Jump to content
Velkommen til Jubii Debat

Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Drunk_Donkey

Synlig BH under gennemsigtig top: go or no go?

Recommended Posts

Drunk_Donkey

Hvad synes i om synlige Bh'er under en top som den i linket? (Kan åbenbart ikke sætte billeder ind)

http://www.asos.com/au/Diesel/Diesel-Button-Back-Chiffon-Tie-Neck-Blouse/Prod/pgeproduct.aspx?iid=5321504

Er det go or no go?

Personligt synes jeg det er kikset. Det er ikke meningen at man skal kunne se så meget af ens undertøj. Ville desuden føle mig enormt nøgen i det outfit.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gaest

Det er flot, synes jeg. Såfremt BH'en er neutral. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Drunk_Donkey

Det er flot, synes jeg. Såfremt BH'en er neutral. 

Skal det forstås som at du ville møde på arbejde i det der? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Juki

Kvinder som ikke kan lide det er højst sandsynligt misundelige, fordi de ikke kan bære det.

:rulle: 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
BlueBunny

Jeg synes ikke det er pænt

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nainen

I dette tilfælde syntes jeg det er ok, for det passer til farven af blusen, så det blir blot en anden form for bluse.

Men i danmarksst%C3%B8rstemodeblog.png

Er det ikke pænt... for her kan du se det ikke er en del af blusen, men blot en form for "du skal ikke kunne se mine bryster" selvom de blir vist til hvem der end måtte kigge deres vej, for det kan ikke undgås.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
atacama

Jeg synes, det kommer an på lejligheden og den konkrete top. Selv ville jeg nok tage en top, som også dækkede maven, under den type bluse.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
*LadyFox*

På billedet i linket synes jeg ikke det er pænt. Men det kan sagtens være flot hvis man vælger den rigtige BH og top. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Viskelæder

Jeg synes godt, det kan være flot. Jeg ville dog ikke være tilpas i det, jeg ville føle mig for nøgen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
LukkerNu2

Den fra Asos synes jeg ikke burde være gennemsigtig. Fordi det bliver for meget med både skjortelook, sløjfe og gennemsigtig. Men jeg har da set det gjort pænt. (På studerende. Jeg tror jeg ville studse over det på en hvilken som helst arbejdsplads).

Jeg ville forresten altid selv have en top under. Mine deller (det lyder nedsættende, er der et pænere ord for dem, hvor man ikke føler, man taler ned om mig selv?) skal helst være dækkede.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

• Opret ny...