Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

cordelia222

Filmklubben d. 15 august

Recommended Posts

cordelia222

Det betyder at jeg danser rundt i stuen i en blå kjole og synger "let it go"..... :deer:

så længe der ikke er et rensdyr involveret :deer::D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nillerdrengen78

så længe der ikke er et rensdyr involveret :deer::D

Det er der ikke... Men hvis jeg springer badet over i et par dage, lugter det som om der godt kunne være et gammelt mølædt rensdyr i stuen... og det er næsten det samme :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
cordelia222

Det er der ikke... Men hvis jeg springer badet over i et par dage, lugter det som om der godt kunne være et gammelt mølædt rensdyr i stuen... og det er næsten det samme :lol:

Vil helst ikke have mentale billeder af ubadet, scruffy dig i Elsa kostume, mens du danser rundt i din stue :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
cordelia222

:D

post-68602-0-71407400-1437728246_thumb.p

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
cordelia222

Det kunne vi godt, hvis der er stemning for det. Ligger ikke inde med dem, så vi skal være helt sikre, inden jeg investerer i dem :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
cordelia222

Der er så MI marathon på TV3 i denne weekend :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Depended

Nu ved jeg ikke om jeg spørger dumt, men hvad er det for noget film klub? Hvor i landet er det og hvem kan være med? :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ChiliConCarne

Nu ved jeg ikke om jeg spørger dumt, men hvad er det for noget film klub? Hvor i landet er det og hvem kan være med? :)

København og omegn er hvor det foregår. Der er en (lang) baggrundstråd i dette underforum, hvor man kan melde sig til. En vis dosis hyggelig lummerhed må dog påregnes :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Depended

København og omegn er hvor det foregår. Der er en (lang) baggrundstråd i dette underforum, hvor man kan melde sig til. En vis dosis hyggelig lummerhed må dog påregnes :)

Okay :) tak for svar. Er dog fra jylland så ikke noget for mig. Lummerheden gør mig intet :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
cordelia222

Skal vi satse på en planløs aften? Det ville ikke gøre mig så meget. Ligger inde med en del film og 3 streamingtjenester :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites