Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

cordelia222

spørgsmål til opdateringen 2015

Recommended Posts

fætter højben

Denne hjemmeside er blevet meget dårligere end den var før og hvorfor skal den ændres, når det fungere fint det er helt tabeligt

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Dirtylittledevil

Ja så kan man se hvad der sker, når man glemmer at sende det kædebrev videre. Man sygner hen og dør. Nu sker det for debatten, lige for øjnene af os alle sammen. Det er måske 7 år siden nu, og debatten var høj i hatten og tænkte hahahahaha sådan et fjollet kædebrev kan da aldrig skade mig. Og så blev brevet slettet, og ikke videresendt til 10 andre, som der ellers stod man skulle hvis man ville undgå at dø. Og nu er det bare for sent.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nyeng

Er det ikke på tide at Høvdingen & Co får speedet Debatten lidt op? Én ting er at der stadig er en million ting der ikke fungerer optimalt, men at det så også kører i snegletempo gør bare at man mister tålmodigheden finder på noget andet.

Jeg havde egentlig forventet at den her opdatering, ligesom alle de tidligere, bare ville være et spørgsmål om tilvænning. Men det virker som om aktiviteten har været ualmindelig lav efter opdateringen, og der er jo intet der tyder på det ændrer sig så længe hastigheden er SÅ lav.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
pininfarina

Indrømmet - jeg har ikke læst hele denne tråd, så måske er mit spørgsmål stillet før.

I diverse debattråde vil man gerne henvise til en eller flere tidligere indlæg. Så kunne det være praktisk at skrive indlæg nummer xx, som der var tidligere, men de er væk nu. Øv!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
pininfarina

Man klikker ofte på "svar" feltet på en debattør, som man ønsker at citere og kommentere.

Nogle gange havner man i en låst situation, hvor ens eget forrige delvise skrevne indlæg med citat dukker op, og det er kropumulig at slette det, så man kan komme videre.

Hvad sker der?

Jeg mangler en "overtrumf-slette egen indlæg" - knap.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Debat Høvding

Hej @pininfarina,
Du kan henvise til et bestemt indlæg ved at klikke på "Del dette indlæg". Her kommer der en URL/link frem som du kan indsætte i dit indlæg.

Del-dette-indlæg.jpg

Når du indsætter URL'en / linket, ser det ud som nedenstående... Og klikker du indlægget herunder, så går du direkte til indlægget.

On 5/3/2016 at 17:11, pininfarina skrev:

Indrømmet - jeg har ikke læst hele denne tråd, så måske er mit spørgsmål stillet før.

I diverse debattråde vil man gerne henvise til en eller flere tidligere indlæg. Så kunne det være praktisk at skrive indlæg nummer xx, som der var tidligere, men de er væk nu. Øv!

Håber det kan bruges og at det besvarede dit spørgsmål?
Ellers er du velkommen til at skrive til mig igen.
:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Debat Høvding
On 16/3/2016 at 22:36, pininfarina skrev:

Man klikker ofte på "svar" feltet på en debattør, som man ønsker at citere og kommentere.

Nogle gange havner man i en låst situation, hvor ens eget forrige delvise skrevne indlæg med citat dukker op, og det er kropumulig at slette det, så man kan komme videre.

Hvad sker der?

Jeg mangler en "overtrumf-slette egen indlæg" - knap.

Hej @pininfarina,
Du er ikke den første der synes det driller...
Men det skal være muligt at klikke på kanten af det citerede indlæg, hvorved det markeres - og herefter skal du kunne slettet det. Nu kan jeg ikke huske om du bruger computer, tablet eller smart phone? Men det er lidt sværere på Mobilen at ramme kanten på indlæggene...

Når et indlæg er markeret bliver kanten af indlægget markeret med en lyseblå ramme, som vist herunder... Og så skal du gerne kunne slette indlægget.

Klikpaakanten.jpg

Hvis ikke det lykkedes, så oplys mig gerne følgende...

• Bruger du Computer, Tablet eller Smart Phone?
    • Hvilken type: PC, Macm Andriod...
  • Hvilken browser bruger du?
    • Og hvilken version er din browser?

Så skal jeg nok se på dette igen sammen med vores udviklere, for du er som sagt ikke den første der synes dette driller og kan være svært.

Med venlig hilsen
Debat Høvding

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
pininfarina
For 9 timer siden, Debat Høvding skrev:

Hej @pininfarina,
Du er ikke den første der synes det driller...
Men det skal være muligt at klikke på kanten af det citerede indlæg, hvorved det markeres - og herefter skal du kunne slettet det. Nu kan jeg ikke huske om du bruger computer, tablet eller smart phone? Men det er lidt sværere på Mobilen at ramme kanten på indlæggene...

Når et indlæg er markeret bliver kanten af indlægget markeret med en lyseblå ramme, som vist herunder... Og så skal du gerne kunne slette indlægget.

Klikpaakanten.jpg

Hvis ikke det lykkedes, så oplys mig gerne følgende...

• Bruger du Computer, Tablet eller Smart Phone?
    • Hvilken type: PC, Macm Andriod...
  • Hvilken browser bruger du?
    • Og hvilken version er din browser?

Så skal jeg nok se på dette igen sammen med vores udviklere, for du er som sagt ikke den første der synes dette driller og kan være svært.

Med venlig hilsen
Debat Høvding

Hej Høvding

Tak for hjælpen, som jeg dog endnu ikke har afprøvet. Nu har jeg da i hvert fald en "manual" at følge.

Jeg er af den gamle type med stationær PC, og tro det eller lad være, - jeg bruger Google Chrome med (tør man nævne det) XP :blush:

Mvh

Pininfarina

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Debat Høvding

Hej @pininfarina,
Det var så lidt - lad mig vide om det virker.
XP det er en gammel kending - men vigtigst er nu at din browser er opdateret.
Jeg bruger selv Google Chrome - og her virker tingene som de skal.

Ha' en rigtig god dag!!
:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites