Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Chakiya

03-10-2015 Filmaften - Awesome Parodi - Scary Edition

Recommended Posts

Chakiya

Tænker folk er velkomne fra kl. 16..... der skal ses 3 film ikke....?

gennemsnitligt 2 timers varrighed.... og der skal spises lidt.... 

Så starter man først film når alle er kommet, spiser noget mad og ser de næste to... ish ?!

skide godt ego....

vi har en plan :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Chakiya

*tsk tsk* @ de nye... sådan at lave andre aftaler på sådan en epic aften... i burde skamme jer... :P 

og det husker du lige, når du får kolde fødder og prøver at bilde os ind at du ikke kan alligevel fordi du skal vaske hæk.... Ikke? :-P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
NotCrazyJustLimitedEdition

*tsk tsk* @ de nye... sådan at lave andre aftaler på sådan en epic aften... i burde skamme jer... :P 

Haha jeg stod til vagtmødet og tænkte at jeg synes jeg skulle noget den dag men da jeg ikke kunne huske hvad tænkte jeg at det nok bare var en idé jeg havde :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Mulan

Jeg kan desværre ikke, har en familiefest i Jydelandet, som jeg skal til :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nicolait804

Jeg kan desværre ikke, har en familiefest i Jydelandet, som jeg skal til :)

Øv - men du må have en god tur til det jyske. 

Vi ses vel en anden gang. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nillerdrengen78

Og her gik jeg lige og var begyndt at spekulere i hvad jeg skulle planlægge af mad til så mange nye ansigter.. Og så quitter de allerede på forhånd.. :lol:

Oh well.. Jeg overvejede faktisk at gå kung-fu panda vejen og lave kyllige-nudelsuppe.. Det har jeg hygget mig med de sidste 2 dage, og det fungerer faktisk ret godt..

Ellers kunne vi nok smide lidt mere laks på grillen.. Det var et ret godt hit sidste gang.

Eller jeg kunne kaste mig ud i mit forårsrulleprojekt :lol: 

Forslag er velkomne.. Også selvom det er nye ting.. Nu er det jo også ved at gå mod koldere tider.. Så kunne mørbradgryden godt tages frem igen.. Det er mere noget rigtig vinter-ish comfort food..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Og her gik jeg lige og var begyndt at spekulere i hvad jeg skulle planlægge af mad til så mange nye ansigter.. Og så quitter de allerede på forhånd.. :lol:

Oh well.. Jeg overvejede faktisk at gå kung-fu panda vejen og lave kyllige-nudelsuppe.. Det har jeg hygget mig med de sidste 2 dage, og det fungerer faktisk ret godt..

Ellers kunne vi nok smide lidt mere laks på grillen.. Det var et ret godt hit sidste gang.

Forslag er velkomne.. Også selvom det er nye ting.. Nu er det jo også ved at gå mod koldere tider.. Så kunne mørbradgryden godt tages frem igen.. Det er mere noget rigtig vinter-ish comfort food..

Du skal ikke afskrive mig helt endnu ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nillerdrengen78

Jeg afskriver ingen :cool:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Chakiya

altså, jeg ville gerne prøve en rulle, men det bliver nok lidt mange du skal servicere tænker jeg?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg afskriver ingen :cool:

Godt - jeg har fået byttet min vagt nu. Så jeg kommer gerne. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites