Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

cordelia222

spørgsmål til opdateringen 2015

Recommended Posts

Guldpilen

når jeg er på fra mobilversionen på iPhone, dø når jeg skal skrive indlæg... Så dækker den hvide bjælke de første to linjer af svarboksen... Dvs de to første linjer er skrevet i blinde. Jeg kan ikke bare scrolle ned, så jeg kan se linjerne... Den bliver ved med at dække...? 

Pænt belastende! 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Forhedehulehelvede

Og så er der endelig kommet en ful editor til IOS. Endelig :banan:

Ja det er virkelig lækkert. En ipad med Logitech tastatur er en fantastisk debat maskine.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Sophaya

Jeg synes også det er ubehageligt, at alle andre kan følge med i hvilken tråd jeg læser hvornår. Det må i gerne fjerne - eller i det mindste gøre valgfrit. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Sophaya

Jeg savner også, at man kan se lidt af første og sidste indlæg, når man holder musen henover trådens titel på forsiden. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Forhedehulehelvede

Jeg tillader mig at håbe, du tager fejl............ :tie:

Det er jo kun et spørgsmål om kort tid, før alle de gamle tråde dør hen og nye tråde er med citatbokse. Om en uge eller to, så er alt som det skal være, helt af sig selv.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ManicNinja

Anonymitets-indstillingen er røget.

Derudover, er der så kommet den der "sladre-funktion", hvor man kan se hvilket emne man læser, når man går ind på en profil "Fio læser nu om bla bla..", det er da lidt træls. Nu kan man ikke liste anonymt rundt længere, når man er logget ind.

Synes ikke ovenstående er en forbedring.

Helt enig! Det dér er da virkelig en i særklasse klam sladrefunktion. Vi ved godt, at Jubii og annoncørerne da sikkert kan se/gerne vil vide, hvem der læser hvad. Men er det nødvendigt ligefrem at brøle det ud til resten af Debatten? :gruble:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
2SHY

Hvordan skifter man mellem mobilversionen og Weblooket? 

Kan ikke længere se at man gør det nederst på siden. 

det leder jeg også efter

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ManicNinja

Så kan både jeg og kæresten forøvrigt se, at debatten er nøjagtigt lige så sløv og langsom som den plejer, at være.

Jeg troede, det var meningen der skulle komme en forbedring.

Lige den dér var meldt ud på forhånd - at de første fjorten dage, ville vi komme til at opleve lavere hastighed, som så gerne skulle blive forbedret. Det er dog stadig superirriterende - og kunne man ikke bare have ventet med at køre, til man var klar?

For mig er det mest irriterende pt., at nederste del af mit svarfelt står og "hopper", når jeg taster. Aaargh - nederste kant skal sgu da "sidde fast". Det er sindssygt forstyrrende.

Og så at I mangler at få styr på notifikationsdelen. Come on - det er sgu da dén, der giver sammenhæng i et community! Hvis vi ikke aner, om andre svarer på vores indlæg/liker dem, så forstummer al debat jo nemt. Men okay, det kunne I måske også godt have behov for lige nu... 

Det er også VOLDSOMT generende - som flere andre nævner - med den ulæselige skriftfarve og den ringe markering af forskel mellem citeret tekst og svartekst.

Alt i alt er det her altså virkelig ringe! Men lov mig nu at I beholder dette nogen tid, sådan at - når fejlene er bare nogenlunde rettet - ikke liiiiige ændrer det igen, vel? Og HVIS I gør, så lad meget gerne være med at love, at det kun tager "et par timer". Om natten. For så at bruge et døgn midt i brugstiden på det... Christ!

Og alt det engelske, der ikke er fjernet fra jeres skabelon... "Emner I follow"? "4 timer ago ManicNinja skrev"... Nej, ved I nu hvad! Det er sådan noget, der ER renset ud i ved en generalprøve i et lukket testmiljø, længe inden produktet lander hos slutbrugeren. Pinligt og amatøragtigt! 

EDIT: Hurra! Har lige fået min første like-notifikation. :) Så er der noget, der virker. Inde i Indstillinger kan jeg blot ikke tilvælge denne notifikation. Jeg kan fravælge at modtage mail om det. Men feltet angående notifikation er "tåget". Så jeg troede ikke, jeg kunne slå det til. Men det betyder måske bare, at denne notifikation er obligatorisk?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
DetSorteCirkus

Jeg savner også, at man kan se lidt af første og sidste indlæg, når man holder musen henover trådens titel på forsiden. 

Og at man kan klikke på de to ting!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ManicNinja

Det gør mit ikke ?

Haha - meget betegnende: Hvad gør dit hvad ikke? Kan ikke se nogen citeret tekst i dit svar, Fio?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites