Jump to content
Velkommen til Jubii Debat

Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

DetSorteCirkus

Absurde, men mulige popcorntråde

Recommended Posts

DetSorteCirkus

En af mine absolutte yndlingspopcorntråde er den famøse tråd om bagepap., og en stor del af min kærlighed skyldes emne vs. drama. I første indlæg spørges der til, hvad man kan bruge i stedet for bagepapir, og det var ikke lige et emne, jeg havde set eksplodere.

Tråden blev derfor til absurd komik på højt plan.

Har I det på samme måde med nogle allerede eksisterende popcorntråde, og er der nogen aktuelle tråde, I ville undre jer særligt over blev "dramaficerede", fordi emnet bare er så roligt og lavpraktisk, som det næsten kan blive?

Til sidste kategori vil jeg gerne nominere "Flag på restaurant". 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Code71

En af mine absolutte yndlingspopcorntråde er den famøse tråd om bagepap., og en stor del af min kærlighed skyldes emne vs. drama. I første indlæg spørges der til, hvad man kan bruge i stedet for bagepapir, og det var ikke lige et emne, jeg havde set eksplodere.

Tråden blev derfor til absurd komik på højt plan.

Har I det på samme måde med nogle allerede eksisterende popcorntråde, og er der nogen aktuelle tråde, I ville undre jer særligt over blev "dramaficerede", fordi emnet bare er så roligt og lavpraktisk, som det næsten kan blive?

Til sidste kategori vil jeg gerne nominere "Flag på restaurant". 

Link?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Sophaya

Jeg tror stadig på drama i flag-tråden. Det er jo tydeligvis mega kikset  :ph34r:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
DetSorteCirkus

Link?

Men tråden er, i denne sammenhæng, egentlig ikke så vigtig. 

Det er mere tanken om, at der blev linket til en popcorntråd, og den så viste sig at hedde "Flag på restaurant".

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Doll In A Casket

Sofa-tråden og tråden om bedsteforældrene der ikke har lyst til passe deres barnebarn så meget. 

De er så lavpraktiske de tråde at jeg ikke fatter hvordan man kan lave drama ud af dem. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
*LadyFox*

Der er mange emner der for mig ville være utænkeligt hvis de endte ud i drama - men med min debaterfaring ved jeg man aldrig skal sige aldrig :P Men, det ville komme virkelig meget bag på mig hvis "Hvad skal han hedde" under katte ender dramatisk :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Aquila

Synted alligevel det var lidt sjovt, at tråden om man koger vandet inden man bruger det i mad, kunne skabe lidt drama :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Æblet

Bagepap er også en yndlings og så,self kakaotråden.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Evapeva

Bagepap var genial! 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
*LadyFox*

I netop "Katte" kan alt blive meget dramatisk.

Katte kan nu også være nogle bitches :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

• Opret ny...