Arkiveret

Emnet er arkiveret og er nu lukket for yderligere svar.

cordelia222

Filmklubben d. 15 august

Recommended Posts

cordelia222

Som aftalt i den anden tråd så bliver d. 15 august det næste officielle møde i filmklubben. Arrangementet er flyttet til Skovlunde. 

Edit: Da jeg ikke er så vild med gyserfilm, så bliver det nok ikke en gyseraften, hvis vi ender med at være hos mig :)

Deltagere indtil videre:

Purple (måske) 

Didas

Nico

Cordelia222

Chili 

Preisler (staveplade)

Info om mad følger. snacks og drikkevarer som vi plejer :)

Lukker for tilmeldinger da de sidste pladser er besat af meget store måskeer. Står du og vil med så smid mig en PB eller sms

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nicolait804

Jeg dukker gerne op.  :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
didas

Jeg har sat kryds i kalenderen :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nillerdrengen78

Ville gerne, men kæresten er på arbejde, så jeg kommer til at have min helt egen videoaften med datteren.. Jeg gætter på vi skal se Frost... Igen.... Og igen.. 

Og for lige at citere fra Storm of the century.

"Because that's what hell is all about - Repitition!"

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ChiliConCarne

Jeg kommer også gerne og er helt med på det ikke er gys.

Jeg håber da på, at min levemandspude stadig kan anvendes trods manglende gys?

Jeg vil gerne med og sigter på at få det på plads. Lander gerne hjemme et par dage før ferieslut, og undgår helst weekendtrafikken, men intet er sikkert :gruble:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
cordelia222

Sidste gang var vi 6 stk og det passede med sofa, stole og en der slængede sig på gulvet. Vi kan altid presse en ekstra person ind på gulvet/spisebordsstol. Men 7 mennesker er absolut maks kapacitet, hvis vi skal sidde behageligt :) Og vi vil gerne se dig Chili - så håber du kan mase os ind i din travle kalender :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
cordelia222

Ville gerne, men kæresten er på arbejde, så jeg kommer til at have min helt egen videoaften med datteren.. Jeg gætter på vi skal se Frost... Igen.... Og igen.. 

Og for lige at citere fra Storm of the century.

"Because that's what hell is all about - Repitition!"

I det mindste er det ikke My Little Pony :afro: Betyder det at du nu kaster snefnug op? :devil2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ChiliConCarne

...Og vi vil gerne se dig Chili - så håber du kan mase os ind i din travle kalender :D

:lun:

Og I er så sandelig værd at mase med :gogo:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nillerdrengen78

I det mindste er det ikke My Little Pony :afro: Betyder det at du nu kaster snefnug op? :devil2:

Det betyder at jeg danser rundt i stuen i en blå kjole og synger "let it go"..... :deer:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
didas

Det betyder at jeg danser rundt i stuen i en blå kjole og synger "let it go"..... :deer:

Det ville jeg virkelig betale meget for at se :lol: :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites