Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Debat Høvding

Opgradering af Jubii Debat - 6. august 2015

Recommended Posts

Guldpilen

Er looket stadig orange? ....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
vanilla-ice
  • Tagging - det er muligt at tagge en bruger i sit indlæg, ved at skrive @ "efterfulgt af brugerens/medlemmets navn"

Endelig!! :banan: Det har jeg ventet længe på, Keller skrev ellers for over et år siden at den feature ville komme sammen med en opgradering til version 3.5 i Q2 sidste år, men aldrig kom....før nu. Det skal nok blive sjovt, selvom der nok skal være nogle der kommer til at hade mig lidt.:fløjt: @pjeps @icelady @komodo @rosa @delfin @amluan_Mulle @cirkus @postkortsamler @planten @puffi @diddjy @wizzie @dgd @mgy @morhyp - hvem mon det ellers kommer til at gå ud over :gruble: ....jeg mener selvfølgelig hvem har jeg glemt? (ado tør jeg ikke køre på :genert: )

Pokkkers, det virker ikke endnu. :sur:  Come on, come on, comeon. :rulle:

• Integration med YouTube er også blevet forbedret

Forbedret? Jeg synes da ellers at integrationen med YouTube er en af de ting der har fungeret upåklageligt. :8: Nu frygter jeg det værste, altså at det bliver værre. :blink:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
DetSorteCirkus

Endelig!! :banan: Det har jeg ventet længe på, Keller skrev ellers for over et år siden at den feature ville komme sammen med en opgradering til version 3.5 i Q2 sidste år, men aldrig kom....før nu. Det skal nok blive sjovt, selvom der nok skal være nogle der kommer til at hade mig lidt. :fløjt: @pjeps @icelady @komodo @rosa @delfin @amluan_Mulle @cirkus @postkortsamler @planten @puffi @diddjy @wizzie @dgd @mgy @morhyp - hvem mon det ellers kommer til at gå ud over :gruble: ....jeg mener selvfølgelig hvem har jeg glemt? (ado tør jeg ikke køre på :genert: )

Pokkkers, det virker ikke endnu. :sur:  Come on, come on, comeon. :rulle:

Forbedret? Jeg synes da ellers at integrationen med YouTube er en af de ting der har fungeret upåklageligt. :8: Nu frygter jeg det værste, altså at det bliver værre. :blink:

Så længe du bare skriver @cirkus og ikke @DetSorteCirkus, skal det nu nok gå  :devil2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
bare-med-kant

Det skal nok blive sjovt, selvom der nok skal være nogle der kommer til at hade mig lidt. :fløjt: .jeg mener selvfølgelig hvem har jeg glemt.

Jeg føler mig glemt :trist:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
dgd2007

Der er da ikke sket noget, er der ...? :genert:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Iustitia

Så intet grønt-kort-system? :trist:

Det er så nedern, at I ikke kan finde ud af at få genindført det.

Man glædede sig altid til at logge på debatten for st se hvad man har fået af grønne og røde kort, og læse hvad der var med af små hilsener.

.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
bare-med-kant

Høvding har fortalt at de grønne/røde kort ikke kommer igen :banan:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
VildMagi

^Jep, pissenederen.

Kan heller intet nyt se her.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
paint

Apokalypse nu?

Countdown_to_Apocalypse_Main_Image_Large

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Debat Høvding

Hej Alle,
Så lykkedes det at få den nye version af Jubii Debatten online.

Vi beklager den lange nedetid, og de gener det måtte have medført.
Der kan komme flere udfald i den næste uges tid, men vi gør naturligvis ALT hvad vi kan for at minimere det.

Skriv til os her...

1. Hvis der er ting der ikke virker som de skal
  2. Hvis der er ting/funktioner I ikke kan finde
  3. Hvis I har spørgsmål til betjening/brug af nye funktioner

Mange tak for jeres tålmodighed.
:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites