Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Nyeng

Hvem vinder Superligaen 2015/16

13 stemmer

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Log ind sign in / Opret bruger for at deltage i afstemningen.

Recommended Posts

Nyeng

Ja, er der nogen der snupper det foran FCK for 3. år i træk?

Personligt tror jeg FCK endelig rejser sig og vinder overbevisende.

Nedrykkerholdet tror jeg bliver Hobro, men håber på Viborg eller SønderjyskE

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Liou85

FC København. Det skal de kunne gøre over en helt sæson. FC Midtjylland er også deres største konkurrent denne sæson, og jeg tror det bliver de 2, som kommer til at fordele guldet og sølvet mellem sig. Subtoppen er mere åben. Jeg tror/håber, at Brøndby skuffer og ender et sted i midten af tabellen. Under alle omstændigheder kommer de til at kæmpe hårdt om bronzen med klubber som AaB, OB, EfB, Randers og AGF. Der er et rimelig stor midterfelt af klubber, hvor alle kan slå alle. Med hensyn til Nedrykningen tror jeg heler ikke den går længere for Hobro.

Så overordnet set er jeg enig med dig. Dog har jeg ingen problemer med, at Hobro forsvinder ud af ligaen. Det er bestemt imponerende at de overlevede den første sæson, og jeg indrømmer gerne, at jeg var en af dem der skreg af grin, da de gav FCK og Brøndby klø. Men jeg vil helere have en klub som Viborg i ligaen, der trods nogle års fravær trods alt er en gammel superliga klub, har stadion faciliteterne i orden, og har en fed rivalisering med FCM. SønderjyskE ville også komme til at mangle. Det er vigtig for interessen, at ligaen er repræsenteret nogenlunde ordentlig rundt om i landet og SønderjyskE ville hurtig komme til at mangle i det sammenhæng + ind til den dag Varde rykker op, er de det tætteste EfB kommer på et Derby :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
-mholle-

Jeg har selvfølgelig stemt med hjertet, så AaB snupper guldet fra FCK for anden gang på 3 år :D Men ok vil gerne erkende at hvis jeg ikke stemte med hjertet ligger det rigtig godt til FCK i år!

Jeg håber og tror at Sisto er solgt inden transfervinduet lukker og derefter tror jeg ikke FCM har meget at komme med, tror ikke de kommer til at kæmpe med om medaljer, man kunne jo håbe de laver en Herfølge :)

Jeg troede egentlig meget på Brøndby inden sæsonstart, men de har jo ikke ligefrem vist det vilde de første to kampe, så nu er jeg i tvivl.

Jeg håber alle de nordjyske (inkl Viborg) hold bliver oppe, men jeg er bekymret for om Hobro har solgt for meget ud, krydser fingre for de klarer den :)

Jeg kunne godt se Dalgaard rede Sønderjyske, men ved ikke hvem der så skal rykke ned :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Liou85

Jeg kunne godt se Dalgaard rede Sønderjyske, men ved ikke hvem der så skal rykke ned :D

FC Nordsjælland :D

Under alle omstændigheder tror jeg ikke på, at det bliver SønderjyskE. Hvad er det efterhånden ved at være? et årti, hvor alverdens eksperter har udråbt dem som nedrykningsfavoritter. De klarer den altid. Det gør de sgu nok også i år.

Men selvfølgelig, jeg kan huske, at AGF også lå og legede nede i bunden af tabellen i en evighed inden det endelig faktisk gik galt, og de rykkede ned. Man kan vel ikke blive ved med at danse så tæt på ilden, uden til sidst at blive brændt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
-mholle-

FC Nordsjælland :D

Under alle omstændigheder tror jeg ikke på, at det bliver SønderjyskE. Hvad er det efterhånden ved at være? et årti, hvor alverdens eksperter har udråbt dem som nedrykningsfavoritter. De klarer den altid. Det gør de sgu nok også i år.

Men selvfølgelig, jeg kan huske, at AGF også lå og legede nede i bunden af tabellen i en evighed inden det endelig faktisk gik galt, og de rykkede ned. Man kan vel ikke blive ved med at danse så tæt på ilden, uden til sidst at blive brændt.

Enig synes også FCN virker som et godt bud, men som AaB fan der kommer oftest på sjælland når jeg er i DK så vil jeg nødigt af med flere Sjællands hold :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Liou85

Enig synes også FCN virker som et godt bud, men som AaB fan der kommer oftest på sjælland når jeg er i DK så vil jeg nødigt af med flere Sjællands hold :D

De burde jo slet heler ikke komme i den situation, men jeg synes kun de er blevet ringere og ringere siden de toppede med guldsæsonen. Dog burde de stadig være bedre end, i hvert fald en 2-3 af de andre hold.

Desuden, husk på at der er 3 oprykkere denne gang ;) Mon ikke mindst en af dem er sjællandsk. Kunne være sjovt at få Lyngby op igen. Allerhelst ville jeg dog gerne have Frem op men øh, det har nok temmelig lange udsigter.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
-mholle-

De burde jo slet heler ikke komme i den situation, men jeg synes kun de er blevet ringere og ringere siden de toppede med guldsæsonen. Dog burde de stadig være bedre end, i hvert fald en 2-3 af de andre hold.

Desuden, husk på at der er 3 oprykkere denne gang ;) Mon ikke mindst en af dem er sjællandsk. Kunne være sjovt at få Lyngby op igen. Allerhelst ville jeg dog gerne have Frem op men øh, det har nok temmelig lange udsigter.

Jeg tror også det er realistisk med Lyngby, det bliver spændende med David Nielsen som træner hos dem :)

Mht FCN afhænger det vist af hvad de får købt ind, deres hold er efterhånden noget amputeret...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Liou85

Jeg tror også det er realistisk med Lyngby, det bliver spændende med David Nielsen som træner hos dem :)

Mht FCN afhænger det vist af hvad de får købt ind, deres hold er efterhånden noget amputeret...

Absolut. Manden er så karismatisk og farverig, at det alene gør det lidt sjovere at følge dem.

Enig omkring FCN. At truppen er for smal, anerkender de jo også selv. Spørgsmålet er så blot, hvilken hylde man vil hente fra.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nicolait804

Jeg håber fck vinder, men samtidig så synes også der er sket nogle spændende ting i det her vindue.

På papiret synes jeg at Bif's hold ser spændende, men de er dog ikke startet så godt. Men det kan selvfølgelig komme. 

OB har fået Kent Nielsen ind, det kan godt blive spændende, dog kan jeg frygte at de kommer til at mangle Spielmanns energi. Dog får de vist A.K til vinter. 

Randers virker også godt kørende, og de virker som en god sammentømret enhed. 

AGF har et spændende angreb, men jeg synes de ser lidt for tynde ud i forsvaret. 

Jeg kunne godt se at Dalgaard blev SE's redning for der er mål i ham. 

Jeg har ikke så meget fidus til Hobro, de har mistet nogle gode spillere i denne transfer. 

FCM kan gå lidt begge veje. De har god kvalitet, men træneren er ny, og ryger sisto, så mister de meget. Derudover så afhænger det også af, om de skal spille europæisk. Jeg tror, de får svært ved at håndtere begge ting, da truppen ikke er bred nok. 

Jeg har ikke fidus til FCN - det kører ikke rigtigt for dem, og jeg synes de mangler kvalitet. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nyeng

Absolut. Manden er så karismatisk og farverig, at det alene gør det lidt sjovere at følge dem.

Enig omkring FCN. At truppen er for smal, anerkender de jo også selv. Spørgsmålet er så blot, hvilken hylde man vil hente fra.

Jeg håber også at manden der gjorde mig til Fck-fan kan føre Lyngby op i Superligaen igen. David vil give lidt krydderi til Suppen og Lyngby er mere spændende end flere af de nuværende superligahold.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites