Jump to content
Velkommen til Jubii Debat

Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

Gæst

Hvad for et fladskærm TV har i ?

Recommended Posts

AltAndetTaget

Køkken - 22" Samsung

Datter - 24" Samsung Smart-TV

Søn - 32" Samsung Smart-Tv

Soveværelse - 32" Samsung Smart-TV

Stue - 55" Samsung Smart-TV (7-serie)

Jaaa - jeg kan godt lide Samsung Smart-Tv

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Mr_Yolo

Jeg har et 37" Zepto. Kan ikke huske modellen. Men da det er Zepto, er det en ældre model. Der er f.eks ikke mpeg4 tuner indbygget. Det er nu ikke sværere, end at smække en digital boks, med mpeg4, til flimmerkassen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ottoleisner

Jeg har pioneer kuro 50 tommer og ønsker 60 tommer når der skal skiftes

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Victor Borgia

Jeg har pioneer kuro 50 tommer og ønsker 60 tommer når der skal skiftes

Har du tænkt dig at støve et Pioneer Kuro 60" op? :)

Jeg kan godt følge dig, jeg kan også sidde og længes efter at skifte mit 42" Panasonic Plasma G30 ud med et ST60, eller endog drømme om et VT60. Det er jeg mere interesseret i, end en 4K skærm.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
*LadyFox*

-Blaupunkt BA50L238 (50" LED).

Og så har vi et 46" Samsung af ukendt model lånt ud, og jeg har et gammelt 32" Toshiba lånt ud.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
T38

40" Samsung - et eller andet, der er cirka 3 år gammel . 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Tobywan

Har du tænkt dig at støve et Pioneer Kuro 60" op? :)

Jeg kan godt følge dig, jeg kan også sidde og længes efter at skifte mit 42" Panasonic Plasma G30 ud med et ST60, eller endog drømme om et VT60. Det er jeg mere interesseret i, end en 4K skærm.

Jeg holder også fast i mit VT50 lidt endnu, da det bare er en super skærm. Vil da gerne have 4K, men synes ikke rigtigt udbuddet af materiale er godt nok endnu til at det kan svare sig. Kvalitetshoppet fra VT50 generelt set, er der heller ikke alverden at hente endnu, som helt retfærdigører en opgradering.

Venter til et 4K OLED kan købes for omkring 20.000... og mon ikke det er indenfor 2-3år.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Victor Borgia

Panasonic annoncerede deres første OLED 4K idag, så nu er det ikke kun LG der kan lave OLED. Lad os håbe konkurrencen sætter fart over udviklingen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Preizler519

Jeg har et 24" Samsung T240HD jeg købte brugt for 300 kr. Det fungere både som PC skærm (1920x1200 !!!), og som skærm til min PS4 - Og derfor leder jeg efter et TV, til mine hede gaming aftener, på ps4 (typisk BF4 og andre shooters).
Så vil jeg gerne spørge folket det ejer fladskærm:
Hvis jeg har besluttet mig for at det skal være over 48", og det skal være LED, hvad er jeres erfaring med naturlige hertz, og de hertz, producenten lægger på?

Det er tit et TV bliver reklameret med "+400hz truemotion crystalocean somwhat' propriety hertz-optimerende teknologi", men da det skal bruges til PS4, kunne jeg godt tænke mig at få over 60 fps (Frames pr. second / billeder vist pr. sekund) vist på skærmen, som kræver over 60 naturlige hertz. Ikke det der reklame lort. 

Er jeg i min helt egen klub her, eller hvad??
^_^

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

• Opret ny...