Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

cordelia222

spørgsmål til opdateringen 2015

Recommended Posts

Aquila

Jeg kan ikke se "Nyt Indhold" - der står bare at der er en fejl :/

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
DansePrinsesse

Jeg kan ikke skrive indlæg fra computeren, kan heller ikke citere.

Hvordan slipper man af med den der afsindige meddelelse/ordensregler, man skal scrolle ned over, hver gang man går ind i et nyt rum?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guilded_Lily

Hvori ligger forbedringen? 

* Jeg mangler anonymitets-login!

* Jeg mangler en ramme om citater - alt rodes sammen.

* Jeg gider ikke sidde og rode 17 sider igennem for at finde de tråde, jeg pt. følger. På min første side ligger tråde fra sidste år, januar, marts og juni blandet sammen - der er en enkelt fra juli, ingen nye. 

* Jeg mangler "Gå til toppen"-pilen i bunden. 

* Jeg mangler signaturer!

...og det var mine observationer efter 3 minutter på den nye debat. Denne "forbedring" er langt værre end da I gik over til et andet system! 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Cosgrove

Hvori ligger forbedringen? 

* Jeg mangler anonymitets-login!

* Jeg mangler en ramme om citater - alt rodes sammen.

* Jeg gider ikke sidde og rode 17 sider igennem for at finde de tråde, jeg pt. følger. På min første side ligger tråde fra sidste år, januar, marts og juni blandet sammen - der er en enkelt fra juli, ingen nye. 

* Jeg mangler "Gå til toppen"-pilen i bunden. 

* Jeg mangler signaturer!

...og det var mine observationer efter 3 minutter på den nye debat. Denne "forbedring" er langt værre end da I gik over til et andet system! 

det var da sært. Jeg har rammer omkring citater og jeg har ingen problemer med nyt indhold i tråde jeg følger. Er på IOS æige nu.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Cosgrove

Og så er der endelig kommet en ful editor til IOS. Endelig :banan:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guilded_Lily

det var da sært. Jeg har rammer omkring citater og jeg har ingen problemer med nyt indhold i tråde jeg følger. Er på IOS æige nu.

Spøjst - nu kom en ramme om dit indlæg. Jeg sad og skimmede en tilfældig tråd, og jeg kunne simpelthen ikke gennemskue, hvad der var citeret, og hvad der var svaret. 

Jeg er var på fra pc hjemme, hvor jeg konstaterede mine irritationspunkter, nu sidder jeg på chromebook, og problemet er det samme. Jeg fik en notifikation om dit svar, men ellers er listen tom. Jeg har ulæste tråde, men jeg skal bladre gennem 17 sider "Indhold jeg følger" for at finde dem. Pænt træls. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Sophaya

Hvad sker der for, at hvis man skriver sin kode forkert ved log in bliver ens konto låst i 15 min? Jeg er på fra min telefon hvor jeg havde gemt adgangskode, men på min computer kan jeg pænt prøve mig frem med et af mine sædvanlige kodeord hvert kvarter eller bede om at skifte det. Nu har jeg så bedt om at skifte det, for jeg har ikke tålmodighed til at afprøve 5-6 kodeord når der skal gå et kvarter imellem. Desuden er det nye design slet ikke brugervenligt - hvor er gå til første ulæste funktionen? Hvorfor er der gamle tråde blandet ind i de nye? Hvorfor kan jeg ikke skifte til weblayout fra mobil? Jeg kan slet ikke danne mig et overblik eller finde de tråde jeg plejer at følge med i. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Sophaya

Jeg modtager desuden ikke mail om nyt kodeord selvom der er gået mere end 15 min siden jeg bad om skift. 

Og når jeg skriver fra mobil skal jeg trykke på skrivefeltet flere gange før den forstår at jeg vil skrive i det. 

Edit: nu fik jeg prøvet en anden kode og kom på fra computer alligevel. Men træls at skulle sidde og vente på at måtte prøve at logge ind igen. Jeg kunne forstå det hvis man havde skrevet forkert kode mange gange, men en enkelt gang?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guldpilen

Rammer om citater er vidst kun omkring nye indlæg skrevet på den nye debat. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guldpilen

Jeg tillader mig at håbe, du tager fejl............ :tie:

Prøv at læs i en gammel tråd... Der er ikke rammer omkring citeret indlæg.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites