Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

cordelia222

spørgsmål til opdateringen 2015

Recommended Posts

ManicNinja

Den ville ikke citere *knurre* :lol: , det hopper ikke her, altså svarfeldtet.

Ved ikke om du er på fra PC ? Om det er derfor. Her er der så sådan en forstyrrende stiplet rød linie over, når man citerer.

Jep, er på fra PC - og har både ind imellem fornøjelse af den stiplede røde linje OG af det hoppende felt :D

Til gengæld kan jeg godt lide den nye feature med at der dukker en melding op på skærmen med "Fio har svaret" og ikke bare melding om, at der er svaret i tråden generelt. Vi skal jo også huske at rose (og at glæde os over eventuelle fordele - for vores egen skyld, så vi ikke bliver alt for vrantne)... :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Juki

Jeg kan ikke se billeder i indlæggene :( 

Er det meningen eller en fejl?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ManicNinja

Kan man ikke længere selv bestemme hvilke fora man ikke vil have i "nye indlæg" oversigten? :( Jeg var lige blevet så glad for at slippe for terminstråde, the game, katte og trafik. :(

Så vidt jeg kan se, er der lagt op til, at der skal kunne sorteres. Når du har trykket på stjernen for 'Nyt indhold', kan du se filtrene ude til venstre. Her skal man kunne vælge, at det fx kun er nyt i de fora, man i forvejen følger, som kommer op. Filtrene fungerer åbenbart bare ikke endnu. Som så meget andet herinde.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Versailles

Ja, jeg synes det er noget lort. Ærlig talt.

Bare for at klikke på nyt indhold (som i øvrigt ikke fungerer her) skal der 3 klik til i stedet for 1. jeg kan slet ikke se en eneste forbedring... 

En forbedring er sjælden en forbedring for kunderne.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ManicNinja

En forbedring er sjælden er forbedring for kunderne.

Vi er ikke kunder. Vi er brugere. Der ikke betaler. Så et eller andet sted er de sikkert skingrende ligeglade med, om vi synes godt om ændringen. Så længe folk ikke forlader Debatten - og det plejer vi jo ikke at gøre, ikke varigt, i hvert fald, uanset hvilke tåbeligheder de byder os... :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Forhedehulehelvede

Lad os sige at jeg tager en tekst fra nyhederne. Jeg trykker på "citer" knappen og sætter teksten ind i citer boksen. Så står der bare "citer" i bjælken. Er det ikke muligt at skrive hvem det kommer af?
Før kunne jeg bare skrive [quote name="TV2"], det kan jeg jo ikke mere.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Versailles

Vi er ikke kunder. Vi er brugere. Der ikke betaler. Så et eller andet sted er de sikkert skingrende ligeglade med, om vi synes godt om ændringen. Så længe folk ikke forlader Debatten - og det plejer vi jo ikke at gøre, ikke varigt, i hvert fald, uanset hvilke tåbeligheder de byder os... :)

Jeg ved det, jeg kunne lige ikke huske ordet brugere :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
paint

Nu sad jeg for sjov skyld og så, hvem/hvor mange, der var online - hvilket så også betyder at man kan se, hvor de befinder sig på debatten. Een sad og så på 'Erotiske farvebilleder'. Men hvorfor skal man kunne se det? Er det ikke lige over grænsen? :slem:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites