og jeg vælger ikke de sundeste alternativer hvis det andet kan give lidt god stemning, hygge og ro.

Jeg kommer ikke på vægten og min slik og kage -politik er overtrådt et par gange.

Det er ufatteligt at livet kan slå sådan nogle kolbøtter. 

Jeg ærgrer mig men jeg har ikke overskudet lige nu selvom jeg kun mangler 3 uger. Jeg håber lidt at ved at skrive her og sætte ord på kan hjælpe mig igang igen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
FruKuk

Lyder hårdt :ae: Håber, at der er ro på familiefronten igen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites