Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Kunneikkeslette

Blokerings-funktionen

Recommended Posts

Kunneikkeslette

Jeg kan ikke finde ud af, hvordan jeg blokerer debattører. Jeg har gjort det før, så jeg ved, det kan lade sig gøre, men nu kan jeg ikke finde ud af det. Nogen der kan hjælpe?

I øvrigt, for jer der har den form for indflydelse - var det måske en idé at se på, om man kunne få lov til simpelthen at blokere personer HELT, så man ikke bliver gjort opmærksom på dem overhovedet? 

Der er en lang række debattører, hvis indlæg jeg simpelthen finder komplet irrelevante og oftest i en dårlig tone, men de er forholdsvis aktive, så når jeg blokerer dem, vil det forstyrre min debat forholdsvis meget. Det ville være skønt, hvis jeg kunne slippe helt. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Kunneikkeslette

Du kan ikke blokere dem helt, og de vil stadig kunne se dine indlæg. Du kan bare ikke se deres.

Tryk på dit brugernavn oppe i toppen -> ignorerede brugere -> indtast navnene på de debattører du gerne vil blokere.

Tak!

Jeg er ligeglad med, om de kan se mine indlæg, hvis bare jeg slipper for at se deres. Jeg ville bare optimalt gerne slippe for overhovedet at blive gjort opmærksom på, at de er der.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
bare-med-kant

Jeg har aldrig blokeret nogen herinde og vil heller ikke begynde på det :)

men er da lige nysgerrige omkring dette:

Hvis en person har blokeret f.eks. mig, kan de så stadig se når jeg giver et at deres indlæg et like ??

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
bare-med-kant

Nej. Der kommer heller ikke notifikationer ved quote. Beskeder kan der blokeres for.

Tak for svar :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Doll In A Casket

Du kommer ikke til at slippe helt for dem desværre. 

Jeg er spændt på funktionen på den nye debat som jo skulle være total awesome. 

Jeg venter....... 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Kunneikkeslette

Det virker tilsyneladende til at være det samme som før. :(

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
JoyNips

Nej. Der kommer heller ikke notifikationer ved quote. Beskeder kan der blokeres for.

Jo. I hvert fald på den gamle version af debatten fik man også en notifikation hvis en blokeret person likede ens indlæg.

På den nye version er de blokerede indlæg til gengæld bedre skjult.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
JoyNips

På den version af debatten vi lige har sagt farvel til, der fik jeg ikke notifikationer når en ignoreret bruger likede eller quotede. 

Mærkeligt, jeg fik notifikationer ved likes. Jeg fik ikke notifikationer når folk (ignorerede som ikke ignorerede) quotede.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites