Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Oh White Wolf

Kan du sy i læder, er du arbejdsløs og fra Kbh, så kig her. :)

Recommended Posts

Oh White Wolf

Hej Glade Hobbyentusiaster!

Jeg har fået en, syntes jeg selv, super god idé til et produkt, jeg mangler en syerske til at producere.

Derfor vil jeg høre om der er nogen af jer her i forummet, der vil være interesserede i at indgå et partnerskab om en lille forretning (hobbyvirksomhed) hvor vi kan lave lidt extra penge ved siden af vores daglige indtægt?

Jeg forestiller mig, at du er:

M/K Mellem 0-138 år, kan sy i læder og har god erfaring med det, bor i københavn ( vi skal helst kunne mødes og sparre om idéudvikling) og så ellers gerne er på kontanthjælp, dagpenge eller FP.

Jobbet er MEGET enkelt så længe, du kan sy i læder (hvilket, ultimativt, er det eneste krav) og det eneste jeg beder om, ud over det, er, at du kan dedikere et par timer om dagen til at producere produktet i en 2-3 timer dagligt.

Vi får brug for noget opstartskapital, men det bliver meget lidt, og de penge skal jeg nok rejse, og så går vi ellers igang.

Jeg har idéen, du har arbejdskraften og jeg tænker, at vi deler overskuddet, efter skat, 50/50%

Jeg forventer, Min. at kunne garantere en timeløn på 150,- i timen, måske 2 eller 3 dobbelt det, men vi må se hvordan det går.

Har det interesse, så post lidt af dit læder arbejde, enten her, eller i min private indbox her på foraet, så går vi til den bagefter. :)

PS. Der er mulighed for, at vi får så stor efterspørgsel (helt reelt) at vi får brug for flere syersker, skriv derfor hvis du er interesseret, uanset hvad :)

Håber at høre fra dig :)

Mvh.

Simon

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Oh White Wolf

Badabumpchink

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Oh White Wolf

Mangler stadig min syerske :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
tjili

Jamen hvad ER det, der skal sys? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Entrelac

Jamen hvad ER det, der skal sys? 

Også min tanke.

Er det f.eks. noget der skal syes i hånden, f.eks. sadelmagersyning, eller er det noget der skal syes på maskine, og dermed kræver en maskine der er egnet til formålet?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Oh White Wolf

Et lille produkt i slangeskind :)

Fortæller mere til de, der muligvis er interesserede :)

Vil MEGET gerne høre fra dig, hvis du har interesse :)

Mvh

Mvh.

Simon

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Æblet

Må man gerne tjene penge ved siden af Kh, dagpenge og fp?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Oh White Wolf

Leder stadig =)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
SonataA

Ikke kontanthjælp og dagpenge. Førtidspension - ja.

Det må man da, ihvertfald på KH, det bliver bare modregnet kontanthjælpen. Man afleverer lønsedler og først derefter kan hjælpen udbetales.

Ved ikke hvordan det er på dagpenge.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites